Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שתפו אותנו בחבילת הדיבור הסלולרית שלכם וכמה יוצא שאתם משלמים על דקת שיחה.

 

אני אתחיל

סלקום,סטודנט, 310 דקות לסלקום+310 דקות למפעילים אחרים ב 280 ש"ח שזה יוצא 45 אגורות לדקה.

אני חושב שאפשר לקבל עסקה יותר טובה לכן אני עושה 'סקר' קטן פה.

 

שתפו.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

הפלאפון שלי בתוכנית של חברה (של האקסית שלי :) ) , אורנג',

 

משלם 0.33 אג לפני מע"מ לדקה זאת אומרת 0.38 כולל מע"מ,

 

ועל ס.מ.ס 0.18 אג לפני מע"מ זאת אומרת בערך 21 אג' כולל מע"מ.

 

שימו לב שהתעריפים בחשבון מופיעים ללא מע"מ כדי להטעות אותכם!

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

ראוי לציין גם מה התשלום החודשי הקבוע פר חודש. 15 אג' לדקה בלי התחייבות נשמע לי כמו מדע בדיוני.

פורסם
שלום לכולם,

שתפו אותנו בחבילת הדיבור הסלולרית שלכם וכמה יוצא שאתם משלמים על דקת שיחה.

 

אני אתחיל

סלקום,סטודנט, 310 דקות לסלקום+310 דקות למפעילים אחרים ב 280 ש"ח שזה יוצא 45 אגורות לדקה.

אני חושב שאפשר לקבל עסקה יותר טובה לכן אני עושה 'סקר' קטן פה.

 

שתפו.

 

זה 45 אגורות לדקה אם אתה מנצל את כל 310 הדקות לסלקום ל-310 הדקות למפעילים האחרים.

אם אתה מנצל פחות אז בפועל אתה משלם יותר פר דקה!

 

אני ללא תוכנית באורנג'.

משלם על כמה שאני מדבר, לא פחות ולא יותר. 69 אגורות לדקה.

אי אפשר היה להתחמק מתשלום חודשי של 15 ש"ח, אבל זה מה יש.

 

חשבון חודשי ממוצע של 200 ש"ח פלוס מינוס...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

סלקום, 1000 דק' לכל היעדים, 1000 הודעות לכל היעדים, 199 ש"ח בחודש כולל מע"מ.

מתוך ה199 זה 129 ש"ח על שיחות ו70 ש"ח על הודעות.

זו תוכנית ששאבתי מהם ביום שבו קרסה להם הרשת.

אני מנצל את הרוב בממוצע (900+ דק', 700+ הוד'). יש גם פיקים גבוהים יותר עם חריגות, בחריגות הם גובים בערך 40 אג' לדקה.

בחישוב מהיר זה יוצא בערך 13.5 אג' לדקת שיחה וכ10 אג' להודעה, זה כמובן מתאים רק למי שחורש על השיחות בצורה קיצונית.

ההתחייבות ל18 חודשים...

פורסם

9 ש"ח לתוכנית, (+ תוכנית גילשה מינימאלית ב21 ש"ח או לא מוגבלת ב79 ש"ח)

21 אגורות לדקה , 10 אגורות לSMS.

התחיבות 36 חודשים - תוכנית עסקית דרך מקום העבודה.

+ אייפון 4 ב35 ש"ח לחודש (ללא שום התניות נוספות או מינימום בחשבון)

מחירים לא כולל מע"מ

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

17 אגורות לכל היעדים, 15 להודעות.

20 על אינטרנט 100 מגה בייט (לא חורג עם נוקיה).

 

חבילה של סלקום לעובדי תנובה (לפחות יצא משהו טוב מזה שעבדתי שם)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

2000 דקות ברשת אורנג' (הרוב אצלי אורנג' אז זה משתלם)

400 דקות לכל הרשתות

ג'יגה גלישה

אייפון 4

ג'יפיאס אורנג' (לא באמת צריך, יש WAZE)

800 הודעות

 

230 ש''ח לחודש התחייבות ל18 חודשים.

פורסם

אז ככה:

  • 11 אגורות לדקה.
  • כולל ביטוח (המעביד משלם).
  • חרה מכשיר.

מישהו קלט ?! - זה מירס של צה"ל !!!

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מיתעלק על השרשור.

חודש הבא אני מסיים התחייבות על 3 מכשירים באורנג'.

איך אפשר להצטרף לתנאים של חברה מוכרת שמקבלת הנחה צריך תלוש?

צריך ממליץ או קומבינה?

לא איכפת לי לעבור למפעיל אחר.

סך החשבונות בערך 800 ש"ח.

פורסם

בשם רוב החיילים שבאורנג', תוכנית חיילים: 39 אג' לדקה בימי חול על שיחות + 19 אג' לסמס. (לכל היעדים והחברות)

בימי שישי ושבת חצי מחיר.

על ה"חבילה" 10 ש"ח בחודש.

חבילת דור 3 עם 30 מגה שמספיקים בול לפייסבוק ולג'ימייל בדרכים - 29 ש"ח בחודש, לא ניתן לביטול, לפי טענתם.

הבנתי שגם שיחות וידאו עולות לי 39 אג' לדקה אבל לא יצא לי משום מה להשתמש בהן.

התחייבות ל18 חודשים ואני מקבל החזר של 30 ש"ח על המכשיר אם אני עובר 100 ש"ח בחשבון או 60 ש"ח החזר אם אני עובר את ה200 ש"ח.

על המכשיר אני משלם ~73 ש"ח בחודש למשך 24 חודשים.

חשבון בסוף החודש היה בממוצע 140 ש"ח(ללא המכשיר), עכשיו כשיש חברה אני כבר מקבל את ההחזר של ה60 ש"ח על המכשיר... :|

Mazda 2 2013

פורסם

אורנג' - עסקי

550 דק' לכל היעדים

550 דק' ל 8 מנויים של המשפחה

350 sms

30m גלישה + 3g בפורטל

כולל ביטוח ואחריות

זיכוי מלא למכשיר e72

169 ש"ח לחודש לא כולל מע"מ

חריגה של דק' ב 49 אג' לדקה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...