Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מכונית היא ?

לאן אתם מטיילים ?

לאן עוד לא הגעתם ?

האם אתם נוסעים גם על שבילים ארוכים ?

יצאתם למסע עם הרכב לחו"ל ?

 

צרוף תמונות ממקומות ואתרים שאליהם הגעתם יוסיף המון.

לאן אתם ממליצים להגיע ועל איזה מסלול תמליצו ?

כל חוויה נוספת שאפשר ללמוד ממנה תתקבל בברכה.

פורסם

האם בשאלתך אתה מתכוון לברר עם איזו מכונית אנו מטיילים להבדיל מהמכונית שאיתה נוסעים לעבודה?

כי לדעתי לרוב המוחלט פה יש מכונית אחת לכל השימושים האלו. :)

אבל קבל סיפתח קטן על חשבון הבית, הרכב הזה כבר היה בנקודות הכי דרומיות (אילת) הכי צפוניות (מטולה, חרמון), הכי מזרחיות (ים המלח) וכל מה שבינהם.

תמונה עם הרבה אבק בעין עובדת בדרך לאילת מסוף השבוע שעבר.

P1030966.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יציאה עם הרכב הישראלי למסע בחו"ל אינה כדאית ברוב הגדול מאד של המקרים

אפילו לירדן, התחילו בתקופה האחרונה לעשות בעיות בהעברת רכבים מישראל (במיוחד לג'יפים)

ולכן נדירים המקרים שמעמיסים את ה אוטו על אוניה ליוון ומשם ממשיכים

ליבשות אחרות זה עוד יותר ארוך, יקר ומסובך

בקיצור בחו"ל משכירים רכב מקומי

פורסם
האם בשאלתך אתה מתכוון לברר עם איזו מכונית אנו מטיילים להבדיל מהמכונית שאיתה נוסעים לעבודה?

כי לדעתי לרוב המוחלט פה יש מכונית אחת לכל השימושים האלו. :)

אבל קבל סיפתח קטן על חשבון הבית, הרכב הזה כבר היה בנקודות הכי דרומיות (אילת) הכי צפוניות (מטולה, חרמון), הכי מזרחיות (ים המלח) וכל מה שבינהם.

תמונה עם הרבה אבק בעין עובדת בדרך לאילת מסוף השבוע שעבר.

 

שמחתי לשמוע שיש לרוב המוחלט כאן זוג רכבים , אחד לכל מטרה .

האם היית במקומות נוספים בין הדרום לצפון ?

פורסם
שמחתי לשמוע שיש לרוב המוחלט כאן זוג רכבים , אחד לכל מטרה .

האם היית במקומות נוספים בין הדרום לצפון ?

 

לא הבנת נכון, לפחות לא מתשובתו של אקסודוס...

alfa 156 2.5.

פורסם

טוב, אז אחרי שאני חוזר מהעבודה ומחנה את ה CLS 500 שלי בגראג', במידה ויש לי מצב רוח אז אני מניע את ה SKYLINE GTR שלי ויוצא לכיוון צפון - ליד עתלית.

ביצים שבא לי קצת יותר - אז לקוחים את ה ENZO להרי ירושלים.

 

כאשר אני יורד דרומה - לכיוון אילת והמדבריות האין סופיות של ארצנו אז ה LP640 שלי עושה את העבודה (בין המחפורות של הלייזרים) בצורה הכי טובה.

 

ואם זה סתם בילוי של סופ"ש במרכז - אז אני קורא לנהג שלי עם ה בנטלי - ככה אפשר גם לשתות, גם לבלות וגם להגיע לנמל בסטייל :) ולבצע ROCK STAR PARKING כמו שכתוב בספרים.

 

בוקר טוב :)

יואב :arrow:

פורסם
טוב, אז אחרי שאני חוזר מהעבודה ומחנה את ה CLS 500 שלי בגראג', במידה ויש לי מצב רוח אז אני מניע את ה SKYLINE GTR שלי ויוצא לכיוון צפון - ליד עתלית.

ביצים שבא לי קצת יותר - אז לקוחים את ה ENZO להרי ירושלים.

 

כאשר אני יורד דרומה - לכיוון אילת והמדבריות האין סופיות של ארצנו אז ה LP640 שלי עושה את העבודה (בין המחפורות של הלייזרים) בצורה הכי טובה.

 

ואם זה סתם בילוי של סופ"ש במרכז - אז אני קורא לנהג שלי עם ה בנטלי - ככה אפשר גם לשתות, גם לבלות וגם להגיע לנמל בסטייל :) ולבצע ROCK STAR PARKING כמו שכתוב בספרים.

 

בוקר טוב :)

 

נשמע מרתק , יש תמונות ? או דרכי גישה ייחודיים למדבריות האין סופיות ?

פורסם

תראה מנחם, יש 2 אפשרויות:

א. אתה לא אמיתי.

ב. אתה לא מחובר למציאות.

אני לא יודע מה יותר גרוע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
או דרכי גישה ייחודיים למדבריות האין סופיות ?

 

Eily, קצת שטח!

 

פעם השנה בערך יש לי גישה בלעדית למפלצת דיזל עם איזה 1200 כוחות סוס ו12 בוכנות ויש לה המון שיפורים ותוספות - זה חונה בחנייה עם שומרים. היא לא צריכה דרכי גישה יחודיים.

זה מספק לי את כל הצורך בחוויות השטח - עד לשנה הבאה לפחות. יש לה 2 גגות נפתחים וזה משדרג את החוויה בצורה נפלאה - במיוחד בגשם. ואני מקווה מאוד שאף פעם לא אצטרך לצאת איתה לחו"ל :)

 

אה וגם בזאת יש לי נהג משלי.

 

ורק הקטע הזה מעוגן במציאות איכשהו, אם כי ציורית משהו

יואב :arrow:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...