Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי L300 דיזל 1997 8 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים. תודה מראש.

 

מישהוא כאן מכיר?

מיצובישי L300 דיזל 1997 7+1 מקומות (מוגדר כמשא אחוד)

יד שלישית, ידיים פרטיות, 261,000 ק"מ.

בששת השנים האחרונות (70,000 ק"מ האחרונים) לא עשה שום בעיה מיוחדת.

נהגתי על הרכב והוא בסדר בהחלט.

 

אני מחכה בכליון עיניים לעזרה. רק מכאן אוכל לקבל מידע רכב לא מצוי כמו זה.

פורסם

בזמנו הסתובבו לא מאט כאלה. עכשיו רובם נעלמו - כניראה לא שרדו. יש גם יחסית לא הרבה מודעות ביד 2.

 

לרכב הזה מנוע נמצא מתחת לרצפה, כלומר בקיץ חלק מהחום אמור להגיע לסאלון (אלא אם כן הבידוד לא פחות ממדהים).

 

ידוע לי שמנוע של דגם הבנזין הוא אותו מנוע כמו בגלנט. אם זכרוני אינו בוגד הרכב עדיין מיוצר במדינה כלשהי (עולם שלישי).

 

בעיקרון אפשר לומר שהרכב לא נפוץ עד נדיר בימינו.

 

לפי מה שאתה רושם, זה נישמע כמו עיסקה סבירה (פונקצייה של מחיר בסופו של דבר). שקלתי בזמנו כזה לאבא שלי, רק בנזין אוטומט, כימעט ולא מצאתי אליו מידע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צבי, תודה. באמת תודה.

אני מדבר על רכב L300 משפחתי קצר 8 מקומות.

א-י-ן אותו ביד 2 בכלל! הוא יוצר רק ב1997 וזהו.

פעם מצאתי אחד על כזה רכב והוא לא גמר להתלהב.

צריכת הסולר שלו גם נמוכה בהחלט.

המחיר המבוקש 11,600

פורסם

נישמע כמו עיסקה לא רעה.

מניח שלמנוע הזה יש שורשים משותפים עם דיזל לא גודש של L200 (טנדר בגירסאות הבסיסיות ללא טורבו).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש לך מוסך שיכול לאשר , שהרכב במצב מכאני טוב?

 

במחיר כזה מה שהכי חשוב, זה מצב הרכב הספציפי, ולא מידע כללי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן. המוסכ'ניק שלי, שהוא גם מטפל ברכב הספציפי הזה, מסכים שזוהי עסקה "סבירה" כלשונו. הוא רק דיבר על נזילות שמן קטנות, וכו'...

פורסם

בוא ניגש לעניין בכיוון אחר.

כנראה, אתה צריך מכונית עם הרבה מקומות ישיבה או\ו רכב עבודה, ויש לך 12 אלף ש"ח (בערך).

מצאת רכב שמתאים למה שאתה צריך, שלפי המוסכניק שלך, במצב לא רע, והוא (המוסכניק) כנראה המליץ לך לקנות אותו (תקן אותי אם אני טועה).

מה האלטרנטיבות שיש לך בתקציב שלך ודרישות לרכב?

לכל מכונית אחרת בתקציב שלך יהיו ליקויים כאלה או אחרים, ונזילות קטנות אשר אפשר לתקן אותן זה ממש לא סיפור רציני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
.

אני מדבר על רכב L300 משפחתי קצר 8 מקומות.

א-י-ן אותו ביד 2 בכלל! הוא יוצר רק ב1997 וזהו.

צריכת הסולר שלו גם נמוכה בהחלט.

המחיר המבוקש 11,600

 

אני חושב שאתה טועה, הוא הגיע לא רק ב 1997, אלא כמה שנים לפני ואחרי השנה ההיא.

 

דגמי בנזין הגיעו החל מ 1988.

 

 

היו גם מעט כאלה שעבדו כמוניות שרות.

