Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה,אז אפשר לקבל אחד אחרכך?! קח את הR500 שלי ואני יוסיף לך 500 שקל !:lol: :lol: :lol:

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מממ הקפיצות של הסאב לא מתנגש ב סוף של הבאגז' ?

זה ניראה כאילו שכן ..

חוץ מזה זה ניראה מפחיד עם כול הציוד הזה ..

מעבר לזה, ניראה כאילו לא נישאר לך מקום בבגאז'

XD

פורסם

לדעתי מדובר בביזבוז נוראי של כסף ,אבל כול אחד וטעמו.

רמת ההתקנה יפה,ומה שמעניין באמת בהתקנה הוא הקיט דאבל וופר של A-TEAM

ג'וניור אם אפשר יותר פרטים על הקיט הנ"ל ועל A- TEAM זה יהיה נחמד.

פורסם

1+ מסכים,אני חולה של באס לא פחות מאף אחד פה,ואני בעצמי לא מבין את הצורך לא באחד אלה בזוג!! סטרוקרים האוזן שלך כבר לא תישמע את השיר בצורה יפה הכל ילך לעיבוד רק דברים ישברו,באמת מעורר קינאה אבל עם זאת לא מובן מה הצורך בכך,אני החלום שלי זה סט קומפוננט כזה למשל וסאב W7 אין החלום שלי,גם עוצמה שתפרק את האוטו לגורמים וגם יפה לא מוגזם ופחות כסף..אבל כל אחד והטעם שלו,אפשר לשאול כמה עלה הכל כולל הכל אפשר אפילו הערכה גסה.

 

ג'ינו.

 

עריכה: האם המצבר הזה מספיק לך לשני הבהמות הללו? (לא מתייחס כרגע ל3 הגדולים).

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אמסטף -הקפיצות של הסאב לא מתנגשות בסוף של הבאגז' ואין עוד מקום בבגאז' לכלום

אודיו קינג -הדבל וופר זה של הרץ היי אנרג'י XL שזה בעצם שני סטים מלאים מקדימה בקשר ל-A- TEAM זה רק מדבקה אין לה שום קשר

יוני הבנייה ניקנתה ממשהו שיש לו את אותו רכב

ג'ינו לגבי החשמל יהיה עוד מצבר של קינטיק מקדימה כרגע נמדד אצלו צריכה של 208 ומעלה אמפר בפיקים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ישראל מה נשמע?

 

מי שהיה במפגש אתמול ראה את כל הדבר הזה בלייב נראה ממש טוב, ואחלה בחור גם נוהג ברכב הזה =)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

ישראל התותח עבודה יפה ביותר אהבתי את הבניה בדלתות.

 

ולפותח האשכול באבאבאבאבאבאבאבאבאבסססססס.

ותתחדש ותהנה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
אמסטף -הקפיצות של הסאב לא מתנגשות בסוף של הבאגז' ואין עוד מקום בבגאז' לכלום

אודיו קינג -הדבל וופר זה של הרץ היי אנרג'י XL שזה בעצם שני סטים מלאים מקדימה בקשר ל-A- TEAM זה רק מדבקה אין לה שום קשר

יוני הבנייה ניקנתה ממשהו שיש לו את אותו רכב

ג'ינו לגבי החשמל יהיה עוד מצבר של קינטיק מקדימה כרגע נמדד אצלו צריכה של 208 ומעלה אמפר בפיקים

 

איש - איזה אלטרנטור מטעין את שני המצברים?

 

לפותח השרשיר למעט מידע לא ברור על האלטרנטור נראה שאכן זו מערכת SPL ומגיע לך כל הכבוד על זה שיש לך תשתית שנראית מתאימה.

 

לגבי ג'ינג'יות עם גדולים - אני עושה מילואים ובבסיס שאני משרת בו יש אחת כזאת :-D -> ללא ספק זה עם, או שהן פצצות מטורפות או שהן אחרי הפצצה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סאבים שמוציאים כל כך הרבה אויר צריכים מרווח נשימה בשביל לא לדפוק את תדר הכיוון . מיקום התיבות כך שהפורטים קרובים כל כך אחד לשני , כמו כן כל כך קרובים לדלת תא המטען כשהוא סגור ( אני מתאר לעצמי מרווח פחות מ 10 ס"מ ) גורם לתדר הכיוון להיות שונה לגמרי.

 

אבל סחטיין על ההשקעה.

אישית הייתי בונה תיבה אחת עם פורט ענק אחד שיורה כלפי מעלה.

לא לקח את התרופות שלו.


×
×
  • תוכן חדש...