Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ע הייתי בהרבה הלוויות בחיי (כשיש הלוויה, חשוב ללכת בשביל כבוד המת)

 

חשוב ללכת ללוויות בשביל כבוד החיים וכדי לתמוך בהם. את המת כבד בחייו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרנקוס , כל משפחה מתמודדת אחרת וכל אדם גם בתוך המשפחה מתמודד אחרת .

 

לצערי הרב אני מכיר את הנושא ובשנה האחורנה יותר מתמיד , השנה קברתי אחיין סבתא וגיס של אחותי (שכולנו הכרנו אותו).

 

מספר דברים , קודם כל אם תמלאו את החלל הריק שלכם בלהיות עם המשפחה זה יתן לכם מהות להתמודדות, ובאותו זמן זה יתן להם משהו להתלות בו.

אני לא מכיר את המשפחה, אבל אם אתם רואים שהם רוצים לשמוע , טטפטפו להם כל כמה זמן מידע חדש עליה , תמונה חדשה וכו'.

לא את הכל בבת אחת , כדי שגם ביום השנה וגם בעוד חמש שנים עוד יקבלו תמונות חדשות שלה .

 

לכל אחד אמונה אחרת לחיים או לאין חיים שאחרי המוות אני מאמין שהחיים שאחרי המוות הם מה שנשאר מהבן אדם בלב של כל אחד מהמכרים , או לציבור אם האדם היה אישיות ציבורית ( כמו שירים ).

 

אל תפחדו להישבר מידי פעם,תבכו תצרחו , יש מספיק יערות בחיפה כדי ללכת לצרוח קצת או לבכות לבד או ביחד .

תעשו משהו לזיכרה , וזה לא משנה מה זה יהיה,אפילו טורניר בואלינג .

 

תהיו חזקים ולפעמים קצת חלשים כי צריך גם את זה

 

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
חשוב ללכת ללוויות בשביל כבוד החיים וכדי לתמוך בהם. את המת כבד בחייו.

 

שי.

הכל אצלך הוא על "דרך הפשט" ?

עצם ההגעה ללוויה מפגינה תמיכה ואחדות במשפחה.

לא חוכמה גדולה להבין את זה.

 

אבל האם לדעתך, המת שהוא מת, לא זקוק יותר לכלום? זהו ? פיניטו ?

טעות גדולה מאד בידך. (רמז, למה אומרים קדיש, למה יושבים שבעה, לא, לא רק בשביל לתמוך במשפחה).

עובדה ידועה היא שבשעת ההלוויה, המת נמצא ורואה הכל.

מפאת כבוד פותח השרשור והמנוחה, לא אפרט יותר מזה.

כי אני יודע, שלא תמיד אנשים רוצים להתעסק בנושאים אלו.

 

ואמירה מהסוג שכתבת פה, היא... מאולצת ובבחינת צדקנות יתר. לדעתי.

 

אגב, אם לדעתך, במוות, הבן אדם גמר ואין יותר כלום מעבר לזה, בסדר גמור. אין לי בעיה עם זה.

ואז, אני יכול להבין מאיפה באה האמירה שלך.

 

בחברות !

פורסם

קודם כל מתנצל אם דבריי נשמעו מזלזלים או רומזים להתייחסות לאדם בחייו כי זו ממש לא היתה הכוונה.

 

פשוט נתקלתי בלא מעט מקרים של משפחות וחולים שהתמודדו ברגעים הכי קשים (והרבה פעמים במיוחד כשמדובר במחלה ממושכת ודעיכה איטית ההתמודדות עם המחלה הרבה יותר קשה מההתמודדות עם האובדן) לבד לגמרי ופתאום אחרי הפטירה כולם נזכרים במנוח וכמה הוא היה איש טוב.

