-
הודעות
122 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מרכז שירות תושיה
-
DSG מגמגם בין ראשון לשני,גולף 6 TSI 160 כ"ס
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של golfn6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מוזמן לבדיקה . נשמע כמו תקלה שהיצרן מכסה באחריות . צביקה -
החלפת רצועת תזמון "טיימינג" לאודי TDI 1997 ידנית
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של ELDADDL בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפרטים שנתת הם כלליים מדי כדי להתייחס להצעת המחיר . תן פרטי רכב (מס' רישוי) ואוכל לתת לך הצעת מחיר . -
VW GTI 2003 נכבת תוך כדי נסיעה
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של עידן_ח בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מציע שאם בנסיעה הבאה התופעה תחזור על עצמה : תעלה פה קצת יותר אינפורמציה או שתיגש למוסך לבדיקה (בדיקה ראשונית היא בד"כ ללא תשלום) . צביקה -
שלום גם לך ידידי .... :-)
-
טיפול 90K לפורד פוקוס 2006 ושאלות
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של halili בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טיפול שכולל : - החלפת שמן - החלפת מסנן שמן - החלפת נוזל בלמים סדר גודל של 400 ש"ח . אך יכול להתפתח מעבר לכך מפני ש: יש פרמטרים נוספים שהחלטה לגבי החלפתם נסמכת על בדיקתם כמו : רפידות בלם , מסנן אוויר , פלגים וכו' צביקה -
WV פולו 98 האם כדאי לעבור לאוקטן 98?
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של yonatan8888 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המגיבים לפני נתנו לך תשובות מדויקות . אין קשר בין ביצועי למנוע למספר אוקטן של הדלק . תדלוק דלק עם מספר אוקטן נמוך מהדרוש למנוע יכול לגרום לנזק אבל תדלוק בדלק עם אוקטן גבוה מהדרוש לא ישפר כלום . מספר האוקטן מציין את עמידותו של הדלק בפני דטונציה (תהליך שמזיק למנוע) ולכל מנוע נקבע ע"י היצרן מה מספר האוקטן שמתאים לו (תלוי במאפיינים של המנוע) . צביקה -
VW GTI 2003 נכבת תוך כדי נסיעה
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של עידן_ח בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מניח שאתה מדבר על גולף . זה בהחלט יכול להיות מהמצערת אך יכול להיות גם מגורמים אחרים - לא סביר שחיישן חמצן יגרום לזה . כשהתופעה קרתה , דלקה נורת התראה כלשהי ? מאז שזה קרה עד שהגעת ליעד , זה קרה שוב בנסיעות לאחר מכן ? צביקה -
אתה מוזמן ליצור קשר - אולי אוכל לסייע צביקה
-
טיפול 90K לפורד פוקוס 2006 ושאלות
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של halili בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לשאלותיך , 1. מחיר של טיפול - זו שאלה מאד כללית - תלוי מה בוצע בטיפולים קודמים ומה צריך לעשות כעת ביחס להנחיות היצרן . כנגד קצת יותר פרטים אוכל לתת מענה יותר מדויק (מס' רישוי , הסטוריה של הרכב או לפחות טיפול אחרון , כמה ק"מ יש כעת ברכב) . 2. לגבי בולמים , ההנחה המקובלת היא שאם בולם נחלש בצד אחד , סביר שהצד השני שעמד פחות או יותר באותם עומסים במהלך חייו עתיד להחלש גם הוא בעתיד הקרוב ולכן נהוג להחליף שניים אבל לא חובה - אם בבדיקת מוסך עולה כי הצד השני מספיק טוב אז לא חובה להחליפו - יש לבדוק ולהחליט . 3. אתה מרגיש שהבלמים לא טובים - מה זה אומר ? מה אתה מרגיש ? כי בלאי של רפידות בלם בגלגלים הוא לא משהו שנהג מרגיש בו אלא אם הרפידה נשחקה לחלוטין ובסיס המתכת שלה בה במגע עם צלחת הבילום . לכן תנסה לתאר מה אתה מרגיש . לגבי החלפת רפידות קדמיות / אחוריות - אם לאחר בדיקת מוסך או אחר שיודע להחליט בעניין זה נקבע כי הרפידות עברו את הגבול שמצריך החלפה (תלוי בעובי שנשאר ביחס למועד הבדיקה הבא) אז יש להחליף . לעניין זה אין קשר בין רפידות קדמיות לאחוריות - כל איזור נבדק בפני עצמו - בהחלט ייתכן שיש צורך בהחלפת רפידות קדמיות ואין צורך בהחלפת אחוריות (או ההיפך) . המלצתי - תעשה סדר בכל הדילמות שלך - גש למוסך שמכיר את הרכב שיבדוק וימליץ על המשך טיפול - בדיקה והמלצה כזו לא צריכות לעלות הרבה (אצלנו שירות זה ניתן ללא תשלום) צביקה -
יש את אורי גורדזי ברחוב גרשון / הנציב בת"א 03-5624722 - דבר עם שחר - הוא מכיר אותי (קרוב למוסך שלי) . ויש את מרפדיית עמירה בחולון - רחוב הלהב 2 - 057-6130621 . יש לי נסיון טוב עם שניהם . צביקה
-
נורת אזהרה בלם יד , פולו 2002
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של Erez2002 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סביר כי : 1. כשל של מצוף מפלס נוזל או הקו החשמלי שלו 2. כשל של סוויץ' בלם חניה או הקו שלו . צביקה -
מהו המספר הקטלוגי של ההגה בפולקסווגן גולף GTI שנת 99?
