Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כרטיסי תדלוק. מי מכיר ומי יודע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימי עבר היה ניתן לעשות כרטיס תדלוק של "דלק" ובו עלות אוקטן 98 היא כשל אוקטן 95. כמובן שצריך להתחייב אליהם וזה ה"קאץ".

 

האם ידוע לכם על "קומבינות" שכאלה שניתן לעשות גם בימינו?

 

מנהלי התחנות שבסביבתי לא יודעים על דברים שכאלה (או לא רוצים לדעת) ומנסים לדחוף לי דלקן עם התקן, שזה פחות מקובל עלי. מעדיף כרטיס תדלוק ולהמנע מהתקנים למיניהם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לחברת דלק יש כרטיס תדלוק בדמות כרטיס אשראי.

 

מדובר בכרטיס שאתה מתדלק איתו כמו כרטיס אשראי כאשר בסוף כל חודש הסכום המצטבר יורד לך מהחשבון. על אוקטן 95 יש הנחה של 30-32 אגורות. לא בדקתי לגבי אוקטן 98, אבל ברחובות בתחנה שנמצאת מול מגה (באמריקן סנטר) הם נותנים מידע בעניין ואפילו עוזרים לקבל הנחה גדולה יותר, הם אומרים לך שיש כרטיסי ועדי עובדים כאלה ואחרים ששם ההנחה היא גבוה יותר.

 

לאחר שלקחתי מהם טופס לכרטיס תדלוק, הם שאלו אם יש לי כרטיס של מועדון "חבר" או משהו דומה כי שם יש הנחה של 37 אגורות לליטר (אוקטן 95).

 

אז דבר ראשון תבדוק אם יש לך אפשרות להוציא כרטיס שכזה (נדמה לי דרך ההורים שלך מגיע לכם בטח להוציא איזה כרטיס זה או אחר במקום עבודתם), אם לא תקפוץ לתחנה שאמרתי לך כדי לקחת טופס להוצאת כרטיס של חברת דלק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, בדיוק על הכרטיס המדובר התכוונתי. תודה.

 

בתחנה אצלנו ("דלק" ביציאה מנס ציונה לכיוון רחובות) זה כבר לא קיים. לפחות כך טוענת מנהלת התחנה (ילדה בת 12 בערך :lol:).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפי אתר פול-טנק התחנה הזולה ביותר ברחובות היא התאומים (10 לשעבר) מול מכון הרישוי. נדמה לי שההנחה שם מגיעה ל-50 אג' ממה שהיה פעם שירות מלא, כולל רחיצה חיצונית (למי שזה עושה לו טוב)

פורסם

מכיר את התחנה המדוברת (ואפילו הפביה לא התלוננה על איכות הדלק) - אין להם 98. רק 95.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפי מה שידוע לי יש 3 כרטיסים שיש עליהם הנחה בתחנות דלק

כרטיס שופרסל - הנחה של 35 אגורות בפז , והנחה כולשהי בסולר

כרטיס מולטי עזריאלי - 35 אגורות הנחה בסונול,וגם בטח בסולר לא יודע כמה

כרטיס YOU - משהו של מגה נראה לי שהוא נותן גם 35 אגורות הנחה בערך בתחנת דוראלון

פורסם

כרטיס שופרסל - הנחה של 35 אגורות בפז , והנחה כולשהי בסולר

כרטיס מולטי עזריאלי - 35 אגורות הנחה בסונול,וגם בטח בסולר לא יודע כמה

 

יש לי ויש לי. ושוב - רק 95. לא תקף 98.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מנס ציונה. אל תשלחו אותי לתחנות בטבריה :lol:

 

ננסה לבדוק שוב מול "דלק". זה הדיל הכי מוצלח והגיוני שיש.

 

אעדכן :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני מנס ציונה. אל תשלחו אותי לתחנות בטבריה :lol:

 

ננסה לבדוק שוב מול "דלק". זה הדיל הכי מוצלח והגיוני שיש.

 

אעדכן :wink:

 

דרך אגב, היחס דחיסה של המנוע מתאים ל98 בסקודה שיש לך?

 

אני מניח שבגלל הטורבו כן אבל בכל זאת אני שואל...

פורסם

היבואן מצהיר שאפשרי לתדלק 95, אלא שאני "מפגר" וזה לא מעניין אותי מה היבואן מצהיר.

 

גם לא מעניינים אותי תירוצי ה"זה טורבו קטן עם מנוע בגודל של פחית קולה" וכדומה. המנוע מצוייד בהזרקה ישירה ומטריד אותי לתדלק 95.

 

כמובן שיהיה מי שיעיד ויגיד "אבל היבואן מצהיר על...". לא מעניין אותי מה היבואן מצהיר.

אני מעדיף לתדלק 98 ולסוע בראש שקט ורגוע יותר :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

"כרטיס YOU - משהו של מגה נראה לי שהוא נותן גם 35 אגורות הנחה בערך בתחנת דוראלון."

סליחה???????? אתה מבין מה שאתה כותב?

יש לי כבר איזה 8 שנים כרטיס של U והוא נותן הנחה גם בדור אלון על התדלוק ב- 95?? אתה באמת רציני?

רגע ונניח אני רוצה, לתדלק 98, בדור אלון, זה גם תופס?

ועוד משהו: הבלבוסטה של התחנה רוצה לתת לי כרטיס תדלוק וענייני ולקוח מועדף וכל מיני, לדלק 98 ב- 7.01 לליטר.

יש תובנות? משהו יותר טוב?

(הכוונה לדור אלון, עם כרטיס ה- U)

תחכימו אותי אריות, ואודה לכם מראש

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
היבואן מצהיר שאפשרי לתדלק 95, אלא שאני "מפגר" וזה לא מעניין אותי מה היבואן מצהיר.

 

גם לא מעניינים אותי תירוצי ה"זה טורבו קטן עם מנוע בגודל של פחית קולה" וכדומה. המנוע מצוייד בהזרקה ישירה ומטריד אותי לתדלק 95.

 

כמובן שיהיה מי שיעיד ויגיד "אבל היבואן מצהיר על...". לא מעניין אותי מה היבואן מצהיר.

אני מעדיף לתדלק 98 ולסוע בראש שקט ורגוע יותר :wink:

 

זו גם דעתי, כל עוד יש טורבו מומלץ ועדיף רק 98

פחות מזה לדעתי לאורך זמן פוגע בהספק של המנוע.

פורסם

על הנושא דובר כבר רבות.

אני אישית משתמש בספידומט של דור-אלון כבר כמעט שנה לתדלוק 98. ההנחה היא של 90 אג' לליטר (ממחיר מחירון), ואת כרטיס התידלוק (המשמש כאמצעי תשלום לכל דבר) ניתן לקבל ללא כל דמי שימוש או התחייבות.

כיצד להרשם לשירות ומידע מועיל נוסף תמצא בקישור המצורף.


×
×
  • תוכן חדש...