Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הייתי היום במוסך הרוב תוקן ולא היו בעיות מיוחדות ויקרות מהרגיל אבל...

 

יש לי רק כנף אחת באוטו ואני צריך עוד 3..

הצבע הוא שחור של האוטו אז אני צריך שחור ,

יש למישהו מושג מאיפה אני משיג כנפיים בזול ? מישהו מכיר מישהו שמוכר? מישהו בבקשה עזרה אם יכול...?

 

תודה..

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

הצבע לא חשוב

זה לא שיש לך מבחר גדול לבחור ממנו

הסיכוי למצוא מפירוק את הפלסטיקה הזאת ובצבע שחור קלושים

 

לצבוע אח"כ אפשר תמיד

 

אגב לראלי דור שני פלסטיקה כזאת עולה 250 ש"ח ~ לכנף קדמית

אני מניח שהמחיר דומה לראלי MK1

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

יש פלסטיקים מעל הגלגלים שנקראים כנפיים...

 

הורידו לבעלים הקודמים את הכנף ואני מחפש חדש...

 

כנף עולה הרבה כסף בלובינסקי..

 

אם יש לך להשיג לי כנף ב 250 שקל תגיד רק איפה..

 

עכשיו אתה בטוח שזה תואם הכנף החדש של הסדרה ה 2 ל MK1?

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

אני אישית היתי אומר לאחד מהחברים שלי בנתניה שפשוט מאוד יורידו לי שלוש כנפיים מראלי אחרת.

 

נתניתי לא?????

פורסם

יוני...

 

שתוק כבר!

 

בסוף מישהו פה עוד יתן לך ביס!

 

אנשים בפורום כבר נכוו מכולירות שגנבו להם חלקים מהאוטו

 

טלאור רשם את זה בצחוק, כנראה שממש לא הבנת

 

אני למשל צריך ראש מנוע של ראלי 1.3, אולי אני אבוא ואפרק משלך???

 

יהיו לך כנפיים ותוכל לדרדר את כל הארבעה במורד הרחוב שלך

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
יוני...

 

שתוק כבר!

 

בסוף מישהו פה עוד יתן לך ביס!

 

אנשים בפורום כבר נכוו מכולירות שגנבו להם חלקים מהאוטו

 

טלאור רשם את זה בצחוק, כנראה שממש לא הבנת

 

אני למשל צריך ראש מנוע של ראלי 1.3, אולי אני אבוא ואפרק משלך???

 

יהיו לך כנפיים ותוכל לדרדר את כל הארבעה במורד הרחוב שלך

 

 

ישי

 

למה לריב

 

תן ליוני 3 כנפיים שיוכל לעוף כמו שצריך

קח ממנו את הראש מנוע שלו

 

ואז כולם מאושרים :lol::lol::lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...