Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אנחנו מחפשים רכב (הראשון שלנו).

אנחנו גרים בירושלים, נוסעים בעיקר בתוך העיר אבל זקוקים לרכב גם לנסיעות בין עירונית.

אנחנו מחפשים רכב קטן, חסכוני ובעיקר אמין (אנחנו מוכנים להשקיע מעט יותר עבור רכב שלא ייכנס למוסך כל חודש),

בנתיים אנחנו מתלבטים בין פולו (2000-2002) לבין רנו קליאו (2002-2003), לא מאוד משנה לנו עם אוטומט או ידני, נשמח לשמוע דעה על שני הדגמים ואם יש הצעות נוספות.

פורסם

הרע במיעוטו? רנו קליאו!!

אם אפשר לשאול למה בחרת בשני הדגמים האלה?!

רנו מגאן או פורד פוקוס מרכב הצ'בק רכבים שהרבה יותר מתאימים לזוג.

שני רכבים הרבה יותר מרווחים ונוחים מהקופסאות שימורים שהזכרת

בטיחות גבוהה ושניהם הרבה יותר אמינים וזולים לתחזוקה מהפולו ומשתווים לקליאו

ובכלל לאנשים יש נטייה לחשוב שרכב קטן לא דורש הרבה אז תתפלאו

הוא משתווה בערך לרכב משפחתי אז לא עדיף כבר לקנות רכב מרווח יותר?

"דייהו להרגיש את הכביש מקרוב:)"

פורסם

קודם כל תודה על התגובות,



השיקול העיקרי שלנו הוא צריכת דלק נמוכה ולאחר מכן אמינות,

לדעתי צריכת הדלק של הפוקוס גבוהה יותר (בקשר לרנו אני לא יודע אבל אני מנחש שגם),

רכב קטן הוא לא חסרון מבחינתנו (ואולי אפילו יתרון לנסיעות בעיר),

אם אני טועה משמעותית בקשר לצריכת הדלק אני אשמח לדעת.

 

×
×
  • תוכן חדש...