Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לא ממש נלחמים, אבל ממש עכשיו ראיתי קטע משעשע בחדשות SKY... לא ראיתי את השניות הראשונות אז לא קלטתי בדיוק של מי היוזמה, אבל כנראה שמדובר בארגון כלשהו שפועל בתחום הבטיחות בדרכים בבריטניה.

 

הם הגיעו למסקנה שהמוזיקה שהנהג שומע משפיע על ההתנהגות שלו (טוב, זה לא ממש חדשות) ולכן פירסמו רשימת bad driving music שכוללת כל מיני דברים כמו פיירסטארטר של פרודיג'י, מעוף הוולקירי (או איך קוראים לזה) של וואגנר, ועוד קטעים מלאי עזוז כאלה. מולה פרסמו רשימת good driving music שכוללת tears for fears, נורה ג'ונס ועוד דברים נעימים.

 

משעשע... אך פשטני, והייתי אף אומר אורווליאני. נשאלת גם השאלה מה קודם למה, המצב רוח למוזיקה או המוזיקה למצב רוח? אני חושב שבדרך כלל מוזיקה עצבנית נובעת ממצב רוח קרבי מלכתחילה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אם מישהו ימצא את הרשימה הזאת באנטרנט אני ישמח להוריד את השירים המומלצים

תפרסמו את הלינק.

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
אם מישהו ימצא את הרשימה הזאת באנטרנט אני ישמח להוריד את השירים המומלצים

תפרסמו את הלינק.

 

זה לא כל כך משנה ,

 

לא נראה לי שהמוזיקה זה בין הגורמים העיקריים לתאונות דרכים בארץ אתה יודע :roll:

 

אולי בבריטניה זה רלוונטי , הלוואי והיינו במצבם (ולא רק במצב של התאונות) :!:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
אם מישהו ימצא את הרשימה הזאת באנטרנט אני ישמח להוריד את השירים המומלצים

תפרסמו את הלינק.

 

אני משער שאתה מתכוון לרשימה של Bad Driving... מה שכל הילדים הרעים שומעים... :twisted:

 

בכל מקרה, מצאתי את הרשימה באתר של ה-Guardian, ומדובר ככל הנראה בתוצאה של מחקר כלשהו. לא ברור מהכתבה איך נערך המחקר ואם הוא מתייחס לתיאוריה פסיכולוגית או לממצאים שקשורים לתאונות או משהו דומה.

 

A new survey has shown that listening to certain pieces of music while driving may be more dangerous than listening to others. The most dangerous five, apparently, are Wagner's Ride of the Valkyries, Firestarter by the Prodigy, Red Alert by Basement Jaxx, Insomnia by Faithless and Verdi's Dies Irae Requiem. The safest tunes, meanwhile, are Gary Jules's Mad World, Lemar's Another Day, Sugababes' Too Lost in You, Blue's Breathe Easy and Norah Jones's Come Away With Me.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לירן אתה ענק אני לגמרי מסכים איתך אין כמו רוק עצבני וגרמני לינסוע הבייתה

וחוץ מיזה ניראה לי שהרעיון נכון אבל לא עם מוזיקה ימגרו את תעונות הדרכים

או שיש גם צד שני לכל אחד יש את המוזיקה שמרגיעה אותו ומכניסה אותו לריכוז ואולי יש גם כאלה שבישבילם זה פרוטג'י

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
נשאלת גם השאלה מה קודם למה, המצב רוח למוזיקה או המוזיקה למצב רוח? אני חושב שבדרך כלל מוזיקה עצבנית נובעת ממצב רוח קרבי מלכתחילה.

 

אני מניח שהם חשבו על זה לפני ביצוע המחקר, אבל אולי לא מציגים את זה עם התוצאות.

אני יכול להעיד על עצמי שמצב הרוח משפיע מאוד על סוג המוזיקה שאני שומע (בייחוד בגלל מגוון הסוגים שאני שומע).

עלי סוגים מסויימים אכן "ממריצים ומגדילים את החשק לנהוג מהר/חזק יותר ולעיתים גם בפזיזות יתרה" בעוד עם סוגים אחרים של מוזיקה אני נוהג רגוע יותר, אבל אם אין לי מצב רוח למוזיקה שממריצה לי את האנדרנלין, אז אז גם אין לי חשק לנהיגה מהירה יותר או פראית יותר.

פורסם

אני רוצה לישאול את PAC-2 מה התוספת שלך לשרשרת

ועוד משהו זאת התעללות בישמה להקשיב לורדה רזיאל ז'קונט ניראה לי זה הגורם לתאונות דרכים העצבים שהנהג חוטף עליה ושטף האדרנלין גורמים לך לעבור על כל החוקים

 

אגב רמשטיין מטאליקה (חוץ מהאלבום האחרון) ואומף

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אני רוצה לישאול את PAC-2 מה התוספת שלך לשרשרת

ועוד משהו זאת התעללות בישמה להקשיב לורדה רזיאל ז'קונט ניראה לי זה הגורם לתאונות דרכים העצבים שהנהג חוטף עליה ושטף האדרנלין גורמים לך לעבור על כל החוקים

 

אגב רמשטיין מטאליקה (חוץ מהאלבום האחרון) ואומף

 

בדיוק כמו שאתה תורם לשרשור עכשיו.

 

ובכלל תלונות למנהלים יש לעשות בהודעה פרטית (כלל מספר 1 של הפורום), אלא אם כן אתה רוצה שאני אחסום אותך? :evil::lol::lol::lol:

×
×
  • תוכן חדש...