Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מארבי לייזר בכביש בו שטחי אש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חזרתי מאילת (נסעתי דרך מצפה רמון ועובדה, כבישים 40 ו 12, מומלץ מאוד :!: ).

 

במהלך הנסיעה נתקלנו במספר תמרורים המופיעים מידי פעם ומזהירים שבמשך X הקילומטרים הבאים ישנו שטח אש משני צידי הכביש.

הועלתה השערה שניידת מתנ"א לא תציב מארב ב X הקילומטרים האלה.

 

האם מישהו יכול לאושש טענה זו?

 

נ.ב. מצורפת תמונה של הפוקוס שעמדה במשימה בגבורה.

 

focus.jpg

פורסם

מה הקשר?

השטח אש בטח לא מתחיל בדיוק מהשוליים של הכביש, הכוונה היא שלא להיכנס לשבילים שיוצאים מהכביש או לא להתרחק מהכביש. לא נראה לי שזה שיש שם שטח אש ישפיע על החלטות המשטרה האם לשים שם מארב או לא.

וחוץ מזה, נניח והשטח אש כן מתחיל מהפס הצהוב של הכביש, תמיד המשטרה יכולה לתאם עם הצבא ולהעמיד את המארבים שלה איפה שהיא רוצה - בדיוק כמו שאתה יכול לתאם טיול בשטח אש.

פורסם

קודם כל אין קשר לשטחי האש ולמארבים של המשטרה.

 

שנית, 3 שנים הייתי נוסע (ונוהג) בכביש הזה, והמקרים בהם היתה נוכחות משטרתית באיזור היא כל כך אפסית, שאני לא זוכר מתי היתה שם בכלל משטרה (חוץ ממשטרה צבאית שהחלה את המארבים שלה רק מצומת שיזפון ישר ודרומה)

 

הראל.

*ראיתי ניידות רק לקראת ב"ש.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

ברמה התיאורטית יש סיכון קטן מאוד לארוב בצד הדרך של כביש שיש בו שטחי אש משני הצדדים ולכן חשבנו שאולי יש כאן הוראה גורפת על מנת למנוע כל סיכון כזה לשוטרים.

פורסם

בתוך מה השוטר ישב? בונקר? איך הוא ירוץ לכביש?

יהיה מצחיק אם מחבל יטוס שמה (120+\-) , שוטר יקפוץ לו לכביש ואתם תדמיינו את ההמשך.. :twisted:

פורסם
בתוך מה השוטר ישב? בונקר? איך הוא ירוץ לכביש?

יהיה מצחיק אם מחבל יטוס שמה (120+\-) , שוטר יקפוץ לו לכביש ואתם תדמיינו את ההמשך.. :twisted:

 

המחבל ידרוס אותו?

זה מצחיק? :mad:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כן. לא רצים לכביש ככה. לא בשביל לעצור פושע שטס על 130 ולא בשביל שום דבר אחר.

פורסם
קודם כל אין קשר לשטחי האש ולמארבים של המשטרה.

 

שנית, 3 שנים הייתי נוסע (ונוהג) בכביש הזה, והמקרים בהם היתה נוכחות משטרתית באיזור היא כל כך אפסית, שאני לא זוכר מתי היתה שם בכלל משטרה (חוץ ממשטרה צבאית שהחלה את המארבים שלה רק מצומת שיזפון ישר ודרומה)

 

הראל.

*ראיתי ניידות רק לקראת ב"ש.

 

חבל להיתפס לא מוכן, אותי מימלזו לפני מצפה רמון מכיוון אילת לפני חודש וחצי.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

למעשה בשטח אש יש להזהר במיוחד משוטרים. רק חסר לך שיממל"זו עליך בדיוק כשאיזו יחידה מובחרת שמתאמנת באיזור תשגר טיל מונחה לייזר. חראם על האוטו, חראם על הוקס-פוליש.

 

(ורק במקרה שאביגדור ליברמן קורא את זה עכשיו - אל תחשוב על זה אפילו! נקמת החמאס היא כאין וכאפס לעומת מה שאנחנו יכולים לעשות, אנחנו נפתח את שערי הגיהנום, נהרות של דם וכו' וכו')

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לגבי מימלוז בשטחי אש:

דוד שלי קיבל הרבה שעות של עבודת שירות בגלל שמימלזו אותו נוסע 200 ליד בית אל (מי שלא יודע זה ליד רמאלה).

אז לשוטרים הדפוקים לא ממש מזיז שבאותו מקום שהם עושים מארבים גם הערבים עושים מארבים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
לגבי מימלוז בשטחי אש:

דוד שלי קיבל הרבה שעות של עבודת שירות בגלל שמימלזו אותו נוסע 200 ליד בית אל (מי שלא יודע זה ליד רמאלה).

