Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעש בזמן סיבוב הגה פורד מונדאו 2006

שלום לכולם!

 

בחודש האחרון היה נשמע לי רעשים בזמן סיבוב ההגה כאשר אני חונה ( אני צריך לתמרן כדי להכנס לחניה)

הרעשים (כמו קנאקים) מגיעים מתחת לרגליים של הנהג.

הרעשים נשמעים לא בצורה קבועה ורק בזמן חניה או עמידה

גם בעמידה שאני מסובב את ההגה במהירות לצדדים.

בדקתי את מפלס השמן בהגה כוח הוא תקין

יש למשהוא רעיונות מה זה? מה עוד לבדוק?

 

תודה מראש ושבת שלום

פורסם

דוד שלום,

אני ממליץ לך לפנות "למעבדה". הם מומחים באיתור רעשים. מגיעים אליהם מכל הארץ לאיתור רעשים.

הם יושבים ברחוב הסתת 5

אזור תעשייה חולון.

052-3-80-80-10

 

כנס כאן לראות את שרשור ההמלצות על "המעבדה".

 

בהצלחה

פורסם

אתה מתאר רעשים אופיניים של מיסב בולם קדמי תקול או חיבור רופף של מסרק הגה למרכב.

 

כדי לאשש זאת, בקש מחבר שיסובב את ההגה שמאלה וימינה כאשר אתה שם ידך על קפיץ הבולם מעל הגלגל, פעם בצד שמאל ופעם בצד ימין, שם לב שהיד לא נתפסת בחלקי הרכב בזמן הסיבוב! אם תרגיש קפיצות או מכות על הקפיץ בזמן סיבוב ההגה הבעיה היא במיסב בולם.

 

החלפת מיסב לבולם דורשת פירוק הבולם מהרכב והפרדת הקפיץ מהבולם עם כלי מיוחד.

 

מציע בכל זאת לתת למוסך מומחה לבצע את הבדיקות וכן את התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...