Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WaterFest 2010 [המון תמונות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקצרה, Waterfest הוא מפגש VAGיות שנתי בארה"ב, האחרון התקיים בסופ"ש האחרון בניו ג'רזי.

 

מקבץ תמונות מיצג שאי אפשר להשאר אדישים אליו:

 

 

WF%202010%20-%20Dimanche%20018.jpg

WF%202010%20-%20Dimanche%20086.jpg

WF%202010%20-%20Dimanche%20115.jpg

WF%202010%20-%20Dimanche%20057.jpg

WF%202010%20-%20Dimanche%20063.jpg

WF%202010%20-%20Dimanche%20047.jpgWF+2010+-+Dimanche+099.jpg

WF+2010+-+Dimanche+101.jpg

WF+2010+-+Dimanche+097.jpg

WF+2010+-+Dimanche+096.jpg

WF+2010+-+Dimanche+093.jpg

WF+2010+-+Dimanche+081.jpg

WF+2010+-+Dimanche+082.jpg

WF+2010+-+Dimanche+073.jpg

WF+2010+-+Dimanche+080.jpg

WF+2010+-+Dimanche+068.jpg

WF+2010+-+Dimanche+072.jpg

WF+2010+-+Dimanche+067.jpg

WF+2010+-+Dimanche+066.jpg

WF+2010+-+Dimanche+064.jpg

WF+2010+-+Dimanche+058.jpg

WF+2010+-+Dimanche+055.jpg

WF+2010+-+Dimanche+052.jpg

WF+2010+-+Dimanche+051.jpg

WF+2010+-+Dimanche+046.jpg

WF+2010+-+Dimanche+045.jpg

WF+2010+-+Dimanche+038.jpg

WF+2010+-+Dimanche+036.jpg

WF+2010+-+Dimanche+039.jpg

WF+2010+-+Dimanche+040.jpg

WF+2010+-+Dimanche+033.jpg

WF+2010+-+Dimanche+032.jpg

WF+2010+-+Dimanche+029.jpg

WF+2010+-+Dimanche+024.jpg

WF+2010+-+Dimanche+020.jpg

WF+2010+-+Dimanche+010.jpg

WF+2010+-+Dimanche+007.jpg

WF+2010+-+Dimanche+004.jpg

-----

פורסם

כמו תמיד אנחנו אוכלים את הלב...

עכשיו חזרתי מנתב"ג, כל הדרך נסעתי עם שירוקו לבנה והגעתי למסקנה חד משמעית:

האוטו פשוט מכוער לגמרי מאחורה, הקדימה יפה.

ועוד משהו...

נהגה בו אישה שנסעה עם אורות דולקים + כל הזמן אותתה + כל הזמן חזרה לימין. אני עדיין בשוק...8)

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אחח VAGיות פשוט חלום.

ציפיתי לראות גם קצת שירוקו...מוזר שאין.

 

לא מוכרים שירוקו בארה"ב...

-----

פורסם
איזה יופי של תמונות אהבתי את הבורה במיוחד

 

מעניין למה... :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני לא מבין את הקטע הזה של להנמיך את הרכב למצב שהוא נראה כמו גוף רכב בלי גלגלים.

נראה פשוט מגוכח. במיוחד על הג'טה.

Kawasaki Versys !!!

פורסם

בידיוק מה שבאתי לרשום,מכוניות באמת מדהימות אבל אני לא מבין את הקטע של האמריקאים להנמיך את הרכב עד לרמה שהדבר הבא שרואים מתחת לכנפי הרכב זה כבר אמצע הגלגל לדעתי מאוד מאוד מכוער,מישהו מוצא את זה יפה בעיניו?

פורסם

תמונות יפות, רוב הגולפים 3 דלתות - זה יפה. ההנחמות קצת מוגזמות בעיני ומצחיק ניראית שם גולף עם ג'נטים ניקל שניראים כמו של אלפא רומאיו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הם קנו את הג'נטים ברכישה קבוצתית או משהו? כולם נראים אותו דבר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם באמת מעניין אותכם, זה LIFE STYLE שלם, כמו שיש JDM (אצל כל היפניות) יש את הסטייל הזה בVAGיות.

הדגשים של הסטייל הזה זה:

-סטרץ' של הצמיגים

-הנמכה (כמה שיותר) ע"י קוילאוברים או מתלי אויר

פה זה מתחלק ל2, יש כאלה שאוהבים "פווק" שהג'טים בולט החוצה מהרכב, ויש כאלה שאוהבים "טאק" שהג'נט מוכבה בתוך הכנף.

יש גם כאלה קצת יותר סולידים שהם קצת מכל דבר, ולדעתי הם הכי יפים.

 

בכל מקרה:

תהיו בטוחים שכל מי שמונמך ככה לרצפה לא באמת נוסע ככה, הוא נוסע עם מתלי אויר:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IT5hy6ck_Xw&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

-----

×
×
  • תוכן חדש...