 

במהלך שנות ה 90 הגיע דגם מקביל של יונדאי - H100, הם נמכרו כמה שנים במקביל, ואחר כך יבוא של המיצובישי הופסק ורק היונדאי נשאר.

 

המכוניות דומות מאוד, למעשה H100 הוא הגירסה הקוריאנית של L 300.

 

לגבי צריכת סולר נמוכה - אני לא יודע מה נחשב בישבילך נמוך, אבל לרכב הזה יש מנוע דיזל מהדור הישן בהספק 70-80 כ"ס ובנפח 2.5 ליטר, שסוחב משקל של מעל שני טון. להערכתי הרכב צורך בערך 1 ל 9-10 במקרה הטוב בנסיעה בינעירונית.

 

 

פורסם

קובי, גדול היית וגדול נשארת.

 

הטויוטה אצלי, ואני כנראה מוכר אותה. למה?

אני רואה שהכל מחליד שם. בתוך תקופה קצרה התפנצ'רו שני גלגלים. הלכתי למוסך, והוא לא מוצא שום חור. בשניהם הוא מצא בסוף חלודה על הג'נט מבפנים. הוא פירק את הצמיגים ועל הג'נטים היה חלודה... הוא ניקה, הבריש במברשת ברזל, שם שמן, והגלגל התנפח כיאות. כמובן שזה טיפול זמני.

הלאה...

נכנס לי מים על הפרצוף, בגשמים החזקים לפני שבועיים. אני מגלה שבחיבור בין הגג לשמשה הקדמית, הפח חלוד לגמרי... שמתי סיליקון כדי לסתום את החורים, והמים חדלו מלזרום פנימה.

הלאה...

הצופר הצטרד מאוד. אני מסתכל והנה גם הוא חלודה לגמרי.

קיבלתי רגליים קרות, ואני מוכר אותו, כנראה...

בנוסף, הרדיאטור הפנימי, של חימום הרכב סדוק, ואין לי חימום.

 

היום מצאתי את הרכב האמור, ואני מתחיל לשוב עליו. רכב מתאים לי, איש פשוט שכמוני.

פורסם
אני חושב שאתה טועה, הוא הגיע לא רק ב 1997, אלא כמה שנים לפני ואחרי השנה ההיא.

 

דגמי בנזין הגיעו החל מ 1988.

 

 

היו גם מעט כאלה שעבדו כמוניות שרות.

 

במהלך שנות ה 90 הגיע דגם מקביל של יונדאי - H100, הם נמכרו כמה שנים במקביל, ואחר כך יבוא של המיצובישי הופסק ורק היונדאי נשאר.

.

 

בוקי, אני מדבר על הדגם הקצר, גימור סלוני משהוא, 8 מקומות בלבד. בדיוק כמו הL300 בנזין. את הרכב הזה לא ייצרו כל כך הרבה שנים כמו שהזכרת.

פורסם
בוא ניגש לעניין בכיוון אחר.

כנראה, אתה צריך מכונית עם הרבה מקומות ישיבה או\ו רכב עבודה, ויש לך 12 אלף ש"ח (בערך).

מצאת רכב שמתאים למה שאתה צריך, שלפי המוסכניק שלך, במצב לא רע, והוא (המוסכניק) כנראה המליץ לך לקנות אותו (תקן אותי אם אני טועה).

מה האלטרנטיבות שיש לך בתקציב שלך ודרישות לרכב?

לכל מכונית אחרת בתקציב שלך יהיו ליקויים כאלה או אחרים, ונזילות קטנות אשר אפשר לתקן אותן זה ממש לא סיפור רציני.

 

תראה מה שקובי כתב, ומה שעניתי לו.

בקיצור, נשבר לי מלשלם יקר ולאכול קש. נשלם זול, ואז הקש יהיה מוצדק.

 

איך שלא, ניתחת את הנתונים בצורה יפה.

פורסם

טוב, אולי רמת גימור ספציפית זו הגיעה רק ב 97.

 

בכל מקרה לדעתי כולם באותו אורך ולא היה דגם "קצר" ו "ארוך"

 

 

×
×
  • תוכן חדש...