Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי סיפר לי שעצרו אותי סתם בטענה שדיבר בטלפון, סרקתי את הפירוט שיחות מהטלפון שלו וזה נראה ככה

 

19:07 - שיחה איתי כשיצא מבית החולים(הוא רופא בבית חולים העמק), בנאדם מאוד רציני ומחושב

 

19:15- עצרה אותו המשטרה בטענה שדיבר בטלפון

 

19:21 הוא התקשר לספר שהוא נעצר ושיקח לו זמן להגיע

 

עכשיו, עצרו אותו בלי שהוא דיבר בטלפון, בלי שהוא שיחק בפלאפון או שלח הודעה.

 

מה עושים? הקנס 1000 שקל והוא ממש לא נעים...

פורסם

פירוט שיחות זה לא מה שיוציא את האב זכאי. תמיד התביעה יכולה לטעון כי יש סטייה של זמן בין שעון אחד לאחר - בין השעון של השוטר לשעון של המפעיל הסלולרי.

 

יתר על כן - היום, בשונה מהעבר, דו"ח על שימוש בטלפון נייד לא כולל רק שיחה חיה, אלא גם שימושים אחרים כמו שליחת SMS, שמיעת מוזיקה מהנגן, קריאת SMS, הסתכלות סתמית אל המסך ועוד, כך שגם אם אביך החזיק את המכשיר ולא באמחת שוחח, ניתן לרשום דו"ח. יש לקרוא את הנסיבות ולראות במה מדובר, ורק אח"כ לחשוב אם בכלל שווה להשקיע זמן, כסף ומאמצים להישפט.

 

המשך שבוע נעים.

Xbox12341

פורסם

לא בטוח שזו תופעה :?

אנשים פשוט מתקשים להפרד מ-1K ש"ח, לגבי שימוש שנראה להם טריוויאלי(רוב הנהגים לא מפנימים את הסכנה שבשימוש בנייד).

יתר על כן - היום, בשונה מהעבר, דו"ח על שימוש בטלפון נייד לא כולל רק שיחה חיה, אלא גם שימושים אחרים כמו שליחת SMS, שמיעת מוזיקה מהנגן, קריאת SMS, הסתכלות סתמית אל המסך ועוד, כך שגם אם אביך החזיק את המכשיר ולא באמחת שוחח, ניתן לרשום דו"ח. יש לקרוא את הנסיבות ולראות במה מדובר, ורק אח"כ לחשוב אם בכלל שווה להשקיע זמן, כסף ומאמצים להישפט.

מוזיקה - כל עוד הנייד מקובע והנהג שומע דרך אזניה אחת, השימוש תקין.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חברי הפורום צודקים, מה שאתה לא יכול להוכיח גם זה אם הייתה שיחה נכנסת, מה שלא מופיע בפירוט שיחות של המפעיל הסלולרי.

עיקרונית זו מילה של אביך מול מילה של השוטר, וברוב המקרים השופט מאמין לשוטר,

אם בכל מקרה אתה מתעקש שהדו"ח אינו מוצדק תוכל לחפש טעויות במילוי הדו"ח כגון תיאור העבירה ולפי השעה היה בטוח חשוך איך השוטר ראה בבירור שזה טלפון וכו'

תאמין לי זה עובד

דע מאין באת ולאן אתה נוסע

פורסם

אם אבא שלך בטוח שלא דיבר ולא החזיק מכשיר סלולרי ויש תיעוד שלא היתה שיחה/ SMS סמוך לשעת "התפיסה" אז שילך להישפט.

 

האם אבא שלך כבר נתפס בעבר על שימוש בטלפון בזמן נהיגה?

פורסם

הדוח הוא על שימוש ולא על דיבור.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כנ"ל אצלי. נסעתי עם חבר (הוא נהג), נסיעה רגילה ללא שימוש בטלפונים.

פתאום מסמן מתנדב צעיר לעצור בצד, טען שהוא דיבר בטלפון, צעקות עניינים והוא קיבל בסוף דו"ח.

כנראה היה צריך למלא מכסת דו"חות או משהו.

פורסם
פירוט שיחות זה לא מה שיוציא את האב זכאי. תמיד התביעה יכולה לטעון כי יש סטייה של זמן בין שעון אחד לאחר - בין השעון של השוטר לשעון של המפעיל הסלולרי.

 

יתר על כן - היום, בשונה מהעבר, דו"ח על שימוש בטלפון נייד לא כולל רק שיחה חיה, אלא גם שימושים אחרים כמו שליחת SMS, שמיעת מוזיקה מהנגן, קריאת SMS, הסתכלות סתמית אל המסך ועוד, כך שגם אם אביך החזיק את המכשיר ולא באמחת שוחח, ניתן לרשום דו"ח. יש לקרוא את הנסיבות ולראות במה מדובר, ורק אח"כ לחשוב אם בכלל שווה להשקיע זמן, כסף ומאמצים להישפט.

 

המשך שבוע נעים.

אם המכשיר נמצא על מעמד שמודבק לשמשה הקדמית, ואני משתמש בו בתור GPS - מותר לי להסתכל ולגעת?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

מה יש לגעת במכשירGPS בזמן נהיגה?

לפני שיוצאים לדרך מקישים את היעד, מניחים את ה GPS על המעמד ונוהגים אל היעד עם ההנחיות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לטעמי, אם כבר אז גם מכשירי GPS מהווים סכנה.

הם חוסמים את שדה הראיה ומסיחים את הדעת מהכביש כאשר הנהג מביט במסלול שבצג ולא בכביש.

לדעתי מכשירי GPS צריכים להיות עם הוראות קוליות בלבד ולא מונחים על השמשה הקדמית.

פורסם

כל עוד לא ישצנה החוק השימוש ב GPS בזמן נסיעה חוקי לחלוטין.

בניגוד לדוגמא לשימוש במערכת DVD וצפיה בסרטים בזמן נהיגה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם אני צעיר ויש לי רכב "ספורט" עם שעונים על הקורה אז אני עבריין ומסוכן לכביש כי זה חוסם לי את שדה הראייה ואני יקבל על זה

הורדה.

אבל אם אני איזה זקן או נהגת או אפילו נהג צעיר ויש לי GPS בגודל 7' לפחות באמצע השמשה אז הכול טוב

עצוב משהו

פורסם

קיבלת הורדה ברכב שלך על קורת שעונים?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...