 

אישית כאדם אתאיסט אני לא מאמין בעולם הבא אבל מכבד את אלה שכן מאמינים בזה כי הרי אף אחד עוד לא חזר כדי לספר מה באמת קורה אחרי המוות. גם את כל הדברים שאני פוסל ומסווג כלא מתאימים לי (דת/פולחן כלשהו וכו') אני פוסל אך ורק לגבי עצמי ולא טוען שזו האמת היחידה ושמי שלא חושב כך טועה.

 

כמובן שאני לא פוסל שום סוג של כבוד למת אבל לתפיסתי הוא בא הרבה אחרי הכבוד לחי והעזרה ברגעים הקשים.

 

ד"א, לפי האמונה היהודית גם חוטא שנידון לגיהנום עובר לגן עדן אחרי ריצוי של 11 חודשים ולכן האזכרה הראשונה נעשית אחרי 11 חודשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
קודם כל מתנצל אם דבריי נשמעו מזלזלים או רומזים להתייחסות לאדם בחייו כי זו ממש לא היתה הכוונה.

 

פשוט נתקלתי בלא מעט מקרים של משפחות וחולים שהתמודדו ברגעים הכי קשים (והרבה פעמים במיוחד כשמדובר במחלה ממושכת ודעיכה איטית ההתמודדות עם המחלה הרבה יותר קשה מההתמודדות עם האובדן) לבד לגמרי ופתאום אחרי הפטירה כולם נזכרים במנוח וכמה הוא היה איש טוב.

 

אישית כאדם אתאיסט אני לא מאמין בעולם הבא אבל מכבד את אלה שכן מאמינים בזה כי הרי אף אחד עוד לא חזר כדי לספר מה באמת קורה אחרי המוות. גם את כל הדברים שאני פוסל ומסווג כלא מתאימים לי (דת/פולחן כלשהו וכו') אני פוסל אך ורק לגבי עצמי ולא טוען שזו האמת היחידה ושמי שלא חושב כך טועה.

 

כמובן שאני לא פוסל שום סוג של כבוד למת אבל לתפיסתי הוא בא הרבה אחרי הכבוד לחי והעזרה ברגעים הקשים.

 

ד"א, לפי האמונה היהודית גם חוטא שנידון לגיהנום עובר לגן עדן אחרי ריצוי של 11 חודשים ולכן האזכרה הראשונה נעשית אחרי 11 חודשים.

 

מקבל את דבריך.

באופן כללי אני מעריך את הידע שלך ואת היותך אדם הגון ומעסיק הגון. יש מועטים כמוך וכבר ציינתי זאת בשרשור אחר. והייתי שמח במסגרת ניסיוני להסבת מקצוע להיות עובד אצלך (נחשפתי לרישעויות שונות בכל מיני מקומות).

 

אתאיסט?

זכותך. אפשר להבין.

אני אשתדל להיות מליץ יושר שלך לעולם הבא למרות ההכירות המוגבלת שלי עימך.

יש כאלה שכן היו בעולם שמעבר וכן חזרו.

אם אתה רוצה לשמוע עוד פרטים, צור איתי קשר בפרטי, כי מדובר בנושא רציני שאסור שיהפוך לחוכא ואיטלולא

בידי קורא צדדי שלא מצוי בהלך הרוח. ואשמח מאד לעמוד לרשותך בנושא.

 

לעניין גהינום, כמעט מדויק.

זמן מירבי לשהייה בגיהנום זה 12 חודש ולא 11.(ויש דברים יותר גרועים מגהנום)

רק לרשעים שידוע שהיו רשעים, אומרים קדיש 12 חודש, כי 11 חודש לא מספיק.

או אדם שחש שהוא לא ממש ראוי, ומבקש בעצמו שיאמרו עליו קדיש 12 חודש.

 

אסור לנדב עוד חודש של אמירת קדיש, כי הדבר יהווה בבחינת קטרוג.

 

כל זאת ועוד, בכיתה הסודית :wink:.

פורסם

אל תפחדו להישבר מידי פעם,תבכו תצרחו , יש מספיק יערות בחיפה כדי ללכת לצרוח קצת או לבכות לבד או ביחד .

