Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יכולים לשלוח אותך לחפש קודם כל . יש לך חשבונית קניה ? אם כן כבר יש לך שנה לפי החוק .

מעבר לכך אם אין ברשותך תעודת אחריות ,לא משנה של מי , אין שום התחייבות מצידם לשרת אותך.

אם יש תעודת אחריות גש לחנות לשים חותמת (שלא יגידו שלא צריך , כי בבוא הזמן הם יבקשו את זה ). מי היבואן דרך אגב?

יש הבדל בין שרות היבואן (סם ליין ) לשרות פרללי , לכן המסך עלה זול יותר .

אם יש לך את האריזה לדעתי אתה יכול לבטל את העסקה עדיין .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

דבר ראשון, תבדוק באינטרנט האם הדגם ישן. לא מזמן הייתה כתבה על אותה רשת שהם מוכרים מסכים בני שנה-שנתיים.

בייבוא פרללי תולשים את המספר הסידורי.

 

לפי דעתי, במקרה הזה האחריות היא של י.שלום.

פורסם

אני לא מבין אתכם.

 

המחיר נמוך כי היבוא מקביל.

בגלל שהיבוא מקביל אז האחריות היא של עבודי ובניו.

 

גם אם היית משלם הרבה, מקבל אחריות מהיבואן הרשמי, היית יכול לקבל שירות לא טוב בהפעלת האחריות (לי יש דוגמה עסיסית על ישפאר, שבסוף שלחו לי עוד טלויזיה ללא תשלום).

משכנתא זה קל

פורסם

לא אכפת לי מהמחיר ואני בדרך כלל לא צריך אחריות כי למוצרי חשמל יש נטייה לעבוד אצלי המון שנים.

 

מה שמעצבן אותי זה שהם הורידו את המספר הסידורי.

אם הם עשו את זה, מן הסתם זה בגלל שהם יודעים שהם עושים משהו שלא בסדר.

אם לא, איזו סיבה יש להם להעלים את המקור של המוצר?

 

שירות אחריות גרוע אפשר לקבל תמיד.

פשוט כאן הם עשו משהו בכוונה, וזה מה שמפריע.

פורסם

יכול מאוד להיות שהמספר הסידורי הוסר כי מי שמכר ליבואן המקביל לא היה אמור למכור לו, לפי ההסכמות שלו עם היצרן/משווק מקומי. למשל, מפיץ לאסיה-פסיפיק, שנתקע עם סטוק ומוכר לגורם לא רשמי, בטריטוריה אחרת.

במקרה כזה מוסר המספר, כדי למנוע מעקב אחר מקור המוצר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המסך שרכשת נקנה ע"י דילר באחד הארצות . בכדי שסמ ליין לא יוכל לבוא בטענות לסמסונג העולמית בכדי לחסום אותו דילר שמכר ל י.ש את המסכים , י שלום/אותו דילר מוריד את המספר הסידורי . לעולם הקולנוע זה לא מעניין , כי כל האחריות למוצר נופלת על י.שלום .

לפעמים משווק פה בארץ מסכים שנועדו לשיווק בסין , אירופה, ארה"ב . לכן הדגמים יכולים להיות שונים בכניסות , חיבור חשמל , תפריט וכ"ו.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

בסמסונג הכי מצחיק שדווקא בייבוא הרשמי, זה מכשירים שמיועדים למזרח אז אין כניסת SCART (לפחות בדגמים שהיו לפני שנה ) מה שאילץ אותי להשתמש ב SVIDEO

ובייבוא המקביל אלו מכשירים לאירופה עם כניסה או 2 של SCART.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...