Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות לדירה שלי שני מסכי LCD של 32".

 

שניהם יהיו מחוברים במקביל לאותו מחשב רק שאחד יהיה בחדר השינה והשני בסלון (ככה אני חוסך לעצמי לחבר כבלים).

 

השאלה שלי היא האם שווה לי לקנות למשל מסכים של חברה יחסית אנונימית או מסך יקר יותר, רק בגלל המותג.

אני ממש לא בן אדם שאכפת לו ממותגים אבל זאת קנייה גדולה באופן פוטנציאלי.

 

מצאתי מסכים של חברת KONKA, BEKO או משהו בסגנון, שעולים 1300 או 1800 ש"ח עם אחריות וכל הזבל הזה.

 

הרזולוציה שלהם מגיעה ל1366X768 אבל מצד שני גם המחשב שלי לא ממש צריך יותר מזה.

 

אתם חושבים שיש הבדל משמעותי בין זה ובין מסך שעולה כפול או 4 פעמים יותר? האם שווה להשקיע?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההבדל הוא גדול עד עצום, לא רק העיניים שלך יודו לך בהמשך אלא גם העצבים שאחרי שתנסה להפעיל סרט בבלו-ריי וזה יראה כמו DVD-RIP במקסימום.

תלך לחנות כמו BIG-BOX ששם עומדים המון מסכים אחד ליד השני ומקרינים את אותו הסרט ותראה איזה הבדלים ענקיים יש בין מסך למסך. [איכות הצבע,גודל תמונה,מספר פיקסלים למסך, וכו' וכו']...

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

אני דווקא לא חושב שההבדל ענק, אם כי לא בדקתי לעומק.

אבל מוצרים לא מוכרים הם לא אמינים ומתקלקלים בעוד ששל יצרנים טובים מחזיקים שנים, ויש גם את העניין של תמיכה בשלט של יס/הוט, הרבה פעמים עם טלוויזיות מוזרות כאלה אתה נתקע עם 2 שלטים, המקורי לווליום וכיבוי ושל יס לערוצים וזה ממש מעצבן. או למשל בחיבור hdmi, זה לא בטוח יעבוד בטלוויזיה no name עם כל האבטחה שיש שמה.

 

לי יש טלוויזיה כזאת של sharp ואני מרוצה מאוד. לאחותי יש "אלקטרה" והיא צריכה להעביר ערוצים עם שלט נפרד, והעיצוב של המכשיר זוועה.

טלוויזיה של יצרן מוכר אבל לא סמסונג\lg ומה שנחשב כיום, עולה רק כמה גרושים יותר מזבל לא מוכר, ואין סיבה לחסוך פה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

יש הבדל בקצב רענון, רזולוציה, FHD HD READY וכו'..

גם לי הייתה ההתלבטות שלך וחשבתי לקנות טלויזיה של חברה זולה כלשהי.

בסוף הלכתי על סמסונג שהוא HD READY 32 אינץ במחיר של 2000 ש"ח שזה לא הבדל גדול מהחברות שציינת וזה סמסונג.

הטלוויזיה מעולה משרתת אותי לסרטי HD ותכני HD בYES וכמובן ל XBOX, איכותית מאוד.

 

בסלון יש לנו טושיבה והסמסונג הרבה הרבה יותר איכותית ממנה

 

תשים לב שגם העיצוב של ה LCD הזולות הוא זוועתי, טלוויזיה מאוד רחבה וכמות חיבורים קטנה - שזה גם פוגע לא קצת.

פורסם

יש הבדלים גדולים,

אבל לא כולם (הרוב?) מבחינים בהם.

לרוב גם לא אכפת שמותחים את התמונה ורואים בטלוויזיה אנשים שמנים או כדורגל בצורת אליפסה.

 

אם מעולם לא הבחנת באיזה שהוא הבדל בין מסכים

או שאיכות תמונה זה משהו בתחתית סדר העדיפויות שלך,

קנה מה שמתאים לתקציב שלך.

 

(דעתי האישית: התמונה בכל מסכי ה-LCD הזולים נראית זוועה. עדיף פלזמה זולה מ-LCD זול).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה יהיה מחובר רק למחשב.

 

מה שיש בכבלים והוא טוב, אפשר להוריד ואני ממש לא מעוניין בערוצים מקומיים.

 

2000 ש"ח זה עוד סביר אבל העניין הוא שאני צריך שניים, וזה לא כולל את המחשב שאני עומד לחבר לזה, שהוא גם צריך להיות משהו טוב למשחקים ובשביל לראות סרטים.

פורסם

במחשב זה תמיד יראה אותו הדבר, כל עוד הכבל הוא vga ומעלה (dvi/hdmi) ולא משהו אנלוגי מדיי ("מדיי" כי גם vga אנלוגי אבל עם ביצועים של דיגיטלי ברזולוציות המדוברות ויותר) אז מה שישפיע על איכות התמונה זה המסך בלבד.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אם התמונה לא נעימה לך לעין, זה מבאס, מציק ומטריד. בניגוד לסאונד, אנחנו די טובים בלראות מה נראה לנו טוב, באופן קל לאבחנה. הכי טוב זה לראות בעין. אם האיכות מספקת - תקנה.

