Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר אחיזה ברנו מגאן קופה-96


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, ברשותי רנו מגאן קופה 96 מנוע 2 ליטר.

אני מעוניין לשפר אחיזה ונוחות נסיעה ברכב עצמו. חשבתי על קפיצים חדשים ובלמים.

לכן אבקש המלצת הפורום.

 

מחוץ לעניין זה, אני מרגיש שהמנוע טיפה "חנוק" זאת אומרת יש לו כוח לתת אבל איכשהו זה לא מגיע לכביש, מה אפשר לעשות על מנת לאתר את הבעיה/לרענן את המנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם איזה צמיגים כרגע הרכב נמצא?

אם הצמיגים במצב שראו ימים טובים יותר, ממליץ להחליף למשהו איכותי לפני שתשקיע על בולמים וקפיצים.

 

בנוגע למנוע, מתי עבר טיפול בזמן האחרון ומה כלל בו?

 

JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצמיגים, איני זוכר את הדגם אך רשום bridgestone על הגלגל.

בקשר למנוע לפני כשבועיים עבר טיפול 10, כולל החלפת פילטר+שמן בעל צמיגות של 20-50

מסנן אויר,מסנן דלק.

ונוזל קירור חדש,ופלאגים של בוש.

 

אך עדין אני מרגיש מנוע מנוע טיפה חנוק..מה יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לנקות את הפילטר אויר (במידה ולא החלפת אותו) ואת הקופסה שלו+הצינור יניקה.

לא יודע עם זה יעזור אבל תמיד טוב לנקות את הפילטר מאבק ולכלוך.

ד"א, איזו מערכת דלק יש לך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון אצל חבר (במקרה גם חבר פורום maxif7) חתיכת צנרת ופילטר פתוח והורדת דוד אמצעי נתנו לרכב תחושה הרבה יותר חדה בדוושת הגז ובתגובות הרכב.

בנוגע לאחיזה, תבדוק לפי מידות רישיון במידה ואתה רוצה שיהיה חוקי, איזה צמיג רחב אתה יכול לעבור אליו, האחיזה תשתפר פלאים.

במידה ולא תהיה מרוצה אז תחשוב על קיט הנמכה, אבל אל תשכח שגם לו יש חסרונות, למען האמת לכל דבר יש חסרונות בנוסף ליתרונות, אבל בקיט הנמכה לרוב זה יותר מורגש, באמפרים, בורות וכו'.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שעם ההנמכה הוא צריך גם הקשחת מתלים בשביל לקבל יציבות ואחיזה טובות יותר.

כמובן שגם הגומי קובע את רמת ה"הידבקות" של הרכב לכביש, וכמה שיותר רחב יותר טוב (בגבולות החוקי כמובן),

ורצוי גם חתך נמוך. אם אני טועה מותר להגדיל את הג'אנט המקורי בשתי מידות, כלומר מ- 14" לדוגמא,

להגדיל ל- 16" ולשים צמיגים בהתאם, לדוגמא: 190/45/R16

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון הרכב נועל במקור 16? או 15. תבדוק אופציות שידרוג, אני לטעמי האישי? לא לעבור את 16, ואולי לרכוש אחד עם רוחב בהתאם ולהרחיב צמיג לאזורי ה 205 וכו', אבל אי אפשר לעזור עד שלא יבדוק מה המידות המותרות לו

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק אתה רוצה לשפר באחיזה? במילים אחרות - באילו מצבים אתה מרגיש שחסרה לך אחיזה?

 

כמה הערות לגבי התגובות האחרות - החלפת הקפיצים/בולמים (לקשיחים יותר, אני מתאר לעצמי) יגרמו לירידה בנוחות של הרכב (גם זה סוג של שינוי...). אותו דבר לגבי צמיגים בחתך נמוך יותר. עליה בקוטר הג'נט לא תורמת כלום לאחיזה (רק הרוחב). עליה ברוחב הצמיג לעומת זאת כן. יחד עם זאת, לצמיגים שונים, רמת אחיזה שונה, אם אין לך אפילו מושג איזה צמיג בדיוק יש לך, כנראה שאתה לא משתמש בגומי הכי דביק שיש, כך שגם לרוחב הצמיג אין משמעות אם אתה לא שם גומי דביק (וטרי). צמיג איכותי ברוחב 195 יכול לאחוז טוב יותר מ-205 גמור/יבש/לא איכותי וכו'

 

שורה תחתונה, אני הייתי מציע להתחיל מגומי דביק - חפש צמיגי ultra high performance או extreme performance - דיונים בפורום לא חסר...

 

וחוץ מזה - כתבת שאתה רוצה לשפר נוחות ואחיזה ואחר-כך שאתה שוקל להחליף בלמים - לא הבנתי את הקשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...