Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כרטיסי תדלוק. מי מכיר ומי יודע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לכותב מעליי, כרטיס תדלוק של דור-אלון, בלי דמי רישום או דמי מנוי למינהם.

מקנה 90 אגורות הנחה ממחיר המחירון לליטר אוקטן 98.

למרות שעם מחירי הדלק היום זה לא כזה עוזר.

פעם אחרונה שמילאתי ליטר 98 עלה 8.20, תוריד מזה 90 אגורות הגעת ל-7.30 לליטר, ממש לא זול.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המנוע מצוייד בהזרקה ישירה ומטריד אותי לתדלק 95.

 

 

לפי מיטב הבנתי כאן אתה טועה.

הזרקה ישירה מתיזה בנזין אל תא השריפה בתזמון שנמדד במיקרו-שניות להבדיל מהזרקה עקיפה שפועלת בטווחי זמן של מילי-שניות.

התוצאה היא שהבנזין מוזרק בדיוק ברגע ההצתה ולפיכך גם אין חשיבות רבה להתלקחות עצמית שלו כיוון שהמזרקים האלה פועלים יותר בסגנון של דיזל (הזרקה בתזמון מתאים לרגע הצתה).

 

לי יש רכב שמצויד במנוע עם יחס דחיסה 1:12 ואחרי הרבה נסיונות אני יכול לבשר לך שלא הצלחתי לזהות הבדל בין תדלוק באוקטן 95 או 98 (היצרן מאשר שימוש ב-95).

אצלי ברכב יתכן שצליל המנוע זז מעט בחצי אוקטבה ויתכן שגם זה פסיכולוגי, אולם בכל הערכים המדידים לא מצאתי הבדל שמצדיק רכישת אוקטן 98.

המסקנה שלי שפשוט חבל על הכסף, לשיקולך.

פורסם

סונול נותנים כרטיס תדלוק סונול (משמש כמו אשראי, אתה משלם דרכו על הדלק).

מקבלים כ70 אגורות הנחה ממחיר רגיל בתחנה.

לא צריך כלום בשביל זה, רק להתקשר לשירות לקוחות סונול, ומגיע אליך נציג עד הבית.

אבא שלי עשה אחד (היום כבר מתדלק 95 במקום 98 בעקבות עליית המחירים)

פורסם

יותר זול להזריק מתאנול :-D

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש לי כרטיס תדלוק של חברת דלק ,

1.05 הנחה לליטר 98 מהמחירון המלא .

משתלם מאד למי שמתדלק הרבה .

אין דמי פתיחת כרטיס וכדומה ...

פורסם

לטובת מי שקורא את השרשור הזה ולא את השרשור ההוא אזכיר שלסטודנטים של האו"פ יש הנחה של 1.10 ש"ח על 98 (ו-33 אג' על 95) עם ספידומט (של דור-אלון).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
כיצד ארגנת לעצמך כרטיס שכזה?

 

 

לא בעיה. תפנה למנהל תחנת הדלק שבסביבת מגוריך ותבקש את הכרטיס

תגיד שאתה מתדלק בתדירות מאוד גבוה באותה תחנה

פורסם
לא בעיה. תפנה למנהל תחנת הדלק שבסביבת מגוריך ותבקש את הכרטיס

תגיד שאתה מתדלק בתדירות מאוד גבוה באותה תחנה

 

זאת בדיוק הבעיה - בסניף הקרוב אלי המנהלת לא מכירה נוהל שכזה ולא מוכנה לברר או לעזור.

 

בכל מקרה, אני כבר אפנה ל"דלק" עצמם ואבקש את עזרתם.

 

תודה לכולם.

אעדכן :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יוסי, ב"דלק" הדלק עוד באיכות סבירה. בשאר התחנות ("פז" ו"סונול") המנוע מצלצל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל צור קשר עם קשרי לקוחות, בכל חברה יש כאלו שעוסקים בהחתמת לקוחות לתדלוק קבוע בתחנה.

לא כל מנהלי התחנות מכירים את הנהלים מבצעים ואת נהלי ההחתמה של לקוחות על כרכטיסי תדלוק.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ליטל, רב תודות.

 

כפי שציינתי - הנושא בטיפול ואעדכן בימים הקרובים.

 

תודה לכולם :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...