Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

כמה יעלה ניקוי קרבורטור לפיאט ספיידר 124 מנוע 1600 ידנית, שנת 1971?

ועל איזה בעל מקצוע אתם ממליצים? תודה

כרגע הרכב בתדלוק ב200 שח נוסע 180 קמ בלבד, שזה בערך 1:6 זה נורמלי??

פורסם

ניקוי וכיוון קרבורטור ממולץ תמיד, ואפילו כחלק מטיפול שוטף.

אם הבעייה היא צריכת דלק גבוה יכולות להיות סיבות נוספות לצריכה גבוה שווה לבדוק גם

אותם. בצע חיפש בנושא צריכת דלק וחיסכוןבדלק ותימצא הרבה תשובות -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ניקוי וכיוון קרבורטור ממולץ תמיד, ואפילו כחלק מטיפול שוטף.

אם הבעייה היא צריכת דלק גבוה יכולות להיות סיבות נוספות לצריכה גבוה שווה לבדוק גם

אותם. בצע חיפש בנושא צריכת דלק וחיסכוןבדלק ותימצא הרבה תשובות -רן

 

פרט בבקשה

מהם הסיבות הנוספות לדעתך לתצרוכת ?

 

זאת למטרת הצעתך ששווה לבדוק אותם .

פורסם

כתבתי על כך בעבר ננסה לדלות מהזכרון:

 

1. כיוון ותיאום מנוע מלא (הצתה וקרבורטור)- עם מכשרים ולא לפי האוזן.

2. פילטר אוויר נקי, צמיגים מנופחים על פי הוראות יצרן.

3. הפחתת משקל מיותר מהרכב.

4. כיוון פורנט, טמפרטורת עבודת המנוע (מנוע קר צריכה גבוה, מנוע חם מדי צריכה גבוה)

5. סיגנון נהיגה-רגל כבדה עולה כסף...

6. כיוון בלמים למניעת חיכוך מיותר ומאמץ מיותר של הרכב.

7. קלאץ' תקין ולא מחליק.

8. צ'וק תקין ועובד.

 

יתכן ושכחתי משהו אבל אני בטוח שיעזרו לנו כאן בתיזכורת-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מסכים עם כל מה שרן כתב, אבל שני הדברים העיקריים הם הצתה וקרבורטור.

 

בנוסף, מנוע חלש עלול להיות בעייתי לכיוון ולתרום לצריכת הדלק. חוץ מזה, בהרבה איטלקיות בסיס הקרבורטור עשוי מגומי ואם יש רווחים או סדקים בתושבות הללו תהיה סחיבת אוויר שתפריע לתפקוד התקין של המנוע.

 

בשביל לקבל אינדיקציה ראשונית אבל מאוד מדויקת כדאי להוציא פלגים ולראות איך הם נראים. תוכל לעלות תמונות שלהם כאן ונשתדל לעזור.

 

בענין בעל מקצוע, ממליץ בחום רב על "חרמון קרבורטורים" ברח' הירקון בבני ברק. בעל העסק עופר הוא אשף קרבורטורים, הזרקות, הצתה, ודיאגנוזה בכלל. הוא היחיד שמתקרב להצתה ולהזרקות בפורשה ובמרצדס שלי ובעיני הוא אחד מאחורני המוהיקנים בכל מה שקשור בידע וטאץ' אמיתי של מכונאי של פעם, יחד עם לא פחות גישה וידע בכל מה שקשור במערכות ממוחשבות.

 

בקיצור, כמו שאמרתי מומלץ בחום.

 

הטלפון שלו הוא 0526694446

 

בהצלחה!

איתן

×
×
  • תוכן חדש...