Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי את סוכן הביטוח שלי והוא אמר לי שלא יקרה כלום אם יגנבו לך את הרכב עם המסמכים ,תשאיר את המקוריים ברכב ואת הצילום בבית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איפה היית ב8 השנים האחרונות מאז הוקם הפורום???:lol:

לאייל רכב פרטי.

אני ואשתי לוקחים את מסמכי הרכב איתנו, כל אחד כאשר הוא לוקח את הרכב.

 

אני חושבת שזו שאלה לגיטימית ביותר, בימנו חלק מהאנשים מחזיקים רכב פרטי ורכב של העבודה.

ולאור העובדה שאייל ציין שהוא נוהג עם רשיונות מצולמים, כאשר רשיונות מצולמים עם חותמת של קצין תחבורה משייכות את הרכב לרכב של חברה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
גם אני הייתי שמח לגולף gti ליסינג:-D

מעניין אם יש משהו בסגנון שמצוי בליסינג... בטוח יש:roll:

יש ב.מ.וו סדרה 5 בליסינג

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני חושבת שזו שאלה לגיטימית ביותר,

ל'

צר לי אם ההערה שלי התפרשה כעקיצה

לרוב הפעילים בפורום ידוע שלאייל רכב פרטי וידועה דעתו על מכוניות ליסינג משעממות

בידידות :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יש ב.מ.וו סדרה 5 בליסינג

 

נו אז...לבוס שלי יש אודי a6 2000 טורבו חדשה ולבוס שלו יש לקסוס והכל של מר שלמה סיקסט:-D אלה רכבים לא מעניינים, הגולף כן.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
צר לי אם ההערה שלי התפרשה כעקיצה

לרוב הפעילים בפורום ידוע שלאייל רכב פרטי וידועה דעתו על מכוניות ליסינג משעממות

בידידות :lol:

 

לא מה פתאום חלילה, אני פשוט לא יכולה לעקוב אחרי כל משתמש ותחלופת הרכבים שלו בפורום.

: )

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נו אז...לבוס שלי יש אודי a6 2000 טורבו חדשה ולבוס שלו יש לקסוס והכל של מר שלמה סיקסט:-D אלה רכבים לא מעניינים, הגולף כן.

ולבוס של סבתא שלו יש SLS :) ולנכד שלה עונדא וי-טק זה יותר טוב מטורבו.

הוא אמר שבטוח יש משהו בסגנון GTI בליסינג ,אז חיזקתי ואמרתי שיש.

מעניין אם יש מאזדה 3 בליסינג?

 

לא מה פתאום חלילה, אני פשוט לא יכולה לעקוב אחרי כל משתמש ותחלופת הרכבים שלו בפורום.

: )

 

 

 

ל'

רעיון לשרשור השנה בקארספורום?

שכל אחד ידווח לך מתי הוא מחליף רכב וככה לא יהיו לנו בעיות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פרי - לא כל הרכבים המשטרתיים מצויידים בטרמינל. אפילו לא מחצית מהם. גם לא ניידות משטרת תנועה (לדוגמא ניידות תחנת רופין).

אי נשיאת מסמכים הינה עבירה, למרות שיש הוראה שלא לאכוף את הקנס. כנ"ל לגבי רשיון נהיגה של הנהג, אבל למה להסתבך

מקרה שקרה -

רכב אספנות עבר טסט, 3 שבועות לאחר מכן נסעתי, עצר שוטר ואמר שאין טסט. הרשיונות היו בבית. במקרה על הרכב הייתה מדבקה והשוטר החליט להאמין לי, אחרת היה דורש הבאת מסמכים לתחנה מה שגוזל זמן. שווה? לא יודע.

 

העתקת רשיונות? שטויות. אפשר לצלם בכל מדפסת ולזייף. אפשר לקחת מהתיבת דואר את הרשיון שלך.

 

אצלי הרשיונות באוטו, ורק בשביל הסדר הטוב. והעובדה שכשיש לך יותר מרכב אחד, להסתובב עם כמה פנקסים בארנק זה מיותר.

פורסם
גם אני הייתי שמח לגולף gti ליסינג:-D

מעניין אם יש משהו בסגנון שמצוי בליסינג... בטוח יש:roll:

 

לא פעם יצא לי לראות אוקטביה RS החדשות בליסינג. ראיתי אפילו פליטת ליסינג אחת למכירה בלובינסקי טרייד לפני זמן לא רב.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

לכל אלו שלא רוצים להשאיר את הרשיונות ברכב:

 

פטנט נחמד שאולי יעזור לכם:

אני מכיר מישהו שלא משאיר את הרשיונות באוטו. יש להם ארנק קטן על צרור המפתחות בו מקופלים הביטוח והרישיון.

קצת מסורבל אבל ככה לא שוכחים ולא נוסעים בלי לא משנה מי לקח את האוטו (כולל גנב שהשיג את הצרור לצורך העניין)

 

מצ"ב תמונה של ארנק כזה (אפילו של לואי ויטו!), יש גם קטנים יותר.

S2010097.JPG


×
×
  • תוכן חדש...