Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחקר חדש על דיבור בדיבורית (מ- YNET)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאפשר לקרוא בכתבה ב YNET, מחקר חדש קבע (שוב) כי הדיבורי בסלולרי בנהיגה עם דיבורית, פוגע קשות ביכולות הנהיגה החשובות - זמן תגובה, שדה ראיה ועוד..

 

המחקר אמנם חדש, אבל התוצאות מוכרות וודאי שאינן מפתיעות.

במחקרים שנעשו בעבר הוכיחו החוקרים כי הירידה ברמת הנהיגה בעת הדיבורי בסלולרי עם/בלי דיבורית שקול לנהיגה תחת השפעת אלכוהול !!!

בנוסף, הוכח כי לשיחת הטלפון השפעה גם מספר דקות לאחר סיום השיחה, בהן אנו חושבים על שנאמר קודם לכן.

 

חשוב לדעת כי דיבור בסלולרי עם/בלי דיבורית אינו שקול לשיחה עם נוסע באוטו !

זאת משום שטבע האדם במצב חירום הוא להשתתק וכאשר אתם נוהגים ונכנסים למצב חירום, הנוסע שלידכם יפסיק לדבר עד שתחלוף הסכנה. לא בטוחים ? נסו לשים לב בפעם הבאה.

בן השיח בשיחת הטלפון אינו מודע למה שקורה איתכם ועל כן ימשיך לדבר גם אם אתם בשיאה של החלקה מפחידה / בלימת חירום וכן הלאה..

 

הכתבה ב- YNET :

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2899026,00.html

 

דני 325 G.[/b]

פורסם

סוף סוף הגיעו למסקנה וידענו אותה מלפני כל כך הרבה זמן ...

הפלאפון עם או בלי דיבורית הוא סכנה בעת נהיגה וקרה לי לא פעם או פעמיים שהייתי צריך

"להעיר" נהגות (אין לי כוונה להשמיץ פשוט יצא שהן תמיד היו נהגות) שמדברות הפלאפון כדי

שלא יכנסו לי באוטו .

מה שקורה זה שבעצם הן לא שמות לב לזה שהן נכנסות למסלול שלך כשאתה בידיוק בצד שלהן .

 

זו תופעה ידוע מאוד .

אני למשל שמצלצלים אלי נכנס לרחוב צידי מחנה את הרכב ומחזיר צלצול אם זה היה חשוב .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

טוב זה לא כ"כ חדש, וממש לא מפתיע.

כבר לפני כמה שנים עשו באנגליה בדיקה בה נתנו לאנשים שמדברים בסלוללרי להגיב למצב בו הם נדרשים לבצע בלימת חירום.

לא היה הבדל ולו הקטן ביותר בין אלה שתפסו את המכשיר בצמוד לאוזן,

ואלה שדברו עם דיבורית.

אני מציע לכולם למעט בדיבור בסלולרי עד כמה שניתן.

להגיד שאני לא משתמש בסלולרי זה לא נכון, אבל משתדל למעט בשימוש

בו תוך כדי נהיגה זה נכון מאוד!

×
×
  • תוכן חדש...