Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום, שלום רב!

 

בצעתי חיפוש בפורום הטכני, אך לא מצאתי פתרון לבעיה שלי.

היום החלון בדלת הנהג הפסיק לעבוד, המתג משמיע קולות (מן תקתוק כזה) אך החלון לא יורד ולא עולה.

קודם כל חשבתי שמדובר בפיוז שנשרף, בדקתי לפי ספר רכב הפיוזים של החלונות הם 30 אמפר.

יש סה"כ זוג פיוזים כאלה, כנראה לארבעת החלונות. בדקתי אותם והם תקינים.

ניסיתי לעשות איפוס לחלון כמו שעושים אחרי החלפת מצבר אך גם זה לא עזר.

אולי מישהו יודע במה מדובר?

אודה לתשובתכם,

גבי

פורסם

זה או מנוע בדלת או בעיה ביחידת פיקוד של החלונות.

אם יש לך חבר עם רכב דומה לשלך וקצת רקע טכני, תוכל לפרק את היחידה מהרכב השני

ולחבר אצלך.

וככה תוכל להיות בטוח מה הבעיה.

פורסם

זה בד"כ המנוע שהולך ראשון, לצד הנהג, כי הכי הרבה מתפעלים אותו.

אם כולם עובדים ורק החלון הספציפי ליד הנהג מסרב לעלות אבל מנגנון הפיקוד עצמו עדיין שולט על שאר החלונות,

אז יכול להיות שהלך המנוע בדלת לצד הנהג בלבד.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

בוודאות זו בעיה בדלת ולא במתחים כיוון שקיימים כפי שציינת שתי נתיכים אחד לצד ימין ושני לשמאל, כך שאם דלת אחורית עובדת זה לא נתיך שרוף.

אם אתה שומע תגובה מהמתג הסבירות שהמתג לא תקין קלושה, מה שכן יכול להיות שעדיין לא ציינו כאן זה שקיים מרים שמשות של האזעקה והוא מקור הבעיה.

במידה ואכן יש מרים שמשות השלב הראשון יהיה לבטל אותו ולהחזיר את הרכב למצב מקורי במתחים של חלון הנהג, במידה ועדיין לא יסתדר אז אין מנוס מלהחליף מנוע.

בהצלחה!!

פורסם

כתבת שאתה שומע תקתוק מהמתג .

אם התקתוק שאתה שומע הוא מכיוון פנים הדלת עם החלון הבעייתי ולא מהמתג כפי שציינת וזה קורה בהפעלה ישירה כלומר בלחיצה על המתג ולא בנעילת הרכב עם האזעקה אזי הבעיה בודאות במנגנון החלון .

 

צביקה

פורסם

חברים, תודה על התגובות.

עידכון קטן, היום בבוקר אחרי ניסיון שני החלון ירד, בסוף הנסיעה גם עלה ע"י המתג.

אחר הצהריים שוב לא עובד.

מחר אני כנראה אסע למוסך לנסות לפתור את הבעיה.

לבעלי מקצוע שהגיבו פה, כמה בערך עולה מנגנון חלון כזה או מנוע של החלון החשמלי?

שאני אדע לאיזו הוצאה פחות או יותר להיערך.

 

מה שכן יכול להיות שעדיין לא ציינו כאן זה שקיים מרים שמשות של האזעקה והוא מקור הבעיה.

במידה ואכן יש מרים שמשות השלב הראשון יהיה לבטל אותו ולהחזיר את הרכב למצב מקורי במתחים של חלון הנהג

 

אכן קיים מרים שמשות באזעקה של קוברה שהותקנה עם רכישת הרכב.

אני לא יודע איך אוכל לנתק אותה בעצמי, שלא יגרם יותר נזק מתועלת.

פורסם

מנסיוני (ויש לי המון ניסיון בכלים הללו), אחרי מה שכתבת עכשיו זה בטוח מרים שמשות חבל שתוציא כסף מיותר, גש למתקין של אביזרי רכב תמורת מאה שקל בערך יבטל לך את המרים ותראה מה קורה.

מנוע או מתג ברכבים הללו כשמתקלקל לא חוזר לעצמו לפעמים, לא תקין הוא לא תקין תמידי.

פורסם

היום כבר קבעתי שאני מגיע למוסך, רק אני נכנס לרכב, החלון עובד פיקס.

דוממתי מנוע, מנסה שוב - עובד. משחק איתו הלוך חזור, מחכה קצת, מדומם מנוע, מניע שוב, עובד.

אז כבר לא ראיתי טעם לנסוע למוסך, מה אני אראה שם?

אז אתה אומר שאפשר לנתק רק את המרים שמשות ולא את כל האזעקה?

אין אפשרות לתקן את מנגנון מרים שמשות הזה?

אם אתה עובד בתחום, אולי תוכל להמליץ לי על מקום מקצועי בבאר-שבע שידע לטפל לי

בבעיה ולא יתחיל להחליף לי חלקים על ימין ועל שמאל ולסחוט ממני כסף סתם.

פורסם

בעבר טענת כי גם כשהחלון לא עובד את שומע סוג של רעש מהדלת, מה שגרם לנו לשלול אפשרות של מתג לא תקין.

חכה שתחזור הבעיה ותעשה מה שאמרתי לך תחסוך לעצמך כסף בניחושים, בזמן שהחלון לא יעבוד יהיה ניתן לדעת מהו מקור הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...