Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדומה לשירשור המתעדכן של מחירי מצברים חשבתי לפתוח שירשור דומה בנושא צמיגים.

 

לנושא שינוי מידת צמיגים ו/או ג'אנטים קיים שירשור ייעודי.

 

כל אחד שרוצה מוזמן לעדכן את מחירי הצמיגים שהוא קנה, הדגם, המקום שבו הם ניקנו ועוד דברים רלוונטיים.

 

הנה התרומה שלי:

צמיגי קלבר (kleber) דגם dynaxer HP3 במידה 165/70/14 (קוד T 81) (פונטו ספייס) במחיר של 290 ש"ח לצמיג (נקנתה רביעייה). המקום " הצמיג דודי נאסה " גבעת שאול ירושלים. המחיר סופי וכולל הכול. ארץ ייצור: פולין.

תאריך ייצור 48-10. למיטב ידיעתי זה המשלוח הראשון של צמיג מהדגם הזה במידה הזו לארץ.

כנראה שהסידרה HP3 מחליפה בהדרגה את ה- HP2.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

זמן הקניה- לפני משהו כמו 3 חודשים.

צמיגים- BARUM BRILLANTIS 2 (תוצרת אירופה)

תאריך ייצור- אמצע 2010.

מידה- R13/80/145

מקום- צמיגי רונן דניאל, איזור תעשיה דרומי, קרית שמונה.

מחיר- 470 ש"ח ל-2 צמיגים כולל איזון גלגלים והרכבה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ כדי שעוד אנשים יכירו את השרשור

 

קניתם לאחרונה צמיגים ? עדכנו את הפורום בפרטים: יצרן, דגם, מידה, מחיר והכי חשוב - אצל מי ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

קניתי אצל אנטון חניניה ביפו, זה המקום לציין כי אם יש לכם ג'אנטים אל תיכנסו לשם( ישנו שירשור של מרק10 על כך שנגרם נזק לג'אנטים).

קניתי רביעית צמיגי גוד-ייר, מחוזקים, מידה 205/65/15C.

קוד מהירות T, קוד העמסה 102.

מחיר- 450 ש"ח לצמיג כולל מע"מ, הרכבה, ואיזון.

 

כמו כן אני רוצה לציין לטובה את "היפר צמיג" שבפתח תקווה.

הציעו לי גם במחיר זול לצמיגים הנ"ל(550 ש"ח כוללל מע"מ איזון והרכבה, כשבשאר המקומות הם עלו מעל 620 אחרי הנחה של3+1 מתנה), וגם צמיגים תואמים של TOYO במחיר של הגוד-ייר.

בדרך לשם רפי לין(תודה רבה!) הזכיר לי שלא בדקתי אצל אנטון שהציא לי ב450 ש"ח.

קובי

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זוג צמיגי קונטיננטל דגם פרימיום קונטקט2 ( Continental Premium Contact 2 ) במידה 195/65/15 קוד מהירות V, במקרה הזה לפורד פוקוס ניקנו במחיר של כמעט 900 ש"ח לזוג וגם כאן בצמיגי גבעת שאול בירושלים מול מאפייית ברמן ברחוב בית הדפוס.

תאריך הייצור היה 4510.

כמובן שזוג הצמיגים החדשים הורכבו מאחור.

 

 

כל מי שקנה לאחרונה צמיגים מוזמן לעדכן את השרשור, זה יכול לעזור לאחרים בעתיד.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

קניתי לפני יומיים סט צמיגים 185/65/14 של מישלין דגם ENERGY SAVER במחיר של 1500ש"ח רבעייה.

צמיגים מעולים, ביקשתי שיציע לי את הצמיג הכי טוב מבחינת נוחות נסיעה ואחיזה, ובאמת צמיג מעולה.

 

רכשתי אצל "צמיגי רפי" בבאר שבע, רפי אמר שהצמיגים האלו הם תוכננו לחסוך בדלק, וכך גם מצויין באתר היצרן, ובנוסף מקטינים את מרחק הבלימה ב3מטרים מהיצרנים המתחרים(מידע מתוך האתר), ומהתרשמות מהצמיג כשאני בולם חזק מאוד הABS כמעט ולא נכנס לפעולה, בצמיגים הקודמים שהיו לי, כמעט בכל בלימה מעט חזקה הABS היה ממהר להיכנס לפעולה.

 

אני מאוד מבסוט מצמיגי רפי בבאר שבע, יחס מצויין, שירות טוב מחירים סבירים.

 

אני מעדיף לשלם קצת יקר ולקבל יחס ועבודה מקצועית, מאשר לחסוך כמה שקלים ושיקרעו לי את הג'אנט, כבר נכוותי מפנצ'ריה שלא אזכיר את שמה שמתיקון פנצ'ר "קרעה" לי את כל הצבע של הג'אנט ביגלל שהם ממהרים ומחפפים בעבודה.

פורסם

זו תרומתי הצנועה, רכשתי לפני 3.5 חודשים, 4 צמיגים חדשים ל205 שלי, של חברת KUMHO מדגם KH17, במידה 79T 13\70\165, הצמיגים יוצרו ב 2410, משמע דיי טריים. סיניים. 5 שנים אחריות ע"י היבואן, "צמיגי נאמן". בוצע איזון. 850 ש"ח.

נרכשו ב"צמיגי רוני" בנהריה. עובדים שם ברוטציה ישראל ויוסי. יש להם עוד פנצ'ריה בקרית ים, בתחנת דלק "סונול". ישראל, התקין לי את הצמיגים. בחור נחמד ומחיר טוב, ממליץ! תודה למשתמש FITCH על ההכוונה :-)

בינתיים, מרגישים שהצמיגים יותר נוחים ופחות מרעישים ובנוסף ההגה מרגיש קל. אך כנראה כי הצמיגים הקודמים היו כבר גמורים (בני 5).

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי ברידסטון MY-15 מידה 195/60R15 בדודי נאסה גבעת שאול ירושלים.

תאריך ייצור 2011

מחיר 370 לצמיג.

פורסם

קניתי לפני כמעט שנה טויו CT01 בצמיג ישיר פתח תקווה.

המחיר שלהם זהה לאנטון, מידה 215.45.17

לקחו 570 לצמיג כולל הכל, החלפתי רבעיה.

עובדים שם בקצב מהיר מידי, לא עשו עלי רושם יותר מידי טוב. הרסו לי את כל הקאפות.

ודחפו לי צמיג אחד עם תאריך ייצור מאחר בחודשיים מהאחרים, דחפו אותו אחרון אחרי שכבר הרכיבו לפני זה 3 צמיגים.

מרוצה לא יצאתי משם, לחזור לשם כנראה שאני לא אחזור.

עדיף לשלם עוד 50 שקל לדעתי ולקבל שירות יותר טוב.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...