Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

 

אני מתעניין האם יש אפשרות , חוקתית או טכנולוגית (לפחות להעברה) , לבצע דבר כזה שאתה מגביל את הנמען שלא יעביר הלאה את המייל ששלחתי לו או שלא יראה את המייל לאף איש אחר ?

 

כמובן שאי אפשר למנוע את זה אם חיטטו לו במחשב וראו את המייל , ואז הוא מבחינתי גם חשף את המידע כי הוא לא שמר על אבטחת המחשב שלו ...

 

ושאם יתבשר לי שמישהו אכן ראה והוא לא שמר על בקשתי לשמור על סודיות (מבלי שהוא יחתום על מסמך הבטחת סודיות כלפי או משהו בסגנון ) אז הוא חשוף לתביעה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ישנה אופציה של נעילה באוטלוק שלא מאפשרת כל מיני דברים כמו להעביר, להדפיס ועוד כמה דברים אבל ההגנה הזו כל כך חלשה כמו שהרגע הגיבו לך, החוק הבסיסי אומר שתמיד תניח שמייל שלך יועבר בלי שתהיה לך שליטה עליו, במיוחד זה תופס למקומות עבודה (!!!)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

זה ברור לי , במיוחד במקומות עבודה .

 

אבל אני מתכוון למשהו מבחינת החוק במדינה .

אייל , הכוונה היא אפילו שאם הוא מבצע דבר כזה אז הוא מבצע עבירה על החוק .

 

אני אתן דוגמא : לדוגמא בצבא בחומר רגיש , אז מצויין שהוא רגיש בתחילת המסמך ולרשימת תפוצה מוגדרת ושאם מישהו מרשימת התפוצה חושף את המשמשך לעיניים שהיו אמורת לראות זאת אז הוא חשוף למשפט צבאי .

 

האם יש משהו דומה באזרחות ? או שמא הגיע הזמן להציע חוק כזה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

כשאתה מתקבל לעבודה "נרמאלית" אתה חותם על מסמך שאוסר עליך לחשוף מידע פנימי של החברה החוצה, בתור לקוח מחתימים אותך לפעמים על NDR, בגדול מסמך שאוסר עליך לדון מחוץ לחברה על מה שראית שם.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לא יודע לגבי תביעות ושאר האבטיחים, אבל יש טכנולוגיית הצפנה מבוססת PKI אשר יודעת לדאוג שאם חיים שולח מייל למשה, אז רק משה יוכל לקרוא את המייל.

אם משה מעביר את המייל של חיים לאבי, אבי לא יוכל לקרוא אותו.

 

הבעיה שלהטמיע מערך PKI רק בשביל האפשרות להצפין הודעות דואר שוות ערך ללטוס לאמסטרדם בשביל לעשן ג'ויינט.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

מצד התוכנה - כמעט ואין דרך. וגם אם תמצא משהו כמו שציינו, זה ענין של דקות לעקוף את המגבלה. למי שקיבל או לנער שגר בשכנות.

יש כמה טריקים זדוניים כמו ליצור מסמך בצורת תמונה (שאז אי אפשר לעשות העתק-הדבק), יש כל מיני פורמטים - חבל להתעמק בזה. לכולם יש דרכי עקיפה.

מבחינת החוק - אין חוק כזה ולא יהיה. סליחה על הבוטות - אבל מי אתה שתקבע למי מותר לראות ולמי אסור?

אתה יכול להגביל שימוש לפי רשיון, חיסיון לקוח, לבקש לא להעביר, ולסמוך על מי שקיבל שהוא איש מקצוע שיכבד את הבקשה. עד הרגע שיש לו סיבה להעביר הלאה...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

מבחינת תוכנה זה לא אפשרי. לכל הגנה יש עקיפה.

יש אפילו הגנות שנותנות לך להתקין ACTIVEX מסוים שנועל צילומי מסך וסורק CLIPBOARD אבל תמיד תוכל לקחת מצלמה ולצלם את המסך או לחבר אותו ל CAPTURE DEVICE.

יש שיטות מסוימות שהן לא בטוחות ב100% לבדוק כמה פעמים המסמך נקרא, איפה ומתי.

גם אותן ניתן לעקוף בקלות.

פורסם

ACTIVEX זה שטויות כאשר מדובר על מייל שהוא דרך ממשק WEB. אצלי בדפדפן תמיד מבוטל כל סוג של ACTIVEX או סקריפטים.

 

לא ניתן למנוע מלהעביר את המייל הלאה.

 

בדיקה אם המסמך ניקרא נעשית באמצעות תמונה קטנה ושקופה. כאשר מישהו פותח מייל יש גישה לאותה תמונה וככה נספרים ביקורים. GMAIL יודע לחסום תמונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...