Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Sunroof בקיץ, פתוח או סגור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שבימים החמים יש כאלו שמשאירים את הסאנרוף פתוח בזווית למעלה כשהרכב חונה

למה זה טוב? האם זה עוזר לחום לצאת מהרכב ואז שנכנסים יותר נעים?

האם זה לא משאיר את הגומיות מסביב יותר חשופות לשמש ובכך פוגע בהם ובאטימה?

 

תודה

פורסם

זה מאוורר את האוטו זה כמו להשאיר בעיקרון את האוטו עם חלונות פתוחים, זה עובד על אותו העיקרון..

בקשר לחום, אני לא יכול לענות לך כי יש לי רכב שחור אז ככה שאין אצלי ממש הבדל בתחושה של 30 מעלות או 60 מעלות ברכב :lol:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
בקשר לחום, אני לא יכול לענות לך כי יש לי רכב שחור אז ככה שאין אצלי ממש הבדל בתחושה של 30 מעלות או 60 מעלות ברכב :lol:

 

כבר דנו בנושא כאן בפורום, ואין השפעה של צבע הרכב על מידת החום בתוך הרכב, מה שקובע הוא זוית החלונות ברכב.

פורסם

מבחינה פיזיקלית חום עולה למעלה,אז אם פותחים חלון בגג כל החום שנמצא יוצא החוצה

פורסם

ומה תגיד על זה שכל החלונות ברכב שלי מושחרים והם מסננים שמש והיא לא נכנסת..?

הרכב שלי היה כסוף ושהייתי נכנס אליו בצהריים הוא לא היה חם בכלל! עכשיו שאני נכנס לרכב לאחר הצביעה

הרמת חום עלתה פי כמה וכמה ממה שהיא הייתה לפני כן. חשוב לציין שאני חונה באותו מקום באותם תנאים וללא שינוי.

 

אגב לתגובה שמעלי, הרגע חזרתי מבחוץ והחלטתי לנסות את זה בשביל פותח השרשור.. הסאנרוף היה פתוח למשך שעה ועדיין היה חם באוטו כשחזרתי אליו.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

ברור שיהיה חם אבל יהיה פחות חם אם החלון פתוח.

ולגביי זה שהחלונות מושחרים זה עוזר אבל דובר פה על צבע הרכב ובאמת צבע הרכב לא משפיע בתוך הרכב.

פורסם

הפח עצמו ברכב שחור אולי יהיה חם יותר, הדבר נמדד ונבדק מדעית ואין שום הבדל בין המעלות שבתוך רכב שחור ולבן.

זה פסיכולוגי.

פורסם

אל תסטו, כל קשר בין צבע הרכב לאפקט החממה שולי. משפיע בכ-2-3 מעלות C

 

השאלה לגבי הסאןרוף, מה קורה אם השארתי את הסאןרוף במצב פוזה כדי להתאורר... האם הביטוח יכיר בגניבה?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
אל תסטו, כל קשר בין צבע הרכב לאפקט החממה שולי. משפיע בכ-2-3 מעלות C

 

השאלה לגבי הסאןרוף, מה קורה אם השארתי את הסאןרוף במצב פוזה כדי להתאורר... האם הביטוח יכיר בגניבה?

 

לא יודע, אבל בוא ננסה , איפה אתה חונה? ואיפה אתה משאיר לי את המפתחות? 8):twisted::evil::wink:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני גם ראיתי את התופעה הנ"ל, אבל מדהו אל מסתדר לי.

 

כדי שהסנרוף יהיה פתוח במצב פוזה, הכיסוי של החלון צריך להיות קצת פתוח ודרכו תכנס עוד יותר שמש לרכב לא?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...