Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לנהיגה על הילוכים


אוטו רוחו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עברתי טסט כבר לפני שבוע אם זה מעניין מישהו.

ראיתי כל הזמן במוניות שירות ובמוניות שהם נוהגים על הילוכים מתי שהם הולכים לעצור הם מעבירים לניוטרל וככה גם כשהם עוצרים לגמרי....במקום עם הברקס ועם הקלאץ' אז כאילו משלבים לניוטרל ואז רק עם הברקס אני משער וככה הם נמצאים כל הרמזור עד שהם משלבים ראשון ומתחילים לנסוע.

רציתי לדעת למה הם עושים את זה האם זה סתם כי לא נוח להיות עם הקלאץ' והברקס כל הזמן או שיש לזה עוד סיבה

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הם נוהגים כך כי זו הדרך הנכונה והטבעית.

דוושת קלאץ' אמורה להיות לחוצה אך ורק כשהיד מעבירה הילוך. בכל יתר הזמן דוושת קלאץ' צריכה להיות משוחררת.

מה שמלמדים בשיעורי נהיגה זו לא הדרך הנכונה, זה רק בשביל לעבור טסט יותר מהר.

תתחיל לאט לאט להתרגל לבצע את מה שראית אצל נהג מונית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה חיפוש , היה שירשור גדול מאוד על הנושא הזה של איך לעצור את הרכב : בעזרת ההילוכים (הורדת ההילוכים להאטת המנוע וכך גם הגלגלים ) או רק עם הברקס . אני אישית לפני רמזור מוריד לניו טראל גולש עד הרמזור ואחר כך מכניס לראשון שאני צריך להתחיל לנסוע .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי.

 

בתנועה איטית בעיר אני מוריד לניוטרל ועוזב את הקלאץ'

 

אך אם זה כביש מהיר ויש מאחורי מכוניות (במיוחד אם אני הראשון שעוצר) אז אני תמיד מוריד בהדרגה הילוכים כדי להיות מוכן להאיץ אם איזה משאית מתקרבת מדי מאחורה (זה הציל אותי פעמיים בעבר)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עוצרים עם בלמים ולא עם המנוע. עם זאת, רצוי שהמנוע יישאר "בעסק" כדי לאפשר לך להאיץ קדימה והרחק מצרות הנמצאות מאחוריך. שיטת הלימוד של (רוב) מורי הנהיגה (בלימה עם ההילוכים) שגויה וגם שיטת הבלימה בניוטרל שגויה. צריך לבלום, להישאר בהילוך וכשצריך -- ללחוץ קלאץ' ולשלב לראשון בסוף העצירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שואל על מצב עמידה מוחלטת ברמזור.

בשיעורי נהגה מלמדים להמתין ברמזור עם קלאץ' לחוץ והילוך ראשון משולב.

זה לא נכון, זה גורם לבלאי מיותר של הקלאץ' ומעייף את הרגל.

הדרך הנכונה היא להמתין בניטרל, עם קלאץ' משוחרר וכשצריך לשלב לראשון ולצאת לדרך. לאחר תרגול של כמה ימים או שבועות לומדים לעשות את זה במהירות וללא עיקוב .

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה חיפוש , היה שירשור גדול מאוד על הנושא הזה של איך לעצור את הרכב : בעזרת ההילוכים (הורדת ההילוכים להאטת המנוע וכך גם הגלגלים ) או רק עם הברקס . אני אישית לפני רמזור מוריד לניו טראל גולש עד הרמזור ואחר כך מכניס לראשון שאני צריך להתחיל לנסוע .

תודה. אתה יכול לחפש לי את הנושא? אין לי מושג איזה מילה לרשום בחיפוש אפילו.

 

רכב עוצרים עם בלמים ולא עם המנוע. עם זאת, רצוי שהמנוע יישאר "בעסק" כדי לאפשר לך להאיץ קדימה והרחק מצרות הנמצאות מאחוריך. שיטת הלימוד של (רוב) מורי הנהיגה (בלימה עם ההילוכים) שגויה וגם שיטת הבלימה בניוטרל שגויה. צריך לבלום, להישאר בהילוך וכשצריך -- ללחוץ קלאץ' ולשלב לראשון בסוף העצירה.

לא ממש הבנתי אותך.

הוא שואל על מצב עמידה מוחלטת ברמזור.

בשיעורי נהגה מלמדים להמתין ברמזור עם קלאץ' לחוץ והילוך ראשון משולב.