תעשו משהו לזיכרה , וזה לא משנה מה זה יהיה,אפילו טורניר בואלינג .

 

אתמול אחרי הלוויה דפקנו ארוחה רצינית באל-גאוצ'ו לזכרה.

פשוט ישבנו שם ודיברנו גם עליה וגם על כל מני דברים אחרים.

זה עזר לכולנו.

 

ובקטע של דת:

אני אתאיסט אבל ראיתי ראיות מסוימות לקיום של חיים אחרי המוות.

העניין הוא שאני לא יכול לקבוע שכן או לא כי הראיות לא מספיקות. בגלל זה אני לא יכול לקבוע את זה כעובדה וזה נושא מאוד טעון.

פורסם
שי.

הכל אצלך הוא על "דרך הפשט" ?

עצם ההגעה ללוויה מפגינה תמיכה ואחדות במשפחה.

לא חוכמה גדולה להבין את זה.

 

אבל האם לדעתך, המת שהוא מת, לא זקוק יותר לכלום? זהו ? פיניטו ? אול כן אולי לא

טעות גדולה מאד בידך. (רמז, למה אומרים קדיש, למה יושבים שבעה, לא, לא רק בשביל לתמוך במשפחה). כי מאמינים במשהו שזכותו לא להאמין בו .

עובדה ידועה היא שבשעת ההלוויה, המת נמצא ורואה הכל. אמונה ידועה לכל היותר

מפאת כבוד פותח השרשור והמנוחה, לא אפרט יותר מזה.

כי אני יודע, שלא תמיד אנשים רוצים להתעסק בנושאים אלו.

 

ואמירה מהסוג שכתבת פה, היא... מאולצת ובבחינת צדקנות יתר. לדעתי.

 

אגב, אם לדעתך, במוות, הבן אדם גמר ואין יותר כלום מעבר לזה, בסדר גמור. אין לי בעיה עם זה.

ואז, אני יכול להבין מאיפה באה האמירה שלך.

 

בחברות !

אני לא רוצה להפוך לפרנקוס את השירשור לעוד ויכוח דת אבל מעצבן אותי שאתה מציג אמונה כעובדה, זכותך להאמין ובמיוחד זכותך להאמין ביהדות במדינה הזו, אבל זו עדיין אמונה לא עובדה.

 

כבדו קודם כל את החיים אחר כך את המתים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אומי ידידי, כל מה שכתבת היה נכון אם לא היה מוסיף את המשפט האחרון בהודעתו.

 

זה בסדר לא להסכים וזה טוב לדון בדברים כל עוד אנו שומרים אחד על כבוד השני ועל כבוד אמונתו של השני. את אותו הדבר שכתבת עליו יכולת לכתוב גם על ההודעה המקורית שלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אומי ידידי, כל מה שכתבת היה נכון אם לא היה מוסיף את המשפט האחרון בהודעתו.

 

זה בסדר לא להסכים וזה טוב לדון בדברים כל עוד אנו שומרים אחד על כבוד השני ועל כבוד אמונתו של השני. את אותו הדבר שכתבת עליו יכולת לכתוב גם על ההודעה המקורית שלי.

 

איזו גדלות נפש.

יש הרבה מה ללמוד ממך שי.

 

נכון.

ציינתי ב-מ-פ-ו-ר-ש (אמנם בסוף)

שאם האמונה של שי היא כזו המונעת ממנו לראות את הדברים כפי שהם ידועים לי, אז בסדר.

לא באתי לשנות אף אחד, והוכחתי את זה לא אחת בשרשורי הדת פה.

אתה (אומי) בחרת להתעלם, או שלא שמת לב.

כי אומי, כשמחפשים להתעצבן על משהו, ולא רואים בעיניים:evil:

אז מפספסים פואנטות חשובות.

 

אני הגבתי לשי מקודם רק בגלל שהוא שִיֵיך את אמירתו אלי, בציטוט שלי.

