Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי לילה בחניה או אחרי שחנה מספר שעות והתקרר הרכב מניע ברגע וללא כל מאמץ.

אחרי כל נסיעה כאשר הרכב מגיע לחום הרגיל שלו וחונה בחנייה 30-60 דקות יש קושי בהנעה, אם אני נותן גז אז זה עוזר לפעמים אך עדיין לוקח 3-5 שניות בכדי להניע.

 

מה יכול לגרום לכך?

 

תודה על העזרה

פורסם

שלום רב, וברוך בואך לפורום !

קרא כאן פתרון לבעייתך:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=316073

 

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כבר קראתי את זה לפני שפתחתי את הנושא.

הבעיה שלי שונה, הרכב לא נכבה או מקרטע. הוא פשוט מתקשה להניע כאשר המנוע חם.

פורסם

תנסה לשחק עם המגעים של המצבר, לדעתי הם לא מחוברים טוב, וכשהרכב חם והקטבים חמים הם מתפשטים ולכן אתה לא מצליח להדליק.

קובי

פורסם
אחרי לילה בחניה או אחרי שחנה מספר שעות והתקרר הרכב מניע ברגע וללא כל מאמץ.

אחרי כל נסיעה כאשר הרכב מגיע לחום הרגיל שלו וחונה בחנייה 30-60 דקות יש קושי בהנעה, אם אני נותן גז אז זה עוזר לפעמים אך עדיין לוקח 3-5 שניות בכדי להניע.

 

מה יכול לגרום לכך?

 

תודה על העזרה

 

היי

יש לי גם מיצובישי לנסר 92, ויש לי את אותה הבעיה בדיוק כמו שאתה מתאר..

 

וזה לא המגעים של המצבר, בדקתי את זה היטב.

 

למישהו יש רעיון מדוע זה קורה?

Guest ספורטמוטורי
פורסם
היי

יש לי גם מיצובישי לנסר 92, ויש לי את אותה הבעיה בדיוק כמו שאתה מתאר..

 

וזה לא המגעים של המצבר, בדקתי את זה היטב.

 

למישהו יש רעיון מדוע זה קורה?

 

זה בגלל שהצ'וק החשמלי לא נכנס לפעולה כדי לעזור למנוע להניע כי הוא חם,צריך כיוון קרבורטור.

 

אגב אצלי זה גם כך,אך זה אף פעם לא הפריע לי,ובכלל כאשר האוטו חם פשוט תיגע טיפה עם הרגל על דוושת הגז,האוטו יניע בשניה.

פורסם
]זה בגלל שהצ'וק החשמלי לא נכנס לפעולה[/b] כדי לעזור למנוע להניע כי הוא חם' date='[/b']צריך כיוון קרבורטור.

 

אגב אצלי זה גם כך,אך זה אף פעם לא הפריע לי,ובכלל כאשר האוטו חם פשוט תיגע טיפה עם הרגל על דוושת הגז,האוטו יניע בשניה.

שלום רב !

ברכב אין צוק חשמלי, אלא צוק אוטומטי מוזן מים.

במנוע חם הצוק מנוטרל, ואין לו השפעה כלל, על התנעת ועל קשיי התנעה במנוע חם, אלא אם הוא תפוס.

קשיי התנעה הבמנוע חם מעידים ברוב הצקרים על תערובת דלק עשירה, שמפייחת את הפלגים, קרבורטור מציף וניצוץ שמתקשה לשרוף תערובת עשירה, והפיח על המצתים,

מקשה יותר על הניצוץ לפרוץ ולשרוף את עודפי הדלק, מה שאומר שהקרבורטור זקוק, למגע מלטף של מכון קרבורטורים מקצועי ומומלץ, והמנוע יניע במכה במנוע חם או קר כאחד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

ברכב אין צוק חשמלי, אלא צוק אוטומטי מוזן מים.

במנוע חם הצוק מנוטרל, ואין לו השפעה כלל, על התנעת ועל קשיי התנעה במנוע חם, אלא אם הוא תפוס.

קשיי התנעה הבמנוע חם מעידים ברוב הצקרים על תערובת דלק עשירה, שמפייחת את הפלגים, קרבורטור מציף וניצוץ שמתקשה לשרוף תערובת עשירה, והפיח על המצתים,

מקשה יותר על הניצוץ לפרוץ ולשרוף את עודפי הדלק, מה שאומר שהקרבורטור זקוק, למגע מלטף של מכון קרבורטורים מקצועי ומומלץ, והמנוע יניע במכה במנוע חם או קר כאחד.

בברכה

צביקה

 

וכמה זה אמור לעלות בערך?

