Jump to content

מרכז שירות תושיה

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מרכז שירות תושיה

  1. אתה מוזמן לבדיקה . נשמע כמו תקלה שהיצרן מכסה באחריות . צביקה
  2. הפרטים שנתת הם כלליים מדי כדי להתייחס להצעת המחיר . תן פרטי רכב (מס' רישוי) ואוכל לתת לך הצעת מחיר .
  3. אני מציע שאם בנסיעה הבאה התופעה תחזור על עצמה : תעלה פה קצת יותר אינפורמציה או שתיגש למוסך לבדיקה (בדיקה ראשונית היא בד"כ ללא תשלום) . צביקה
  4. שלום גם לך ידידי .... :-)
  5. טיפול שכולל : - החלפת שמן - החלפת מסנן שמן - החלפת נוזל בלמים סדר גודל של 400 ש"ח . אך יכול להתפתח מעבר לכך מפני ש: יש פרמטרים נוספים שהחלטה לגבי החלפתם נסמכת על בדיקתם כמו : רפידות בלם , מסנן אוויר , פלגים וכו' צביקה
  6. המגיבים לפני נתנו לך תשובות מדויקות . אין קשר בין ביצועי למנוע למספר אוקטן של הדלק . תדלוק דלק עם מספר אוקטן נמוך מהדרוש למנוע יכול לגרום לנזק אבל תדלוק בדלק עם אוקטן גבוה מהדרוש לא ישפר כלום . מספר האוקטן מציין את עמידותו של הדלק בפני דטונציה (תהליך שמזיק למנוע) ולכל מנוע נקבע ע"י היצרן מה מספר האוקטן שמתאים לו (תלוי במאפיינים של המנוע) . צביקה
  7. אני מניח שאתה מדבר על גולף . זה בהחלט יכול להיות מהמצערת אך יכול להיות גם מגורמים אחרים - לא סביר שחיישן חמצן יגרום לזה . כשהתופעה קרתה , דלקה נורת התראה כלשהי ? מאז שזה קרה עד שהגעת ליעד , זה קרה שוב בנסיעות לאחר מכן ? צביקה
  8. אתה מוזמן ליצור קשר - אולי אוכל לסייע צביקה
  9. לשאלותיך , 1. מחיר של טיפול - זו שאלה מאד כללית - תלוי מה בוצע בטיפולים קודמים ומה צריך לעשות כעת ביחס להנחיות היצרן . כנגד קצת יותר פרטים אוכל לתת מענה יותר מדויק (מס' רישוי , הסטוריה של הרכב או לפחות טיפול אחרון , כמה ק"מ יש כעת ברכב) . 2. לגבי בולמים , ההנחה המקובלת היא שאם בולם נחלש בצד אחד , סביר שהצד השני שעמד פחות או יותר באותם עומסים במהלך חייו עתיד להחלש גם הוא בעתיד הקרוב ולכן נהוג להחליף שניים אבל לא חובה - אם בבדיקת מוסך עולה כי הצד השני מספיק טוב אז לא חובה להחליפו - יש לבדוק ולהחליט . 3. אתה מרגיש שהבלמים לא טובים - מה זה אומר ? מה אתה מרגיש ? כי בלאי של רפידות בלם בגלגלים הוא לא משהו שנהג מרגיש בו אלא אם הרפידה נשחקה לחלוטין ובסיס המתכת שלה בה במגע עם צלחת הבילום . לכן תנסה לתאר מה אתה מרגיש . לגבי החלפת רפידות קדמיות / אחוריות - אם לאחר בדיקת מוסך או אחר שיודע להחליט בעניין זה נקבע כי הרפידות עברו את הגבול שמצריך החלפה (תלוי בעובי שנשאר ביחס למועד הבדיקה הבא) אז יש להחליף . לעניין זה אין קשר בין רפידות קדמיות לאחוריות - כל איזור נבדק בפני עצמו - בהחלט ייתכן שיש צורך בהחלפת רפידות קדמיות ואין צורך בהחלפת אחוריות (או ההיפך) . המלצתי - תעשה סדר בכל הדילמות שלך - גש למוסך שמכיר את הרכב שיבדוק וימליץ על המשך טיפול - בדיקה והמלצה כזו לא צריכות לעלות הרבה (אצלנו שירות זה ניתן ללא תשלום) צביקה
  10. יש את אורי גורדזי ברחוב גרשון / הנציב בת"א 03-5624722 - דבר עם שחר - הוא מכיר אותי (קרוב למוסך שלי) . ויש את מרפדיית עמירה בחולון - רחוב הלהב 2 - 057-6130621 . יש לי נסיון טוב עם שניהם . צביקה
  11. סביר כי : 1. כשל של מצוף מפלס נוזל או הקו החשמלי שלו 2. כשל של סוויץ' בלם חניה או הקו שלו . צביקה
  12. מה מספר הרישוי - אנסה לעזור . צביקה
  13. מה הדגם המדויק של המנוע או מספר רישוי ? תבדוק כשאתה עם הפנים למנוע (מכסה פתוח) מימין לסעפת הפליטה . צביקה
  14. יכול להיות יוניט חום אך צריך לוודא כי אין בעיית התחממות אמיתית ברכב . צביקה
  15. נשמע כמו בעיה של טעינה (אלטרנטור) אך צריך לבדוק את המערכת כדי לקבוע . צביקה