אז לשוטרים הדפוקים לא ממש מזיז שבאותו מקום שהם עושים מארבים גם הערבים עושים מארבים.

 

עזוב את שעות העבודה , מה בנוגע לשלילה?

 

בכביש 10 למשל לא ממלזים על פי כמה שאני יודע , אפשר לנהוג שם בשקט...

גם כמובן אין הרבה מכוניות בכביש ( כביש 10 , הכביש שרץ עם הגבול המיצרי)

פורסם
לגבי מימלוז בשטחי אש:

דוד שלי קיבל הרבה שעות של עבודת שירות בגלל שמימלזו אותו נוסע 200 ליד בית אל (מי שלא יודע זה ליד רמאלה).

אז לשוטרים הדפוקים לא ממש מזיז שבאותו מקום שהם עושים מארבים גם הערבים עושים מארבים.

 

עזוב את שעות העבודה , מה בנוגע לשלילה?

 

בכביש 10 למשל לא ממלזים על פי כמה שאני יודע , אפשר לנהוג שם בשקט...

גם כמובן אין הרבה מכוניות בכביש ( כביש 10 , הכביש שרץ עם הגבול המיצרי)

 

פעם אחרונה שניסיתי להגיע לכביש 10, באוקטובר, הגעתי למחסום של מג"ב שאמר לי - חבוב, מה שאתה רואה מעבר לגב שלי - זה מצריים..

-אבל, אבל.. יש פה כביש מספר 10!!! איך אני מגיע אליו??

-לא קיים..

-אבל הנה על המפה, תראה!

-לא, אי אפשר לעבור שם יותר...

-ממש ממש ממש? גם אם אני אעבור פה משמאל?

-יש שם בסיס.. מה שאתה צריך לעשות זה להסתובב, לנסוע ישר ישר ו...

-..ושם זה בטח מצפה רמון והכביש הרגיל?

-בבבבבבבבבבבבבבבבדיוק!

-אה.. תודה רבה..

בכל האזור הזה הייתי כמעט רכב יחיד, 170 על השעון בבובתי הצרפתיה...

לא נסעתי בערבה בכל מקרה, אלא בכביש השני, לא זוכר את מספרו, ולערבה נכנסתי כבר בקטע האחרון... היה כיף, ולא היה מארבים, אבל.. יש סיכון...

אז, איך לעזאזל יורדים לכביש 10?!!!!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אני לא זוכר מספרי כבישים אבל לאורך הגבול יש כביש מצוין שיוצא מאילת, בשלב כלשהו הוא הופך לכביש סגור/דרך פטרולים שהכניסה אליו אסורה והוא גם סלול בצורה גרועה מאד.

כדי להגיע אליו נוסעים דרך מצפה רמון ובצומת אחרי שיזפון (הערבה ? עובדה ?) פונים לכיוון שד"ת עובדה.

פורסם
שלום,

 

חזרתי מאילת (נסעתי דרך מצפה רמון ועובדה, כבישים 40 ו 12, מומלץ מאוד :!: ).

 

במהלך הנסיעה נתקלנו במספר תמרורים המופיעים מידי פעם ומזהירים שבמשך X הקילומטרים הבאים ישנו שטח אש משני צידי הכביש.

הועלתה השערה שניידת מתנ"א לא תציב מארב ב X הקילומטרים האלה.

 

האם מישהו יכול לאושש טענה זו?

 

נ.ב. מצורפת תמונה של הפוקוס שעמדה במשימה בגבורה.

 

focus.jpg

 

ביום שבת היתי שם-נסענו לאילת דרך מיצפה רמון.(כביש 40).

 

ההערה לא מתייחסת לכך שאסור לעמוד בשוליים כי יביאו בך איזה פצמ"ר.(עצרתי לפיפי ולא קרה לי כלום....)

 

מעבר לכך- באזור הצריף (המעאפן) של בן גוריון באה מולי לגאסי של מתנ"א ועל פי הגלאי הוא נסע עם רדאר פועל.לזכות הגלאי (בל) ייאמר שהוא גילה את הניידת 400 מטר לפני שנפגשנו.

 

 

לגבי הפוקוס-באמת כל הכבוד,רק להבא תשתדל להוריד את הגיטרה מהחלון לפני שאתה יוצא לדרך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

מעבר לכך- באזור הצריף (המעאפן) של בן גוריון באה מולי לגאסי של מתנ"א ועל פי הגלאי הוא נסע עם רדאר פועל.לזכות הגלאי (בל) ייאמר שהוא גילה את הניידת 400 מטר לפני שנפגשנו.

 

מר הדר ,

 

איזה רדאר פעל בניידת ? למיטב ידיעתי אין שום מלכודת פעילה (מלבד ה-BEE , וזו לא אמורה להיקלט ע"י שום גלאי של בל מלבד ה-RX65 החדש) ברכבי מתנ"א.

×
×
  • תוכן חדש...