Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

נסעתי אתמול עם הרכב (אאודי 80 1992) מחדרה לבני ברק. הפעלתי חימום הכל היה בסדר חום מנוע 90 מעלות תקין.

כשהגעתי לבני ברק העברתי את החימום הרגליים לגוף בעזרת הבורר ולפתע התכבתה המערכת של האוטו יצא עשן וריח של פלסטיק (אני מניח שאיכשהו זה עשה קצר ושרף את החוטים). לפתע מד הטמפרטורה החל לעלות ואחרי דקה כל המים של המנוע יצאו לי לכיוון הדוושות. העמדתי את הרכב וכיוון שלא היה עליי כלים השארתי את הרכב בצד.

היום חזרתי אל הרכב מצוייד עם צינור ברזל באורך 4 ס"מ ומברג שטוח פתחתי מכסה מנוע ניתקתי את 2 הצינורות שנכנסים לקיר האש וחיברתי אותם אחד עם השני בעזרת הצינור הקטן.

מילאתי מים בחזרה ונראה כאילו הכל יהיה בסדר (חוץ מהעובדה שלא יהיה חימום בינתיים) נסעתי לפתח תקווה (נסיעה של 20 דקות)

וחום המנוע טיפס כל הדרך והגיע עד 110 מעלות! יש לציין שאין נזילה מהחיבור שעשיתי.

האם שכחתי משהו? יש עוד צינור? חיפשתי נזילה ולא מצאתי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנעתי את הרכב כשהפקק פתוח. חיכיתי 2 דקות וסגרתי.

כשהגעתי לפתח תקווה ירד קצת מפלס המים.

האם יש בורג לניקוז האוויר ברכב זה? לא ראיתי

פורסם

ברכבי VAG משאירים את הפקק פתוח, נותנים לרכב להתחמם לטמ' עבודה ואז מוסיפים נוזל קירור לפי הצורך.

 

תבדוק שהחיבורים שעשית לא נוזלים ושאין נזילה ממקום אחר.

קובי

פורסם

שני הצינורות לא יכולים להתחבר אחד לשני עם צינור ישר בלי למעוך אותם, אז יכול להיות שעשית חסימה בסירקולציה של המים.

פורסם

הוספתי מים ונראה שאין נזילה.

בדקתי אפשרות של חסימה מהחיבור אך נראה שיכול לעבור שם זרם של מים.

עכשיו יוצא עשן לבן מהאגזוז לאחר כ10 דקות נסיעה (לא סביר שזה בגלל מזג האוויר נכון?) בדקתי את מדיד השמן - נראה תקין - אין חדירת מים. הנורה של מפלס המים מהבהבת קבוע למרות שאני רואה שיש מים. מד הטמפרטורה עולה מהר יחסית לפעם.

יכול להיות מצב שהלך ראש המנוע? או שאולי איפשהו המים נחסמים ולא מתבצעת סירקולציה תקינה?

אני ליד הרכב אז אם יש משהו שאוכל לבדוק תגידו ואני אנסה.

תודה מראש

פורסם
שני הצינורות לא יכולים להתחבר אחד לשני עם צינור ישר בלי למעוך אותם, אז יכול להיות שעשית חסימה בסירקולציה של המים.

ונניח שאכן התבצעה חסימה בסירקולציה, במה זה שונה ממה שברז המים של רדיאטור החימום עושה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בדקת שאין חדירת קומפרסיה למערכת הקירור? ביעבוע של המיים/בועות אויר במיים בזמן עבודת המנוע?

 

לא ייצא בועות וגם לחצתי על הגז כשהפקק פתוח כדי שהמשאבת מים תעבוד מהר יותר ואם יש מים במרכת הם היו אמורים לצאת.

פורסם
לא ייצא בועות וגם לחצתי על הגז כשהפקק פתוח כדי שהמשאבת מים תעבוד מהר יותר ואם יש מים במרכת הם היו אמורים לצאת.

אז רגע לא הבנתי, שלחצת על הגז כדי להריץ את משאבת המיים המיים כן געשו אחוצה?

:)
פורסם
ונניח שאכן התבצעה חסימה בסירקולציה, במה זה שונה ממה שברז המים של רדיאטור החימום עושה?

 

לא בכל רכב יש ברז לרדיאטור, ויכול להיות שבאודי המערכת בנויה באופן שהסירקולציה הזאת הכרחית.

פורסם
שלום לכולם,

נסעתי אתמול עם הרכב (אאודי 80 1992) מחדרה לבני ברק. הפעלתי חימום הכל היה בסדר חום מנוע 90 מעלות תקין.

כשהגעתי לבני ברק העברתי את החימום הרגליים לגוף בעזרת הבורר ולפתע התכבתה המערכת של האוטו יצא עשן וריח של פלסטיק (אני מניח שאיכשהו זה עשה קצר ושרף את החוטים). לפתע מד הטמפרטורה החל לעלות ואחרי דקה כל המים של המנוע יצאו לי לכיוון הדוושות. העמדתי את הרכב וכיוון שלא היה עליי כלים השארתי את הרכב בצד.

היום חזרתי אל הרכב מצוייד עם צינור ברזל באורך 4 ס"מ ומברג שטוח פתחתי מכסה מנוע ניתקתי את 2 הצינורות שנכנסים לקיר האש וחיברתי אותם אחד עם השני בעזרת הצינור הקטן.

מילאתי מים בחזרה ונראה כאילו הכל יהיה בסדר (חוץ מהעובדה שלא יהיה חימום בינתיים) נסעתי לפתח תקווה (נסיעה של 20 דקות)

וחום המנוע טיפס כל הדרך והגיע עד 110 מעלות! יש לציין שאין נזילה מהחיבור שעשיתי.

האם שכחתי משהו? יש עוד צינור? חיפשתי נזילה ולא מצאתי.

שלום רב !

יש אפשרות סבירה שהקצר שנגרם עם הפעלת חימום פנימי, גרמה לשריפת פיוז של המאוורים החשמלים, אשר לא פועלים כעת, ולכן גורמים לחימום יתר.

מומלץ תחילה לבדוק את תפקוד המאווררים.

קיימת אפשרות, שאיחרת את הרכבת, ובגלל התחממות יתר, נשרף אטם ראש מנוע, ומי קירור חודרים כעת לצילנדרים, וזה מקור העשן, ואיבוד מי הקירור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אביתר שלום רב !

אינני שולל כמובן את חשדך לתרמוסטט תוס במצב סגור, אך צירוף המקרים שנבע מהקצר שהחל לאחר הפעל מערכת החמום, ושעון החום שהחל לעלות לפתע בצורה דרסטית, מצביע בוודאות על קשר למאורר שהפסטיק לעבוד, וזאת במידה , והרגשתי שלרכב לא היו בעייות התחממות בעבר הקרוב, שקדמו לקצר שנגרם בעת הפעלת החימום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...