Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי לקח את הרכב לבדיקה? את/ה או בעל הרכב?

בגדול, נראה בסדר גמור, "מעיכות בתחתית" זה לא משהו קריטי, מה שכן יש לבדוק זה את המצמד (קלאץ'), כיוון שהחלפת קלאץ' זה לא סיפור זול במיוחד (בדגם הזה ספציפי אני לא יודע מחירים) ולגבי הפנסים הדהויים/פגומים גם כן יש לבדוק אם זה משהו שיש לתקן או סתם כסת"ח של מכון הבדיקה.

 

פורסם

קודם כל תודה על התגובות המהירות,

 

זוהי בדיקה שלקח מישהו לפניי את האוטו ו UMI שמרו אותו, כמובן שאעשה עוד בדיקה מקיפה לפני שארכוש את האוטו ואקח חוות דעת מקצועית יותר ואמינה ב 100% לפני שאשקיע בקניה של הרכב הספציפי הזה.

 

מה אומר "רעש מערכת שסתומים"? האם זה משהו שמבשר לא טוב על המנוע עצמו? או שלא קשור?

 

יש להזכיר פרטי הרכב: שברולט אוואו 5 דל' ידני 1400 שנת 2005 עם 123-124 אלף ק"מ (ידוע לי שהוא מעט גבוה) יד ראשונה, פרטית. (צבע תכלת מטאל אם זה עוזר חח)

פורסם

"רעש מערכת שסתומים" זה תוצאה שתקבל בכל בדיקה שתעשה במכון בדיקה, גם ברכב חדש, כך שאין לך מה לחשוש ממנו (כמובן במידה ובנסיעה לא מרגישים בעיה מכיוון המנוע), אתה תמיד יכול להיכנס למוסך ולבקש שהם יבדקו האם באמת ישנה בעיה או שמדובר בכסת"ח.

פורסם

בבדיקה הזאת אין בעצם שום דבר ממשי חוץ מכסת"ח.

בכלל,היא עד כדי כך נקייה שזה קצת גרם לי להרים גבה. :roll:

 

ממליץ לך לקחת לבדיקה מטעמך (ולא להסתמך על מה שמישהו עשה לפניך,למרות שזה היה לא מזמן)

אם בבדיקה שלך יצא אותו דבר,מה שנשאר לך לעשות זה לבדוק כמה יעלה להחליף קלאצ' (אם באמת צריך),לקנות עץ ריח,ולפתוח פה ת'רד כדי שכולנו נאמר לך מזל טוב! :-D

V5

Guest ספורטמוטורי
פורסם

כך את האוטו לבדיקה,ואל תסמוך על הבדיקה הזאת,ואני מציע לך לבדוק משכון בדואר,יש כבר שירות כזה בדואר שלוקח בדיוק דקה אך עולה 99 שקל,או שתעשה זאת באתר ב28 שקל,תשלום דרך כרטיס אשראי בלבד.

 

אם והבדיקה שאתה עוזה יוצאת דומה,אז האוטו במצב טוב,תקנה,רק דבר איתם בקשר לבלאי,מה צריך להחליף וכו...,מחיר זה עניינך אני לא נכנס לזה.

פורסם

אז ככה:

1. לגבי המנוע - רעש שסתומים זה סתם כסת"ח, תשאל את בעל הרכב אם הוא עשה החליף רצועת טיימינג.

2. סרן קדמי - אני לא בטוח לגבי זה, אולי מישהו יאחר יוכל להתייחס לכך.

3. מרכב - הבוחן ציין את כל הפגיעות שהוא ראה על הרכב, אם מבחינתך הפגיעות האלו זניחות אז סבבה, אין פגיעה רצינית (לפחות על פי הדו"ח).

4. העברת כח - לגבי המצמד, תשאל את בעל הרכב האם החליפו כי יכול להיות שהוא לקראת סוף חייו.

 

בגדול, נראה בסדר גמור...

 

פורסם

נראה כמו כסת"ח רגיל.

לגבי הקלאץ' הייתי בודק במוסך אפשרויות תיקון ועלויות וכמובן לקזז במחיר.

סרן קידמי - הכוונה בדרך כלל לכך שהרכב צריך תיקון זוית היגויי או "כיוון פרונט" בלשון העם.

לגבי הפגיעות במרכב - אין פגיעת "שאסי", הייתי בודק ומתשאל שוב לגבי המעיכות ברצפה.

בדוק גם אם בוצע החלפת רצועת טיימינג לרכב ואם כן מתי.

 

סך הכל - נראה לא רע בכלל.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

מבחינת רצועת טיימינג אז החליפו לאוטו לפני 4000 ק"מ..

קלאץ' - עלות תיקון בסביבות 600 ש"ח אבל הבוחן אמר שלמרות שהקלאץ' קצת גבוה אין חריקות או משהו חריג..

פורסם

אפשר להגיד מברוק.. קניתי את הרכב.. נוסע מצויין טפו טפו טפו..

 

תודה לכל מי שעזר לי בהחלטה! אתם אחלה!

×
×
  • תוכן חדש...