Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב בסביבות ה20K, וראיתי 3 מודעות ששמתי עליהן עין:

1. איביזה שנת 2000, אוט', מנוע 1600, יד 1, 105K ק"מ ב-20,000 ש"ח (אשה מבוגרת, מטופל במורשה).

2. פיג'ו 206, שנת 2000, אוט', מנוע 1400, יד 3, 126K ק"מ ב- 23,500.

3. פונטו ספייס, שנת 2002, אוט', מנוע 1300, יד 2, 138K ק"מ ב- 23000.

 

- האם משהו מאלו שווה בדיקה?

- ובכללי, איך המכוניות האלו- יתרונות\חסרונות\מחלות. ראיתי גם פיאט בראבה\דייהו לאנוס\סיטרואן קסרה בשנים 2000-2002. ממה להתרחק?

 

הדגשים בעיקר על אוטומט, חלפים זולים, לא רועדת ב110 קמ"ש, תצרוכת דלק נמוכה, וכמה שאפשר ראש שקט במוסך (אמנם 10 שנים על הכביש, אבל לא צריך כל חודש לשתות קפה אצל המוסכניק).

 

אשמח לעזרה מכם, כבר מיואש מהחיפושים. כל המשפחה תקועה בלי אוטו (נשמתה של הקליאו הישנה עלתה למעלה).

 

המון תודה וסופ"ש נעים ובטוח.

פורסם
שלום לכולם,

אני מחפש רכב בסביבות ה20K, וראיתי 3 מודעות ששמתי עליהן עין:

1. איביזה שנת 2000, אוט', מנוע 1600, יד 1, 105K ק"מ ב-20,000 ש"ח (אשה מבוגרת, מטופל במורשה).

2. פיג'ו 206, שנת 2000, אוט', מנוע 1400, יד 3, 126K ק"מ ב- 23,500.

3. פונטו ספייס, שנת 2002, אוט', מנוע 1300, יד 2, 138K ק"מ ב- 23000.

 

- האם משהו מאלו שווה בדיקה?

- ובכללי, איך המכוניות האלו- יתרונות\חסרונות\מחלות. ראיתי גם פיאט בראבה\דייהו לאנוס\סיטרואן קסרה בשנים 2000-2002. ממה להתרחק?

 

הדגשים בעיקר על אוטומט, חלפים זולים, לא רועדת ב110 קמ"ש, תצרוכת דלק נמוכה, וכמה שאפשר ראש שקט במוסך (אמנם 10 שנים על הכביש, אבל לא צריך כל חודש לשתות קפה אצל המוסכניק).

 

אשמח לעזרה מכם, כבר מיואש מהחיפושים. כל המשפחה תקועה בלי אוטו (נשמתה של הקליאו הישנה עלתה למעלה).

 

המון תודה וסופ"ש נעים ובטוח.

 

 

תלוי מה הדרישות אוטומט?ידני?למה אתה רוצה רכב קטן אם הרכב מיועד למשפחה?

בכל אופן שלושתם רכבים מצויינים,שוק טוב ,הגירסה האוטומטית של ה206 לא מוצלחת נוטה לשבוק חיים די מהר(הידנית יותר מומלצת).

אל תחשוב על מכוניות כמו לאנוס או דיהסטו או בראבה אלה מכוניות שרובם לא טופלו כראוי..ורובם מיושנות מידי מכנית ובטחותית!

 

שאלות בפרטי LOKO

פורסם
תלוי מה הדרישות אוטומט?ידני?למה אתה רוצה רכב קטן אם הרכב מיועד למשפחה?

בכל אופן שלושתם רכבים מצויינים,שוק טוב ,הגירסה האוטומטית של ה206 לא מוצלחת נוטה לשבוק חיים די מהר(הידנית יותר מומלצת).

אל תחשוב על מכוניות כמו לאנוס או דיהסטו או בראבה אלה מכוניות שרובם לא טופלו כראוי..ורובם מיושנות מידי מכנית ובטחותית!

 

שאלות בפרטי LOKO

 

אוטומט, ורכב קטן בגלל שאין ילדים קטנים במשפחה, וכל אחד משתמש באוטו באופן פרטי. אבל גם לא שולל משפחתית, כל עוד היא לא בגדר של "סירה".

תודה על ההתייחסות.

 

אשמח לעוד תגובות!

פורסם

אני אישית ממליץ על האיביזה (יש לי כזאת שנת 2000.נפח 1600 ידנית).

נעשה לך סדר.

 

יתרונות:עיצוב מודרני,שוק טוב,חלקים-+ זולים,גרמנית בתחפושת של ספרדית(אתה מקבל "גולף" בהרבה פחות כסף),מכלולים של פלסווגן מהגיר והמנוע עד לעיצוב הרכב,מבחר גרסאות 1400 1600 אוטו' ידני אביזורים שונים ככה שתוכל להתאים בדיוק לצרכים שלך,זול,זריז ואמין.

נ.ב(נ.ב=-נזכרתי בסוף)יש גם את סיאט קורדובה שזה בדיוק האיביזה אבל יותר מאורכת ויותר"משפחתית".

 

 

 

חסרונות:חלנות נוטות ליפול פעם ב..(תיקון של 200 שקל),חלקי הפנים של הרכב לא באיכות טובה.. בינונית- זה אומר שאתה יכול לפתוח סתם את הדלת ואז הידית תשבר אבל מצאו פתרון פשוט ידניות מברזל ולא מפלסטיק ,בקרת אקלים זה משתדרג את הרכב יש צג יפה וחמוד זה שולט בכל הפונקציות של הרכב מזגן ..רדיו..ושאר דברים.אבל צריכים לבדוק אותו טוב טוב כי אם נפל כפתור או נתקע צריך להחליף את כל המערכת (שזה טיפה יקר ).

 

 

 

 

 

לגבי ה206 של חבר שלי אני יכול להגיד לך שהגיר שלהם לא משנה אם זה אוטו' או ידני עושה רעש מציק באוזן ,האוטו צפוף ולא מרווח,הפנים של הרכב מאוד מודרני ומשדר כוח,יותר כבד במעט מהסיאט, חלפים זולים.

×
×
  • תוכן חדש...