Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יקרים,

 

 

לא מזמן התחדשתי ברכב פולו חדשה 1.2 TSI ,רכב מדהים 8) .

הרמקולים שבאים עם הרכב זוועים לא נשמעים טוב ,חלשים

אז בניתי לי סט מערכת רמקולים לרכב החדש וצריך את הדעות שלכם מה לתקן ,מה לשנות,האם הסט כדאי,

הרכבים:

קומפוננט - Morel Tempo 6

JBL GTO937 - 6X9

מגבר - JBL GTO1004

 

סאב אוסיף אח"כ (פשוט אין מקום )

רדיו דיסק מקורי קורא MP3

וזהו.

 

מה אתם אומרים על סט ?

פורסם

למערכת המובנת אצלך ברכב אין יציאות RCA לחיבור למגבר

על מנת שניתן יהיה לחבר מגבר נידרש להשתמש במנחת

המנחת מתחבר על יציאות הרמקולים של המערכת המובנת

והופך אותם ליציאות RCA.

ניתן גם להשתמש במגבר עם כניסות "היי לבל" שזה בעצם מגבר עם מנחת מובנה.

 

ב-2500 שח ללא התקנה :

 

קומפוננט מורל דוטק אוביישן

6X9 מורל טמפו

מגבר Pioneer GM-6400F עם כניסות היי לבל

פורסם
היי יקרים,

 

 

האם הסט כדאי

קומפוננט - Morel Tempo 6

JBL GTO937 - 6X9

מגבר - JBL GTO1004

 

סאב אוסיף אח"כ (פשוט אין מקום )

רדיו דיסק מקורי קורא MP3

וזהו.

 

מה אתם אומרים על סט ?

 

בתקציב שיש לך, בחרת סט מצויין.

אני הייתי מחליף את הקומפוננט ב- 6530 של אינפיניטי

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

אוקיי הבנתי שאין לRCD 210 את החיבור RCA למגבר :-(.

יש דרך חלופית ? מה שמצאתי כבל לAUX שניתן לחבר לרדיו דיסק מקורי,אז יש כבל RCA לRCD 210 ?

אם אין אשדרג לRCD 510 שיש בו את כל החיבורים.

 

אגב argon -הקומפוננט זה עולה יותר ומורל מקבל הרבה כוכבים אז הייתי הולך על מורל.

פורסם

אגב argon -הקומפוננט זה עולה יותר ומורל מקבל הרבה כוכבים אז הייתי הולך על מורל.

 

אם שמת לב אני לא חבר קבוע בפורום, שאני מחליף מכונית אני נכנס לפורום להתעדכן ולקבל קצת מידע, בסופו של דבר אני הולך למתקין שעושה לי את העבודה, גם ממנו אני מקבל המלצות.

יש לי הבנה בתחום הסאונד, את הכיוונים למערכת אני עושה בסופו של דבר בעצמי. (לפני הרבה שנים עבדתי בסאונד, לא כמתקין רכבים)

אני חייב להגיד שעד היום ההמלצות של המתקין התקבלו בסופו של דבר, למרות שניסיתי לאמת אותו עם ביקורות שקראתי בפורומים.

בחודשים האחרונים התקנתי מערכת חדשה ברכב שלי, ברכב של אישתי וברכב של אחיין שלי.

כל רכב בתציב שונה לחלוטין, בדקתי המלצות שניתנו בפורום לגבי כל מיני סטים, במילים עדינות לא הבנתי על מה אנשים מדברים, על מה נותנים כוכבים בזאפ ?

מפה ואילך עצה שלי - תנסה ותראה מה אתה אוהב, תקשיב למתקין שלך, קח את ההמלצות והכוכבים באינטרנט בערבון מוגבל.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

אוקיי תודה על הצעה , אנסה ללכת למתקין ולשמוע הצעות.

אך הרבה מעדיפים על מורל מבחינת איכות,תוצרת ישראל,מחיר בהתאם.

פעם הייתי במפגש אודיו שמעתי את מורל טמפו הישן והם נשמעים מצוין איכות נקי.

פורסם

אין כל דבר רע במגבר שיש לו מנחת מובנה, זו לא קומבינה ולא גורע במאומה מהאיכות.

אפילו להיפך אם אתה מתכוון לקנות מנחת פשוט של חברה עלומת שם, שיש סיכוי שכן יגרע מאיכות הסאונד בהמרה.

 

חוץ מזה, היתרון בהתקנת מגבר על יציאות הרמקולים של מערכת OEM, היא שאין את ספיחת הרעשים שלפעמים מתרחשת בכבלי ה RCA.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...