Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כרטיסי תדלוק. מי מכיר ומי יודע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא קשור ממש לחברה,

 

ברכב הקודם שלי הייתי מתדלק במשך 3 שנים בדלק הכפר הירוק (רמה"ש/ת"א) , באמת דלק מצויין ,

לאחר מכן עברתי לתדלק (עדיין ברכב הקודם) בדלק ליד קניון הזהב והרכב סחב פחות טוב, ההבדל בין הדלקים הורגש אפילו שזה באותה הרשת.

 

אחרי כמה פעמים של זיג זג הבנתי שבאמת יש בעיה, היום הגעתי למצב שאני לא נאמן לאף חברה, איפה שאני נמצא וצריך לתדלק, אני מחפש תחנה שנראית יחסית חדישה והולך עליה.

 

אולי באמת הגיע הזמן שאעשה כרטיס תדלוק, מתוך עצלנות (צריך ללכת לבנק להחתים אותם על הוראת קבע , זה היה הדיל בדור/אלון בפעם האחרונה שביררתי) עדיין לא עשיתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איכות דלק אינה קשורה לחברה שמוכרת אותו.

כל המשאיות מקבלות דלק מאותו מקום ומפיצות אותו לתחנות השונות.

בתחנה עצמה עלולה להתבצע מהילה של דלק, כאשר בעל תחנה מחליט להגדיל את כמות הדלק שלו על ידי הוספת חומרים אחרים למיכלי הדלק ולמכור אותם ללקוחות המתדלקים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נהגת הכל נכון וטוב ויפה, אבל איך או מה עושים, או איך יודעים, שבתחנת הדלק של משה (לא חשוב כרגע מאיזו חברה) הדלק פחות מהול מהדלק של מנחם (בחברה המתחרה) והתחנה שלו נמצאת 100 מטר מהתחנה של משה.

עזבו כתבות, עזבו בדיקות מדגמיות שעשו בטלויזייה ובעיתון, איך באמת יודעים?

להגיד "אני מרגיש איך שהאוטו סוחב" זה נשמע קצת "כוחות סופרמן", כי איך בדיוק אפשר להרגיש כאלה הבדלים עצומים?

ואם כבר באמת ניתן להרגיש, אז האיכויות בין הדלקים (הכוונה בין תחנות השונות ולא לאוקטן), אז מה זה אומר? שהאיכויות כל כך שונות בין התחנות?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מה שנכתב כאן על ידי לא נובע מהכללה על ענף הדלק, אך רצוי לתדלק בתחנות גדולות בהן מנהל התחנה אינו פרטי, והינו שכיר על ידי החברה.

בתחנות אלו למנהל אין אינטרס לפתוח את מיכלי הדלק ולמלא אותם בנפטא או בחומרים אחרים, מה שעלול לעשות בעל תחנה פרטית.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עזבו כתבות, עזבו בדיקות מדגמיות שעשו בטלויזייה ובעיתון, איך באמת יודעים?

להגיד "אני מרגיש איך שהאוטו סוחב" זה נשמע קצת "כוחות סופרמן", כי איך בדיוק אפשר להרגיש כאלה הבדלים עצומים?

ואם כבר באמת ניתן להרגיש, אז האיכויות בין הדלקים (הכוונה בין תחנות השונות ולא לאוקטן), אז מה זה אומר? שהאיכויות כל כך שונות בין התחנות?

 

האודי הישנה שלי הייתה רגישה מאוד לדלקים מהולים, פעמיים תידלקי אותה בתחנות שבדיעבד התגלו כבעייתיות ומיד אחרי התדלוק היא צילצלה כמו פעמוני חג המולד.

 

אפשרות שנייה (שהייתי שמח אם מי מחברי הפורום יכול לאושש או לבטל אותה), אם בעת מבחן שנתי רכב עבר בדיקת זיהום אוויר בלי בעיות אז סביר להניח שיש לו בנזין תקין במיכל, במצב זה צריך להשאר נאמן לתחנה.


×
×
  • תוכן חדש...