Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

 

האם ישנה חובה לשמור אותם ברכב או שאתם לוקחים אותם איתכם בארנק?

(מדובר על רשיון הרכב וטופס ביטוח החובה)

 

כמו כן, הבנתי שברכבי ליסינג הם בד"כ בתא הכפפות אבל מה לגבי רכבים פרטיים?

האם חס וחלילה אם נגנב הרכב, יש משמעות פלילית/חוקית לגבי אם המסמכים היו בתא הכפפות או עליכם בארנק?

 

תודה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברכב.

אין כל משמעות לגנבת הרכב עם המסמכים.

 

כל השנים סחבתי אותם עלי ואף פעם לא טרחתי לבדוק את הנושא.

שמח לשמוע שניתן להשאיר אותם ברכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אין צורך לשמור אישור כשירות תנועה ברכב .

כלומר, את האגרה המשולמת אני משאיר בבית .

 

המדינה השקיעה הון עתק בחיבור כל ניידת וכל שוטר למסוף ,מאחר וכך יש לשוטר חובה לברר עם הרכב ורשיונותיו תקפים ,זאת על מנת לנצל את סכומי העתק שהושקעו ברכבים ובמוקד .

 

יש גם הוראה ברורה של ראש מתנא של לקנוס מי שאין עליו ניירת רכב .

 

ביטוח אני כן שם ברכב .

גם רשיון נהיגה אין צורך להחזיק ,מספיקה ת .זהות ,גם את זה יכול השוטר לבדוק ,כדאי להחזיק רשיון בכיס כי הוא משמש כרשיון בתוקף וגם ת . זהות לצורך צרכי השוטר .

פורסם

קח סיטואציה שבה נגנב הרכב עם המסמכים,

במהלך הבריחה הרכב הגנוב נעצר ע"י ניידת, הגנב מציג מסמכים וממשיך לדרכו.

עדיף תשמור קרוב אלייך.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
כל השנים סחבתי אותם עלי ואף פעם לא טרחתי לבדוק את הנושא.

שמח לשמוע שניתן להשאיר אותם ברכב.

 

יש משמעות כאשר הגנבים הם מאוד מתוחכמים והנגנב פועל באיטיות או ברשלנות .

פורסם
קח סיטואציה שבה נגנב הרכב עם המסמכים,

במהלך הבריחה הרכב הגנוב נעצר ע"י ניידת, הגנב מציג מסמכים וממשיך לדרכו.

עדיף תשמור קרוב אלייך.

 

נכון במקרים בהם הרכב נגנב עם המפתחות, כאשר אין סימני פריצה, לא שמשה מנופצת ולא סוויץ שבור.

ברוב המקרים (לפחות בגנבים שאני נתקלתי בהם במג"ב) בהם מסמנים לגנב לעצור, הוא יפתח במנוסה למרות שיש לו את מפתחות הרכב ואת המסמכים.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
קח סיטואציה שבה נגנב הרכב עם המסמכים,

במהלך הבריחה הרכב הגנוב נעצר ע"י ניידת, הגנב מציג מסמכים וממשיך לדרכו.

עדיף תשמור קרוב אלייך.

 

זה בדיוק מסוג המצבים שעמית קומפי לא חשב עליהם בתשובתו .

ישנם אינסדנטים נוספים שאיני רוצה להעלות כעת על מנת לא לעזור ברעיונות מטורפים לחולי נפש באשר הם .

 

אין צורך , אל תשאירו ברכב ,השוטר מצויד במיטב התקשורת ,הושקע הון רב במערכת זו .

פורסם

ברכב שלי שנגנב המסמכים היו באוטו.

 

זה דרש ממני ללכת למשרד הרישוי להוציא רישיון רכב חדש על מנת לשלוח לחברת הביטוח ו...זהו.

 

אם הייתי נהג יחיד אז אולי הייתי לוקח איתי את המסמכים לכל מקום, ברגע שיש יותר מנהג אחד התוצאה בד"כ היא שהמסכים או בבית, או אצל מישהו אחר או שאף אחד לא יודע איפה הם.

פורסם
אין צורך לשמור אישור כשירות תנועה ברכב .

כלומר, את האגרה המשולמת אני משאיר בבית .

 

המדינה השקיעה הון עתק בחיבור כל ניידת וכל שוטר למסוף ,מאחר וכך יש לשוטר חובה לברר עם הרכב ורשיונותיו תקפים ,זאת על מנת לנצל את סכומי העתק שהושקעו ברכבים ובמוקד .

 

יש גם הוראה ברורה של ראש מתנא של לקנוס מי שאין עליו ניירת רכב .

 

ביטוח אני כן שם ברכב .

גם רשיון נהיגה אין צורך להחזיק ,מספיקה ת .זהות ,גם את זה יכול השוטר לבדוק ,כדאי להחזיק רשיון בכיס כי הוא משמש כרשיון בתוקף וגם ת . זהות לצורך צרכי השוטר .

לא תמיד המסופים מעודכנים, במיוחד בימים הראשונים שלאחר מועד חידוש הרשיון.

ההוראה היא לא לזמן לתחנה לשם הצגת רשיונות, לקנוס השוטר אינו יכול מאחר ואי הצגת רשיונות זו העמדה לדין.

קח סיטואציה שבה נגנב הרכב עם המסמכים,

במהלך הבריחה הרכב הגנוב נעצר ע"י ניידת, הגנב מציג מסמכים וממשיך לדרכו.

עדיף תשמור קרוב אלייך.

נו אז מה?!:shock:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא תמיד המסופים מעודכנים, במיוחד בימים הראשונים שלאחר מועד חידוש הרשיון.

ההוראה היא לא לזמן לתחנה לשם הצגת רשיונות, לקנוס השוטר אינו יכול מאחר ואי הצגת רשיונות זו העמדה לדין.

 

נו אז מה?!:shock:

 

מדובר על אי נשיאה ולא אי הצגה .

 

אי הצגה זה כשלא הגעת לתחנה לשם הצגה .

 

אי נשיאה מותרת ,זה בדוק .

 

זה שיש פרצות כמו אי עדכונים זה מסוג הדברים היותר קלים אליהם רמזתי ,לחלופין יש חלופות גרועות פי כמה להשארת ניירת טסט ברכב .

 

כפי שציינתי, לא אכתוב מילה נוספת על נושא זה .כי הוא יכול להיות בין יתר המקרים קשור בדמינו .


×
×
  • תוכן חדש...