זה לא נכון, זה גורם לבלאי מיותר של הקלאץ' ומעייף את הרגל.

הדרך הנכונה היא להמתין בניטרל, עם קלאץ' משוחרר וכשצריך לשלב לראשון ולצאת לדרך. לאחר תרגול של כמה ימים או שבועות לומדים לעשות את זה במהירות וללא עיקוב .

כן זה בערך מה ששאלתי אבל אם כבר אז אפשר לדעת אם אתם מורידים הילוך כששאתם רואים רמזור אדום מרחוק או פשוט עוצרים ואז בשלב מסויים לוחצים על הקלאץ' ביחד עם הברקס וכשהרכב נעצר שמים ניוטרל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרחק סביר מהרמזור, (לא להגזים עם מרחקים גדולים מדי, אז כל התנועה תעקוף אותך עד שתגיע לרמזור -פוטנציאל לתאונה) שחרר בעזרת קלאץ' לניוטרל מאיזה הילוך שאתה לא נמצא בו,אפילו מחמישי,

וגלוש לרמזור על ניוטרל כאשר אתה משתמש רק בבלם, אין צורך להשתמש בכח המנוע ע"י הורדת הילוכים, גורם רק לבלאי מואץ.

אחרי כמה שבועות על הכביש תקבל כבר מושג מהו "מרחק סביר" מרמזור.

כך בחשבון שגלישה על ניוטרל ולא בהילוך משולב צורכת מעט יותר דלק.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוטו שלי , ההילוכים באמת מעולים אבל הראשון לא עובר בואו נגיד הכי חלק כל פעם.

לפעמים אני לא מכניס את הרגל עד הסוף (של הקלאץ) או לפעמים האוטו עדיין קר אז עוד יותר קשה לו להיכנס לראשון , ואז מה שיוצא זה או שאני מעקב את התנועה מאחורי ואנחנו הישראלים המנומסים לא יודעים לחכות שניה וכבר בכתום מצפצפים לך , (כולם פה נהגי DRAG זה מדהים )

 

ואז אתה סתם נלחץ , אני מחזיק קלאץ לחוץ מזה דקה שתיים , לא סיפור .

 

אבל באמת שאצלי בלי עין הרע הקלאץ ומערכת ההילוכים באמת מרגרינה אז לא קשה ברגל , לעומת ההונדה סיויק שפעם נסעתי עליה שעד היום יש לי שברי מאמץ בברך מהקלאץ שם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי:

כשאני רואה שהרמזור אדום, ויש עוד מרחק עד לרמזור אני לא מוציא את ההילוך לנוטרל, אלא מוריד הילוכים בהדרגה, לא על מנת לבלום את המנוע(בשביל זה יש ברקסים) אלא בישביל שאם הוא יתחלף אני יוכל להמשיך לנסוע.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרחק סביר מהרמזור, (לא להגזים עם מרחקים גדולים מדי, אז כל התנועה תעקוף אותך עד שתגיע לרמזור -פוטנציאל לתאונה) שחרר בעזרת קלאץ' לניוטרל מאיזה הילוך שאתה לא נמצא בו,אפילו מחמישי,

וגלוש לרמזור על ניוטרל כאשר אתה משתמש רק בבלם, אין צורך להשתמש בכח המנוע ע"י הורדת הילוכים, גורם רק לבלאי מואץ.

אחרי כמה שבועות על הכביש תקבל כבר מושג מהו "מרחק סביר" מרמזור.

כך בחשבון שגלישה על ניוטרל ולא בהילוך משולב צורכת מעט יותר דלק.

 

עדיף להישאר בהילוך ללא הורדת הילוכים עד שהוא נופל ל-1500 סל"ד בערך, כדי להרוויח בלימת מנוע.

אם דרוש ניתוק בלימת מנוע על מנת לגלוש מהר יותר לצומת או להגיע אליה ללא הנעה, עדיף להוציא לניוטרל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב של האטה עם המנוע (כמו הילוך נמוך בירידה), לא מוזרק דלק למנוע לפי הבנתי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה התחלנו?

כשאתה גולש בניוטרל המצערת סגורה, כשאתה משולב בהילוך אך הרגל לא על הגז אז גם המצערת סגורה.

למה שיהיה הבדל בצריכת הדלק?

 

במצב של האטה עם המנוע (כמו הילוך נמוך בירידה), לא מוזרק דלק למנוע לפי הבנתי.

 

בכיף אסביר בהודעה פרטית - אחרת הויכוח עתיק היומין הזה יגמור את השרשור.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...