וחיבור איכותי משנה יותר מאיכות המסך.

תוודא גם שהרזולוציה שאתה מוציא תואמת את זו של המסך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איכות התמונה תקבע לפי הסדר הבאה :

1- איכות המקור

2- איכות/סוג היציאה כגון HDMI S-VIDEO SCART VGA

3- איכות המסך .

4- איכות הכבל .

 

לכן אתה קודם כל צריך לראות איך אתה מעביר מקור איכותי לטלויזיה . הדרך ההכי טובה היא דרך בלו ריי בחיבור HDMI .

אבל זה קצת יקר ולא שימושי כל כך.

הכי טוב לדעתי זה לקנות מכשיר שיודע לקבל USB עם קבצי MKV ואז להעביר את מה שאתה רוצה לראות לזכרון נייד, לראות ולמחוק לאחר מכן .

אני רכשתי טלויזיית הייר מדגם K3 - והמכשיר מקבל MKV , האיכות מאוד טובה , חוסך את כל הקבלים , קניית מכשיר די וי די , צריבת דיסקים , זמן .

אם תחליט עדיין לרכוש טלויזיה אחרת הייתי ממליץ ללכת על חברות ידועות בלבד . לא פיילוט , לא נורמדה וכו'.

הכי טובה לדעתי היא פיליפס , אבל קצת יקרה .אחריה LG .

כל השאר כבר די דומות . שים לב לדגם שאתה קונה ,לפעמים יש הבדל של 100 ש"ח לטובת דגם יותר טוב בהרבה .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

ברור שיש הבדל,כמו שאמרו כנס ל-BIG BOX ותעמוד חצי שעה מול התצוגה,אתה תראה שיש הבדל אפילו בין LG ל-SHARP לדוגמא,על חברות בלאי אין מה לדבר בכלל.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם אתה מדבר על התקע הצהוב וscart אז כן יש הבדל.

זה הולך ככה: אם לא דיגטאלי אז s-video ואם לא אז scart ורק בסוף בסוף התקע הצהוב.

בממירים יש scart ובטלוויזיות יש s-video (בדרך כלל) ויש כבל שמתאים בין שניהם. אצלי זה שיפר ב2 טלוויזיות LCD HD READY. לא שמיים וארץ אבל מרגישים, במיוחד בתפריטים של הממיר שלא יוצאים מרוחים יותר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ע''פ תחקיר אישי שאני וחבר עשינו כשחיפשנו לו טלויזיה LCD 32

היינו ממש חדשים בעסק הזה ועשינו תחקיר מקיף

 

יצא שהכי כדאי מבחינת אחריות שירות אמינות וביצועים של הטלויזיה: פיליפס, LG וסמסונג

ע''פ טכנאי טלויזיות ותיק מאוד באשדוד החברות שהוא המליץ לנו: טושיבה, שארפ, פיליפס, LG, סמסונג.

 

וקיבלנו המלצה חמה מהמון אנשים: לעולם לא לקנות טלויזיה מתצוגה!

למה? בגלל שהמסך הינו כמו מנורה יש לו אורך חיים וטלויזיה ששמים בתצוגה דולקת מהבוקר עד הלילה (יום אחד בתצוגה שווה ערך לשבוע בבית).

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם אתה מדבר על התקע הצהוב וscart אז כן יש הבדל.

זה הולך ככה: אם לא דיגטאלי אז s-video ואם לא אז scart ורק בסוף בסוף התקע הצהוב.

בממירים יש scart ובטלוויזיות יש s-video (בדרך כלל) ויש כבל שמתאים בין שניהם. אצלי זה שיפר ב2 טלוויזיות LCD HD READY. לא שמיים וארץ אבל מרגישים, במיוחד בתפריטים של הממיר שלא יוצאים מרוחים יותר.

 

מה שכתבת הוא מעט לא מדוייק, או יותר נכון- נכון חלקית.

 

SCART, בהגדרתו הוא חיבור טוב יותר מS-VIDEO.

כי הוא למעשה סוג של קומפוננט.

והוא מסונכרן.

 

S-VIDEO הוא חיבור נחות יותר.

 

אך יש לא מעט יצרנים, בעיקר אירופאים, שבהם החיבור בS-VIDEO נותן תוצאה חלקה יותר בעיקר בתפריטים.

בטלויזיות כמובן, במקרנים לדוגמא הS-VIDEO הוא נחות יותר משמעותית.

 

במקרה של יוסי, מדובר על מחשב.

ואז במקרה הטוב תהיה לו יציאת HDMI.

ובמקרה הפחות טוב, תהיה לו יציאת DVI-D, שניתן לחבר לה מתאם לHDMI.

 

אבל S-VIDEO הוא חיבור נוח, אבל נחות יותר מבחינת ביצועים.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...