רק אח"כ הבנתי שאולי זה לא בא ממקום שחשבתי.

 

עושה רושם שהבנו היטב אחד את השני, ואין מחלוקת בנינו, כי תפיסות העולם הן שונות.

ולכן שי, אתה עדיין מוזמן כפי שציינתי קודם.:-P כדי להשמיע, ורק אח"כ לשמוע.

פורסם

עם כל הכבוד, הת'רד הזה לא נפתח על מנת לפתח דיון האם אלוהים קיים? והאם יש חיים אחרי המוות?

 

מדובר פה על בחורה צעירה (זכרונה לברכה), שנלחמה על חייה. כמוהה יש הרבה בארץ והמאבק הוא יום יומי, וקשה מנשוא

 

גם לחולה ובעיקר למשפחה ולסובבים אותו.

 

למה לכל הרוחות אין מאגר דם מסודר במדינה הזו? למה כל פעם הנושא הזה צץ בעיתונות, רק כשכבר אין ברירה לחולה?

 

למה להגיע למצב שבו המשפחה צריכה להתחנן לאנשים להגיע ולתרום דם? מבחינתי שיעשו חוק במדינה הזו, כל אדם חייב לתרום דם לפחות פעם בחצי שנה, יתרה מזו לא יכול להיות שבשנות ה2000 רוב האוכלוסיה בארץ לא יודעת מה סוג הדם שלה.

 

רק תחשבו על כל אותם אנשים שאכן בעלי סוג דם נדיר, שפשוט לא יודעים שהם מסוגלים להציל חיים של אדם.

 

תרומת דם ועל אותו משקל השתלת מוח עצם, ובמיוחד מאגר נתונים שמתוחזק על ידי המדינה הוא בגדר חובה!!

 

אנשים מסתובבים עם כרטיס אדי בארנק, כי מה אכפת להם מה יעשו איתם אחרי שהם כבר לא פה. תבינו גם אנשים חיים מסוגלים

להציל אנשים שנלחמים על החיים שלהם.

 

עמית (שלפני כמה שנים איבד חבר טוב למחלה הארורה הזו).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

עמית, להגביר מודעות בהחלט כן אבל לחייב אנשים לתרום דם זה לא (ואם זה הופך חובה זו כבר לא תרומה אבל זה כבר סיפור אחר).

 

אישית אני רשום במאגרים, נושא כרטיס אדי והמשפחה והחברים הקרובים מתודרכים שאם יקרה לי משהו אז שיתנו אותי לפירוק אבל אני לא חושב שזה נכון למדינה לקחת בעלות על אזרחיה ולהחליט לקחת חלקים מגופם בניגוד לרצונם.

 

לגבי סוג הדם, אני חושב שלכל ילד שנוטלד צריכים לבצע בדיקת סוג דם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הבעיה העיקרית היא מודעות, וניצול משאבים .

כל מנת דם לדעתי נבדקת לפני שהיא ניתנת , למה לא להכניס למחשב את הנתונים שכל אדם יקבל סמס שדמו ניתן לחולה המחלה X וסוג הדם הוא Y , ככה גם לאנשים תהייה ההרגשה הטובה שהדם שנתנו שווה משהו (דבר יעודד עוד תרומות) וגם אנשים ידעו איזה דם יש להם .

 

V8 דרייבר ושי, אני חושב שלבוא ולצאת בהצהרה נחרצת ואז להסתייג בסוף ההודעה, זו או בבחינת "לא אמרת כלום" או בבחינת "זכותך להיות טמבל " , אני באמת לא מתכוון להווכח על תוכן הדברים ,כי זו אמונתך , הדבר היחיד שמציק לי באופן הצגתם הוא ההצגה כעובדה ולא כאמונה .

 

עובדה ידעה כי .... במקום אני מאמין או ביהדות מאמינים.

