Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה,

 

לאחר הרבה טיפולים ,תיקונים\שיפוצים ופחחות,האוטו במצב מעולה ואני נהנה מכל רגע בנהיגה,

לאחרונה נתקלתי בבעיה וגם מוסך מורשה (מוסך הצפון נצרת) לא הצליח לעזור לי,

 

המנוע עובד שקט וחלק,כאשר אני עוצר ברמזור יש תחושה שהאוטו נכבה עד כדי כך שקט..חוץ מבעיה אחת ''קטנה'',

כאשר אני עומד במקום מרגישים מן ''פולסים'' כאלה,או גימגומים או שיעול של המנוע (כל אחד קורא לזה אחרת),

במוסך חיברו את הרכב למחשב ולא נמצאה שום תקלה ,נכנסתי למכון המתמחה בקרבורטורים וגם שם לא מצאו את הבעיה,

בדקו גם כיוון מנוע (אין לי מושג מה זה אומר) ולטענתם גם שם הכל תקין.

 

אשמח לקבל עזרה,אני לא חושב שמה שאמרו לי במוסך הגיוני,התשובה הסופית שלהם הייתה שהאוטו ישן (שנת 94) ואין מה לעשות בנידון.

 

תודה לעוזרים

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

להכנס למוסך קרבורטורים מקצועי, לנקות אותו היטב ולהחליף גומיות.

לפי ידיעתי, מומלץ להכנס ל"צביקה קרבורטורים" שבמקרה הוא גם חבר פורום שתורם רבות מהידע שלו.

 

עריכה: המלצתי תקפה רק אם ישנו ברכבך קרבורטור כי לפי ידיעתי משנת 94 רוב המכוניות הגיעו עם הזרקה.

Renault clio RT 1994

פורסם

ממה שהבנתי מכמה מומחים כאן בפורום שבדגם הרכב שלי יש קרבורטור עם הזרקה חד נקודתית,תסלחו לי אם אני מדבר שטויות אני פשוט חלש מאוד בתחום הטכני.

 

 

עריכה:

פילטר אויר + דלק + פילטר שמן זקוקים להחלפה,כל העניין הזה יטופל מחר,השאלה האם זאת הבעיה.?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על קרבורטור עם הזרקה, נשמע לי לא הגיוני אבל נמתין למומחים.

 

לי היה מצב שבו הרכב גימגום, פתחתי את המצערת ניקיתי אותה, בנוסף לכך החלפתי פילטרים וזה נעלם.

קובי

פורסם

צריך להתחיל ולבדוק את הדברים הפשוטים כמצתים (פלאגים) וחוטיהם.

בליילה, בחשיכה, הפעל המנוע והסתכל על חוטי המצתים אם רואים מאחד מהם ניצוצות (גם אם לא רואים, זה לא אומר שהם תקינים).

בברכה - רפי לין

פורסם

אכן כמו שאמרו לך, אין דבר כזה קרבורטור עם הזרקה. יש לך הזרקה חד נקודתית כמו ברוב המכוניות משנת 94.

לגבי הגמגום, התחל בטיפול רגיל שבו תחליף פלאגים, פילטר אוויר פילטר דלק ובנוסף תחליף גם שמן ופילטר שמן.

רוב הסיכויים שהגמגום ייפסק. אם לא, צריך לנקות את בית המצערת שעם קצת ידע טכני וידיים טובות אפשר לעשות גם ללא עזרת מוסך.

Renault clio RT 1994

×
×
  • תוכן חדש...