Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מצרף להודעה זו את המפרט של הצעת המחיר של ביטוח מקיף(עבור יונדאי I10 ) שקיבלתי מחברת AIG.

 

מכיוון שאין לי נסיון בתחום, אני מבקש את חוות דעתכם לגבי הסעיפים השונים של ההצעה.איפה לדעתכם ניתן להוריד את המחיר?

 

אני הולך להיות הנהג היחיד ברכב הזה, האים לדעתכם אני צריך גם כיסוי לכל נהג מגיל 24, במידה ואני שותה ואני רוצה שהחבר שלי ינהג? זה לא משהו שהולך לקרות לעיתים תכופות!!!

 

לגבי ביטוח חובה: ב AIG הציעו לי ביטוח חובה ב 1845 ש"ח וב איי.די.איי הציעו לי ביטוח חובה ב 1692 ש"ח, חשבתי שביטוי חובה זה מחיר שהוא אחיד בכל החברות?

AigPol.pdf

פורסם

כבר שנים שמחיר ביטוח החובה אינו אחיד ומשתנה מחברה לחברה.

ביטוח כל נהג זה משהו שכדאי שיהיה אבל לא בגדר חובה. בדרך כלל התוספת אינה גבוהה במיוחד ולכן כדאי לדעתי להוסיף. אגב, גם אם אין לך ביטוח כל נהג, חבר יוכל להחזיר אותך הביתה באופן חד-פעמי וזה יהיה תקין מבחינה חוקית אם כי בעייתי מבחינה ביטוחית (כלומר במקרה של תאונה כנראה שלא יהיה כיסוי לביטוח המקיף שלך, לחובה כן).

 

לגבי הסעיפים - אל תחקור במופלא ממך :-D

מה זה משנה לך באיזה סעיף עושים לך הנחה? הכל יורד בשורה אחת בכרטיס אשראי בסוף החודש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

1. אם אתה מתכוון לנהוג לבדך אז אין צורך בביטוח מעל גיל 24 כי בשיחת טלפון אחת ניתן בכל עת להוסיף עוד נהג לזמן מוגבל.

 

2. לגבי המחיר - תרים טלפון לעוד כמה חברות ותראה איך המחיר יורד פלאים. חברות הביטוח גמישות מאוד, כל שצריך הוא להפעיל שריר.

פורסם
כבר שנים שמחיר ביטוח החובה אינו אחיד ומשתנה מחברה לחברה.

ביטוח כל נהג זה משהו שכדאי שיהיה אבל לא בגדר חובה. בדרך כלל התוספת אינה גבוהה במיוחד ולכן כדאי לדעתי להוסיף. אגב, גם אם אין לך ביטוח כל נהג, חבר יוכל להחזיר אותך הביתה באופן חד-פעמי וזה יהיה תקין מבחינה חוקית אם כי בעייתי מבחינה ביטוחית (כלומר במקרה של תאונה כנראה שלא יהיה כיסוי לביטוח המקיף שלך, לחובה כן).

 

לגבי הסעיפים - אל תחקור במופלא ממך :-D

מה זה משנה לך באיזה סעיף עושים לך הנחה? הכל יורד בשורה אחת בכרטיס אשראי בסוף החודש.

כן, אני מקבל כאב ראש רק מלהיסתכל על כל הסעיפים האלה:-(

פורסם

תנסה לראות מחיר בניו קופל (דרך סוכן ביטוח )

מנסיון שלי הם נותנים מחירים טובים.

 

ועוד משהו קטן , נראה לי שכדאי שתוריד את המסמך מפה יש שם יותר מידי פרטים מזהים שלך ובעולם שאנו חיים גנבת זהות הוא לא דבר שלא קיים.

×
×
  • תוכן חדש...