 

אני מכיר אישית אדם שלומד קבלה ברמה גובהה, ואם V8 בעיניינים אז הוא מבין שהבן אדם מדבר עם כל מיני דברים והם גם עונים לו , אני מאוד אוהב אותו ומוכן לשמוע ממנו הכל , רק בגלל שהוא מציג דברים כאמונה ולא כעובדה .

 

אין אמת יש אמונה!

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הבעיה העיקרית היא מודעות, וניצול משאבים .

כל מנת דם לדעתי נבדקת לפני שהיא ניתנת , למה לא להכניס למחשב את הנתונים שכל אדם יקבל סמס שדמו ניתן לחולה המחלה X וסוג הדם הוא Y , ככה גם לאנשים תהייה ההרגשה הטובה שהדם שנתנו שווה משהו (דבר יעודד עוד תרומות) וגם אנשים ידעו איזה דם יש להם .

 

V8 דרייבר ושי, אני חושב שלבוא ולצאת בהצהרה נחרצת ואז להסתייג בסוף ההודעה, זו או בבחינת "לא אמרת כלום" או בבחינת "זכותך להיות טמבל " , אני באמת לא מתכוון להווכח על תוכן הדברים ,כי זו אמונתך , הדבר היחיד שמציק לי באופן הצגתם הוא ההצגה כעובדה ולא כאמונה . יש אמת בדבריך. ואם אני אכתוב "אני חושב ש...." זה יהיה בסדר? זו לא שאלה צינית.

 

עובדה ידעה כי .... במקום אני מאמין או ביהדות מאמינים.

 

אני מכיר אישית אדם שלומד קבלה ברמה גובהה, ואם V8 בעיניינים אז הוא מבין שהבן אדם מדבר עם כל מיני דברים והם גם עונים לו , אני מאוד אוהב אותו ומוכן לשמוע ממנו הכל , רק בגלל שהוא מציג דברים כאמונה ולא כעובדה.

לא יודע מי הלומד ועם מה הוא מדבר. בהחלט ייתכן. הדברים קיימים.

אני גם לא בא לנסות "להמיר דת" של אף אחד.

אני מקבל את זה שלפעמים אני עשוי להישמע נחרץ לכיוון מסויים.

יודע מה? זה רק בגלל שהורגלתי ל"התקפות" נחרצות מצד הלא מאמינים - כמוך אולי או לא כמוך, שמתקיפים את הדת

שלנו בצורה מוגזמת והרבה פעמים מתוך בורות.

 

אתם יודעים. כשקוראים טקסט, לפעמים בגלל שאין בו את הנימה האישית, לפעמים לא מבינים למה התכוון המשורר.

ומשהו שנכתב בתום, עשוי להישמע לוחמני או אפילו מחרחר ריב.

אני בטוח שכולם פה התנסו בזה הרמה כזו או אחרת.

ולכן המציאו את הסימנים האלה ":)" ודומיהם.

אין אמת יש אמונה! ועל זה אני יכול לומר שיש אמת ושאתה לא תגיד לי...בלה בלה בלה.

בזמן שכנראה אתה מתכוון שאיש באמונתו יחיה. האמונה שלי, היא האמת שלי. ושלך זה האמת שלך וכו'.

 

למי שכתב שאין בנק דם מסודר.

אני יודע שיש בנק דם. לא יודע מסודר או לא.

אני גם לא יודע איזה סג דם הוא נדיר או לא.

לי כאמור יש סוג דם O-, זה נדיר ?

אני גילית את זה בזכות תרומה מלפני כמה שנים במד"א אז אני מניח שאני במאגר שלהם.

אבל אולי זה לא אומר כלום לגבי מאגר של מח עצם.

אולי כדאי להיות גם במאגר של מח עצם.

פורסם

כדאי להיות בכל מאגר שמציל חיים ויכול לסייע אבל רק בתנאי שברגע האמת אתה מתכוון לפרוע את ההתחייבות ולהתייצב לעזרה. אחרת זה סתם בזבוז משאבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...