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של מקרון1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה מספר הרישוי - אנסה לעזור . צביקה -
מה הדגם המדויק של המנוע או מספר רישוי ? תבדוק כשאתה עם הפנים למנוע (מכסה פתוח) מימין לסעפת הפליטה . צביקה
-
יכול להיות יוניט חום אך צריך לוודא כי אין בעיית התחממות אמיתית ברכב . צביקה
-
נשמע כמו בעיה של טעינה (אלטרנטור) אך צריך לבדוק את המערכת כדי לקבוע . צביקה
-
הכנסתי את הרכב שלי לטיפול במוסך פליקס ויצאתי עם חשבון גבוה [כ"ע]
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של SHAVIVS בתוך רכב כללי
חברים , השרשור הזה התרחב למגוון גדול של נושאים ואשמח להגיב לדברים ספציפיים אם תעלנה שאלות ספציפיות . המציאות מלמדת כי לקוח אחד יכול לצאת שבע רצון מנותן שירות (בכל ענף) ואחר יכול להתאכזב מאותו נותן שירות - זה תלוי מאד בתוכן המפגש , ברמת הציפייה וברמת המענה . אנו (אחי יניב ואני) משתדלים לתת מענה לכל צורכי הלקוח יחד עם הקפדה על עמידה בסטנדרטים של יצרן ויבואן הרכב . אם אחבר אמירה זו למקרה השמן שהביא הלקוח , מן הסתם אעדיף למכור את השמן בעצמי שכן הרווח של מוסך בא ממכירת עבודה וחלפים . יחד עם זאת , כל מקרה לגופו ובמצב בו לקוח מביא שמן בעצמו הייתי בוחן את הנסיבות ומנסה למצוא פתרון של WIN-WIN . במקרים דומים כבר נעתרנו לבקשות מסוג זה . החכמה היא להגיע להבנה הדדית בין נותן השירות ומקבלו ולעשות את הדברים מתוך הסכמה ולא אילוץ . לגבי ההשוואה שעלתה בשרשור בין המוסכים לדגמי AUDI VW SEAT בת"א , "אין הנחתום מעיד על עיסתו" . רק אתה יכול להחליט . צביקה -
מאזדה לנטיס 1999 - מנוע מתחמם בעמידה
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של thebaron בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
1. בדגם שלך יש שני מאווררים - בהפעלת מזגן אתה רואה ששניהם מסתובבים ? אם לא אז חד משמעי הבעיה בפעולת המאווררים ואז אוכל להנחות אותך למספר בדיקות נוספות . 2. בהנחה שעשויה להיות בעיה אחרת ממאווררים - האם התופעה החלה מאז החלפת הרדיאטור שציינת ? אם כן האם הורכב רדיאטור מקורי או חליפי - יכול להיות שהורכב רדיאטור לא מתאים בעל קיבולת נמוכה או תצורת צלעות שאינה בונה קירור מספיק בעמידה . 3. אם בוטל החשד לגבי מאווררים ורדיאטור יש לבדוק את יתר המרכיבים במערכת הקירור אך לפי תיאור הבעיה אני נוטה להאמין שהבעיה טמונה בשניים שציינתי בהתחלה . אם הסתדרת עם הבדיקות תאר את הממצאים ואנסה להמשיך לכוון אותך . אם לא אשמח לסייע גם טלפונית . שנה טובה צביקה -
בעיית סחיבה במאזדה לאנטיס 323F
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של erangiladi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש בבאר שבע את מוסך ש.ר.ד - הבעלים הוא אלי ויש שם בחור בשם אורן גוזי שעבד בעבר מספר שנים במחלקת השירות של דלק מוטורס - אני מאמין שיוכל לעזור לך . צביקה -
רכישת 4 צמיגים למאזדה לאנטיס שנת 2000 נפח 1840
