Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדעתי בגלל שמחובר מחשב, זה תלוי גם בכבל/כרטיס מסך ולא רק בטלויזיה.

שטויות, כל כרטיס onboard יכול לתת לך וידאו ב1080p כמו גדול. וההבדל בין כבל של 5 ש"ח לכבל של 5000 הוא זניח.

ברור שיש הבדל,כמו שאמרו כנס ל-BIG BOX ותעמוד חצי שעה מול התצוגה,אתה תראה שיש ..

..הבדל ענקי בין איך שהם כיוונו את הטלויזיות שמכניסות להם הרבה כסף, לבין אלה שמכניסות פחות.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

..הבדל ענקי בין איך שהם כיוונו את הטלויזיות שמכניסות להם הרבה כסף, לבין אלה שמכניסות פחות.

מה גם שיש מסכים עם מצב "SHOP" שמיועד לתצוגה בחנות, ששונה לגמרי ממה שתראה בבית.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ראיתי היום כמה טלוויזיות בעולם הקולנוע ובBIG BOX.

 

דווקא יש דברים ממותגים סבירים (סמסונג) במחיר סבירים.

 

אני חושב שאני הולך על 42" של סמסונג.

 

עדכון מחר.

 

עריכה: (אם זה מעניין מישהו בכלל...)

פורסם
לדעתי בגלל שמחובר מחשב, זה תלוי גם בכבל/כרטיס מסך ולא רק בטלויזיה.

 

אי אפשר לתאר עד כמה זה תלוי בכבל.

קניתי כבל ב100 ומשהו שקל של HDMI וחיברתי מהמחשב (כרטיס HD4870 למבינים, מי שלא-כרטיס שנחשב מאוד חזק עד לפני חודשיים-שלושה וגם היום מאוד חזק) והאיכות הייתה סבבה לא יותר.

אחרי יומיים ראיתי שאחי הגדול משתמש בכבל HDMI שאבא שלי קנה בזמנו זהב בשווי 350 400 שקל, החלפתי בלי שידע ומעבר לאיכות המטורפת שרואים, גם יש לי אפשרויות נוחות יותר שעם הכבל הזול היו מתחרבשות לי על המסך.

 

בוא נגיד שאם אני מוריד סרט DVD RIP רגיל במשקל של 700MB, בטלוויזיה זה יראה כמו סרט HD לכל דבר.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
בוא נגיד שאם אני מוריד סרט DVD RIP רגיל במשקל של 700MB, בטלוויזיה זה יראה כמו סרט HD לכל דבר.

 

מה שאתה אומר זה שהכבל מוסיף פיקסלים.

אתה חייב להפסיק לכתוב שטויות, זה מביך...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בקיצור:

 

סמסונג 42".

 

הרמתי את התקציב ל3300 כי הם נתנו לי הנחה רצינית וויתרתי על המסך לחדר.

כשתהיה לי חברה אני אשים עוד מסך בחדר.

 

הכבל היה אמור לעלות 350 אבל הם נתנו לי בסוף בחצי מחיר.

 

כמו שאתם רואים, הפורום נראה גדול מאוד במסך הזה :)

IMG00583-20100927-1852.jpg

פורסם

מדובר ב C530 של סמסונג?

 

היכן רכשת בסוף?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

טוב, מסתבר ששוב נכנסתי לבעיה מאלו שמסתיימות רע.

 

בדקתי כרגע את המסך מאחורה וראיתי שהכל בסדר חוץ מהחלק שבו נמצא המספר הסידורי.

מישהו פשוט תלש את המספר הסידורי מהמדבקה.

 

יש למישהו מושג למה עושים את זה ואם שווה לי מחר ללכת לשם להפוך שולחנות?

 

מספיק לי שהתפריט רק אומר שלי שהטלוויזיה נועדה לשוק האוסטרלי. עכשיו גם אין לי מספר סידורי.

 

מה שנראה לי מוזר זה שזוהי חברה שנחשבת לרצינית, אז לא נראה לי שהם יוציאו את המספר בשביל לזייף אותו או בשביל להתנער מאחריות אחר כך.

 

מה אני אמור לעשות במקרה הזה?

פורסם

כי עולם הקולנוע מוכרים יבוא מקביל ממקורות בלתי ידועים וכנראה לא סתם המחירים שם זולים בצורה קיצונית.

אין מצב שזה מוצר דרך סמליין היבואן הרשמי של סמסונג.

 

נ.ב. כשתהיה לך חברה לא תצטרך טלויזיה בחדר :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...