Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומי5 כתב:V8 דרייבר ושי, אני חושב שלבוא ולצאת בהצהרה נחרצת ואז להסתייג בסוף ההודעה, זו או בבחינת "לא אמרת כלום" או בבחינת "זכותך להיות טמבל " , אני באמת לא מתכוון להווכח על תוכן הדברים ,כי זו אמונתך , הדבר היחיד שמציק לי באופן הצגתם הוא ההצגה כעובדה ולא כאמונה . יש אמת בדבריך. ואם אני אכתוב "אני חושב ש...." זה יהיה בסדר? זו לא שאלה צינית.

 

 

הבעיה העיקרית היא מודעות, וניצול משאבים .

כל מנת דם לדעתי נבדקת לפני שהיא ניתנת , למה לא להכניס למחשב את הנתונים שכל אדם יקבל סמס שדמו ניתן לחולה המחלה X וסוג הדם הוא Y , ככה גם לאנשים תהייה ההרגשה הטובה שהדם שנתנו שווה משהו (דבר יעודד עוד תרומות) וגם אנשים ידעו איזה דם יש להם .

 

V8 דרייבר ושי, אני חושב שלבוא ולצאת בהצהרה נחרצת ואז להסתייג בסוף ההודעה, זו או בבחינת "לא אמרת כלום" או בבחינת "זכותך להיות טמבל " , אני באמת לא מתכוון להווכח על תוכן הדברים ,כי זו אמונתך , הדבר היחיד שמציק לי באופן הצגתם הוא ההצגה כעובדה ולא כאמונה . יש אמת בדבריך. ואם אני אכתוב "אני חושב ש...." זה יהיה בסדר? זו לא שאלה צינית.

 

עובדה ידעה כי .... במקום אני מאמין או ביהדות מאמינים.

 

אני מכיר אישית אדם שלומד קבלה ברמה גובהה, ואם V8 בעיניינים אז הוא מבין שהבן אדם מדבר עם כל מיני דברים והם גם עונים לו , אני מאוד אוהב אותו ומוכן לשמוע ממנו הכל , רק בגלל שהוא מציג דברים כאמונה ולא כעובדה.

לא יודע מי הלומד ועם מה הוא מדבר. בהחלט ייתכן. הדברים קיימים.

אני גם לא בא לנסות "להמיר דת" של אף אחד.

אני מקבל את זה שלפעמים אני עשוי להישמע נחרץ לכיוון מסויים.

יודע מה? זה רק בגלל שהורגלתי ל"התקפות" נחרצות מצד הלא מאמינים - כמוך אולי או לא כמוך, שמתקיפים את הדת

שלנו בצורה מוגזמת והרבה פעמים מתוך בורות.

 

אתם יודעים. כשקוראים טקסט, לפעמים בגלל שאין בו את הנימה האישית, לפעמים לא מבינים למה התכוון המשורר.

ומשהו שנכתב בתום, עשוי להישמע לוחמני או אפילו מחרחר ריב.

אני בטוח שכולם פה התנסו בזה הרמה כזו או אחרת.

ולכן המציאו את הסימנים האלה ":smile:" ודומיהם.

אין אמת יש אמונה! ועל זה אני יכול לומר שיש אמת ושאתה לא תגיד לי...בלה בלה בלה.

בזמן שכנראה אתה מתכוון שאיש באמונתו יחיה. האמונה שלי, היא האמת שלי. ושלך זה האמת שלך וכו'. .

כן "אני חושב ש... "זה מעולה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...