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של carmonle בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש את גלגלי העיר בהרצליה ממש צמוד למחלף הסירה . דבר שם עם ארז הבעלים - תוכל לומר שהגעת דרכי והוא יפרגן לך . צביקה -
רכישת 4 צמיגים למאזדה לאנטיס שנת 2000 נפח 1840
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של carmonle בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
באופן כללי מישלין נתפסים במרבית המקרים כצמיג הטוב ביותר לרכב פרטי בכלל . לרכבים שפועלים בעומסים גדולים הסיפור קצת שונה . האמירות הללו מתבססות על סמך נסיון של בעלי המקצוע ולא על סמך השוואה מחקרית שבוצעה בעניין מכך נולדה ההסתכלות הזו על מישלין והיא לא רחוקה מהמציאות . הדבר נובע בעיקר מהעובדה שזהו צמיג שקט (מבנה סוליה) ועמיד . צביקה -
בעיית סחיבה במאזדה לאנטיס 323F
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של erangiladi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל הרעיונות שעלו כגורם לבעיה אפשריים אך אני מניח שבמידה ואכן היו הגורם , התופעה היתה מופיעה בתדירות גבוהה יותר או באופן קבוע . בכל אופן יש לבדוק את הנקודות הללו בפרט את נושא הסדק בצינור האוויר מבית מסנן האוויר לחיישן זרימת האוויר . אם הכל תקין אז בזמנו (97-98) היתה תופעה דומה לזו שאתה מתאר בדגמים אלה שהצריכה התערבות היצרן (נציג יפני שביקר בארץ) ובעקבות זאת יצאה ערכת הוספת נגד לחיישן צפיפות האוויר אותה מתקינים בטור לחיישן בצורה חיצונית . יש לאמת כי אכן זו הבעיה לפני ביצוע התיקון . צביקה -
מאזדה לאנטיס - אחרי בדיקה של צריכת דלק מוגזמת
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של M-N-M בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מניח שמדובר בגרמושקה המקשרת בין בית פילטר האוויר לבין חיישן זרימת האוויר . המחיר שקיבלת הוא מחיר לחלק מקורי או חליפי ? תבקש הצעה לשתי האפשרויות . אם הרכב הוא מנוע 1.6 חליפי כזה אמור לעלות כ 90 ש"ח + עבודה ומע"מ אך צריך יותר פרטים על הרכב על מנת לדייק . צביקה -
רכישת 4 צמיגים למאזדה לאנטיס שנת 2000 נפח 1840
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של carmonle בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
במחיר הזה ניתן להתקין מותגים שכבר רשמו לפני , כמו כן הנקוק וקלבר . בתוספת של 50-100 ש"ח לצמיג תוכל להתקין גם מישלין שנחשב הטוב ביותר לרכב שלך - אני אישית חושב הייתי הולך על אפשרות זו . מאיזה איזור אתה אולי אוכל להמליץ לך על מקום אמין ולא יקר . צביקה -
בעיה בהכנסת הילוך ראשון | פולו ידנית שנת 97 דגם 1600
מרכז שירות תושיה פרסם הודעה בנושא של invandar בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמה ק"מ עשה הרכב ומתי הוחלף הוחלף שמן אם בכלל ? צביקה -
לרגל החגים , מרכז שירות תושיה מעניק לך 150 ₪ שאותם תוכל לממש בביצוע תיקון / טיפול במרכז השירות . הדפס עמוד זה והצג אותו במרכז השירות עם הגיעך לביצוע טיפול / תיקון . תוקף המבצע עד 31/10/2010
