Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם.

בעקבות השרשור הנ"ל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=366361

שאף אחד לא יכל לתת שבב מידע, החלטתי לרכוש מצלמה אחרת, הדרישות שלי לא גבוהות ובגדול אחד הדברים שחשובים לי בעיקר זה זמן התגובה של הצילום, אני די היפר אקטיבי והמתנה מיותרת עושה לי טיקים בברכיים. הייתי מרוצה מאוד מהדגם שהיה לי ולכן אני רוצה להמשיך עם מצלמה של CASIO למרות שאין לי התנגדות לחברה אחרת אם היא מומלצת.

טווח המחירים שאני שואף להגיע הוא עד 1000 שקלים למרות שאשמח גם לפחות,לא חובה להגיע למקסימום.

ראיתי את המצלמה הזאת:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=DVZ550&cfm=7E05AFD1, נראית לי בעלת נתונים יבשים לא רעים מהניסיון והידע הלא גדולים שיש לי.

דעת המומחים תילקח בשמחה ובששון ,כמו כן המלצות נוספות גם כן ילקחו בחשבון.

תודה לעונים.

פורסם

תבדוק שרשורים קודמים בעניין.

יש שם אפילו קישור למבחן עם קסיו מומלצת (אבל לא יודע אם נכנסת בתקציב).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בוקר טוב.

ראיתי שרשורים קודמים,חלק נתן לי אינידיקציה,חלק לא היה בתקציב.

בנוסף יש דגם שראיתי ונתתי קישור, שעליו ביקשתי חוות דעת ולכן הייתי שמח לתשובה יותר מפורטת מאנשים מבינים(שאתה אחד מהם עד כמה שראיתי אותך מגיב בשרשורי צילומים).

תודה.

פורסם

זאת בדיוק הבעיה, שטווח הדרישות שלך נרחב למדי

ובתקציב שקבעת נכנסות מאות מצלמות, רק בארץ...

לא תמצא בשום מקום מישהו שבדק את כל המצלמות בקטגוריה הזאת והשווה ביניהם, אין חיה כזאת.

 

אם היית מרוצה עם קאסיו, תמשיך עם קאסיו.

בנוגע למהירות תגובה, די התרשמתי מאיזו אולימפוס קומפקטית מהדור החדש -

גם מבחינת מהירות הדלקה וגם מבחינת מעבר בין תפריטים, זמן תגובה וכו'.

מצד שני, זה לא משהו יוצא דופן עבור המצלמות החדשות,

בכולן יש שיפור משמעותי לעומת העבר.

 

אולי תנסה טקטיקה אחרת - "תינעל" על מצלמה מסוימת, ותבדוק אם יש לה סקירה ב-dpreview.

בסקירות כאלה נהוג להשוות ל-3-4 מצלמות מקבילות, לא אלף, וזה מקל מאוד על ההתלבטות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש מאות דגמים, בייחוד ברמות הנמוכות. אין אפשרות להכיר את כולם. ביקורות אתה יכול למצוא פה:

http://www.dphotojournal.com

 

המצלמה הזו עולה 114 דולר באמזון. לא הייתי משלם עליה יותר מ-500 ש"ח.

מכיוון שהתקציב שלך גבוה יותר, קנה מצלמה טובה יותר.

 

יש לך את הפנסוניק TZ10 בתקציב (או מאוד קרוב לו). המתחרות ברמה שלה, גם אם מומלצות קצת יותר, פשוט מתומחרות בעוד 200-300 ש"ח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כנראה שלא קראתם את השרשור מההתחלה, יש שם דגם שביקשתי תגובות עליו בגלל שמצא חן בעיני.

בנוסף אם למישהו יש ניסיון או ידע אישי ממצלמה שיש לו בטווח המחירים שרשמתי ביקשתי גם כן לשמוע, לא ביקשתי ביקורת על שלל המצלמות שיש בטווח המחירים הנ"ל.

פורסם

יש לך את הפנסוניק TZ10 בתקציב (או מאוד קרוב לו). המתחרות ברמה שלה, גם אם מומלצות קצת יותר, פשוט מתומחרות בעוד 200-300 ש"ח.

 

ברשותי הדגם הנ"ל, אני ממליץ עליו בכל הזדמנות.

התמונות נראות כאילו צולמו בדמוי SLR.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ממליץ על קנון. זה כמו נוקיה בסלולרי (עד לפני כמה שנים...). מבחינת איכות תמונה, איכות בנייה, פיצ'רים, גודל פיסי, אמינות, ודבר נוסף מאוד חשוב - ממשק ונוחות הפעלה, זו התמורה הטובה ביותר לכסף.

פורסם
התמונות נראות כאילו צולמו בדמוי SLR.

 

זה בגלל שאין שום הבדל טכנולוגי בסיסי (חיישן, אופטיקה, חומרה) בין דמוי SLR לכל קומפקטית אחרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קצר למי שזה מעניין אותו.

נרכשה בסופו של דבר המצלמה שרשמתי CASIO EX Z550.

נקנתה ב585 כולל משלוח עד הבית, לאחר מס' תמונות וסרטונים זה נראה מספק ביותר מבחינתי.

תודה לכל מיש ייעץ ועזר.

המשך יום טוב לכולם.

images.jpg

פורסם
זה בגלל שאין שום הבדל טכנולוגי בסיסי (חיישן, אופטיקה, חומרה) בין דמוי SLR לכל קומפקטית אחרת.

 

מבחינת ביצועי חיישן ומעבד אתה צודק כנראה. מה שכן, דמוי SLR מאפשר שימוש בעדשות גדולות יותר פיזית, מה שמקל על תכנון מצלמות בעלות זום אופטי גדול יותר. במרבית המקרים, איכות התמונה עדיין נשארת כמו בקומפקטיות מצויות.

 

שורה תחתונה, כמוך אני חושב שדמוי SLR זה מיותר, אלא אם כן אתה ממש רוצה להגיד "לי יש הכי גדול".

 

אני בכלל חושב שכל הקומפקטיות המודרניות מוציאות איכות תמונה די דומה באור יום, בכל מקרה ההבדלים הם מינורים. הבחירה לטעמי צריכה להיעשות עפ"י נוחות השימוש, או עפ"י פרמטרים אחרים (איכות הווידאו, טווח זום, גודל פיזי וכו').

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
שורה תחתונה, כמוך אני חושב שדמוי SLR זה מיותר, אלא אם כן אתה ממש רוצה להגיד "לי יש הכי גדול".

 

יתרונות נוספים של הדמוי SLR:

1. עינית אלקטרונית.

2. יותר שליטה אנלוגית למשתמשים מתקדמים (כפתורים).

3. זום (כמו שכתבת).

 

אני בכלל חושב שכל הקומפקטיות המודרניות מוציאות איכות תמונה די דומה באור יום, בכל מקרה ההבדלים הם מינורים. הבחירה לטעמי צריכה להיעשות עפ"י נוחות השימוש, או עפ"י פרמטרים אחרים (איכות הווידאו, טווח זום, גודל פיזי וכו').

 

זה נכון, להוציא את המצלמות המתקדמות יותר (S95, G12, LX5 ועוד), שיש להם חיישן קצת יותר מתקדם, ויכולות RAW.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...