פורסם

לפי דעתי זה לא אמור לשנות כ"כ כמה זה עולה,400-500-600, כמו שזה משנה מאוד מי עושה,ומה מבצעים לך בטיפול שכזה, מהסיבה הפשוטה שטיפול מסור ונכון מהלב = מחזיר את עצמו בתצרוכת דלק נמוכה ונכונה, הנאה בהנעה ובנסיעה, ומניעת בעיות מעצבנות(של רכב ישן) לטווח רחוק.

ואם אתה הולך לצביקה אז בכלל אני חושב שאתה תהיה מופתע(לטובה).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
שלום רב !

ברכב אין צוק חשמלי, אלא צוק אוטומטי מוזן מים.

במנוע חם הצוק מנוטרל, ואין לו השפעה כלל, על התנעת ועל קשיי התנעה במנוע חם, אלא אם הוא תפוס.

קשיי התנעה במנוע חם מעידים ברוב המקרים על תערובת דלק עשירה, שמפייחת את הפלגים, קרבורטור מציף ,וניצוץ שמתקשה לשרוף תערובת עשירה, והפיח על המצתים,

מקשה יותר על הניצוץ לפרוץ ולשרוף את עודפי הדלק, מה שאומר שהקרבורטור זקוק, למגע מלטף של מכון קרבורטורים מקצועי ומומלץ, והמנוע יניע במכה במנוע חם או קר כאחד.

נסיעה ברכב, בקרבורטור לא תקין, המספק תערובת דלק גבוהה מהנדרש, מפייחת את הפלגים, מיצרת פיח הנדבק לבוכנות, לתא השריפה בראש המנוע, ולראש השסתומים, דבר הגורם בטווח הארוך, לנקישות במנוע בעומס, הנוצר בעקהות"צלצול" המנוע, בגלל גושי פיח ונקודות לוהטות(הוט פוינט), שבשל הטמפרטורה הגבוהה בתא השריפה, מתלקחות מעצמם, וגורמת להדלקת התערובת לפני זמנה, דבר הגורם לנקישות על הבוכנה, ולטווח הארוך נזק בלתי הפיך לבוכנות, התלקחות עצמית של הדלק במנוע חם(דטונצייה), שתופעת הלוואי היא מנוע המשתהה בכבוי, בגלל הלקת התערובת מהחום הרב שנוצר בתא השריפה, הגורם לשריפה נוספת של שיירי הדלק הבלתי שרוף, גם לאחר שמתג ההצתה סגור בגלל החום הרב הנוצר בתא השריפה, בגלל נקודות הלהט בתא השריפה ובבוכנות.

תופעת לוואי נוספת, דילול השמן בדלק, והשחרה מוקדמת של שמן המנוע.

והתופעת לוואי האחרונה, והלא פחות חשובה, עלייה משמעותית בתצרוכת הדלק!

 

 

בברכה

צביקה

לאחר שקראתי שוב את תגובתי, וגיליתי לבושתי, שגיאות כתיב רבות, נאלצתי לערוך את תגובתי מחדש, לתקן את שגיאות הכתיב, ולפצות, באינפורמצייה חשובה נוספת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לפי דעתי זה לא אמור לשנות כ"כ כמה זה עולה,400-500-600, כמו שזה משנה מאוד מי עושה,ומה מבצעים לך בטיפול שכזה, מהסיבה הפשוטה שטיפול מסור ונכון מהלב = מחזיר את עצמו בתצרוכת דלק נמוכה ונכונה, הנאה בהנעה ובנסיעה, ומניעת בעיות מעצבנות(של רכב ישן) לטווח רחוק.

ואם אתה הולך לצביקה אז בכלל אני חושב שאתה תהיה מופתע(לטובה).

 

אולי לכבודו יש תזרים מזומנים לא מוגבל והוא יכול לנסות את מזלו אצל בעלי המקצוע השונים,

קרבורטור לא אמור לעלות יותר מ 250 -300 שקל מקסימום!!! , בשיפוץ יש להשרות את הקרב' בחומר למשך שעתיים ואח"כ לשטוף הייטב להחליף את החלקים , כמו גומיות אטמים וחלקים בלויים אחרים, קיט חלפים לא עולה יותר מ 50-70 שקל ,

אז על מה בדיוק יש לשלם סכומים מופקעים שכאלו??

נראה הגיוני לשלם על קרבורטור מחיר ששווה רבע ממחיר הרכב ואף יותר???

לפני שאתה משקיע הון בשיפוץ

תגש למוסך , ותבקש שיכוונו לך את הקרבורטור, אם זה לא יעזור אז כנראה אין ברירה אלא שיפוץ,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...