  16. חברים , השרשור הזה התרחב למגוון גדול של נושאים ואשמח להגיב לדברים ספציפיים אם תעלנה שאלות ספציפיות . המציאות מלמדת כי לקוח אחד יכול לצאת שבע רצון מנותן שירות (בכל ענף) ואחר יכול להתאכזב מאותו נותן שירות - זה תלוי מאד בתוכן המפגש , ברמת הציפייה וברמת המענה . אנו (אחי יניב ואני) משתדלים לתת מענה לכל צורכי הלקוח יחד עם הקפדה על עמידה בסטנדרטים של יצרן ויבואן הרכב . אם אחבר אמירה זו למקרה השמן שהביא הלקוח , מן הסתם אעדיף למכור את השמן בעצמי שכן הרווח של מוסך בא ממכירת עבודה וחלפים . יחד עם זאת , כל מקרה לגופו ובמצב בו לקוח מביא שמן בעצמו הייתי בוחן את הנסיבות ומנסה למצוא פתרון של WIN-WIN . במקרים דומים כבר נעתרנו לבקשות מסוג זה . החכמה היא להגיע להבנה הדדית בין נותן השירות ומקבלו ולעשות את הדברים מתוך הסכמה ולא אילוץ . לגבי ההשוואה שעלתה בשרשור בין המוסכים לדגמי AUDI VW SEAT בת"א , "אין הנחתום מעיד על עיסתו" . רק אתה יכול להחליט . צביקה
  17. 1. בדגם שלך יש שני מאווררים - בהפעלת מזגן אתה רואה ששניהם מסתובבים ? אם לא אז חד משמעי הבעיה בפעולת המאווררים ואז אוכל להנחות אותך למספר בדיקות נוספות . 2. בהנחה שעשויה להיות בעיה אחרת ממאווררים - האם התופעה החלה מאז החלפת הרדיאטור שציינת ? אם כן האם הורכב רדיאטור מקורי או חליפי - יכול להיות שהורכב רדיאטור לא מתאים בעל קיבולת נמוכה או תצורת צלעות שאינה בונה קירור מספיק בעמידה . 3. אם בוטל החשד לגבי מאווררים ורדיאטור יש לבדוק את יתר המרכיבים במערכת הקירור אך לפי תיאור הבעיה אני נוטה להאמין שהבעיה טמונה בשניים שציינתי בהתחלה . אם הסתדרת עם הבדיקות תאר את הממצאים ואנסה להמשיך לכוון אותך . אם לא אשמח לסייע גם טלפונית . שנה טובה צביקה
  18. יש בבאר שבע את מוסך ש.ר.ד - הבעלים הוא אלי ויש שם בחור בשם אורן גוזי שעבד בעבר מספר שנים במחלקת השירות של דלק מוטורס - אני מאמין שיוכל לעזור לך . צביקה
  19. יש את גלגלי העיר בהרצליה ממש צמוד למחלף הסירה . דבר שם עם ארז הבעלים - תוכל לומר שהגעת דרכי והוא יפרגן לך . צביקה
  20. באופן כללי מישלין נתפסים במרבית המקרים כצמיג הטוב ביותר לרכב פרטי בכלל . לרכבים שפועלים בעומסים גדולים הסיפור קצת שונה . האמירות הללו מתבססות על סמך נסיון של בעלי המקצוע ולא על סמך השוואה מחקרית שבוצעה בעניין מכך נולדה ההסתכלות הזו על מישלין והיא לא רחוקה מהמציאות . הדבר נובע בעיקר מהעובדה שזהו צמיג שקט (מבנה סוליה) ועמיד . צביקה
  21. כל הרעיונות שעלו כגורם לבעיה אפשריים אך אני מניח שבמידה ואכן היו הגורם , התופעה היתה מופיעה בתדירות גבוהה יותר או באופן קבוע . בכל אופן יש לבדוק את הנקודות הללו בפרט את נושא הסדק בצינור האוויר מבית מסנן האוויר לחיישן זרימת האוויר . אם הכל תקין אז בזמנו (97-98) היתה תופעה דומה לזו שאתה מתאר בדגמים אלה שהצריכה התערבות היצרן (נציג יפני שביקר בארץ) ובעקבות זאת יצאה ערכת הוספת נגד לחיישן צפיפות האוויר אותה מתקינים בטור לחיישן בצורה חיצונית . יש לאמת כי אכן זו הבעיה לפני ביצוע התיקון . צביקה
  22. אני מניח שמדובר בגרמושקה המקשרת בין בית פילטר האוויר לבין חיישן זרימת האוויר . המחיר שקיבלת הוא מחיר לחלק מקורי או חליפי ? תבקש הצעה לשתי האפשרויות . אם הרכב הוא מנוע 1.6 חליפי כזה אמור לעלות כ 90 ש"ח + עבודה ומע"מ אך צריך יותר פרטים על הרכב על מנת לדייק . צביקה
  23. במחיר הזה ניתן להתקין מותגים שכבר רשמו לפני , כמו כן הנקוק וקלבר . בתוספת של 50-100 ש"ח לצמיג תוכל להתקין גם מישלין שנחשב הטוב ביותר לרכב שלך - אני אישית חושב הייתי הולך על אפשרות זו . מאיזה איזור אתה אולי אוכל להמליץ לך על מקום אמין ולא יקר . צביקה
  24. כמה ק"מ עשה הרכב ומתי הוחלף הוחלף שמן אם בכלל ? צביקה
  25. לרגל החגים , מרכז שירות תושיה מעניק לך 150 ₪ שאותם תוכל לממש בביצוע תיקון / טיפול במרכז השירות . הדפס עמוד זה והצג אותו במרכז השירות עם הגיעך לביצוע טיפול / תיקון . תוקף המבצע עד 31/10/2010
×
×
  • תוכן חדש...