Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שעזבתי את עיר האורות ירושלים לטובת מודיעין, כמה "שכנים" החליטו להזכיר לי איפה אני חי ע"י זריקת אבן מאד לא נעימה לעבר השמשה שלי הבוקר על כביש 443.

 

בקיצור, קיבלתי דוח משטרתי איתו אני צריך להגיע ל"מס רכוש" - אחרי חיפוש באינטרנט אני רק יותר מבולבל (מה זה קשור למס הכנסה?)

 

מישהו יוכל לכוון אותי לאן אני צריך להגיע? איפה זה המס רכוש הזה שבו שמאי יבדוק ת'רכב ויתן לי שובר להחלפת השמשה?

 

אגב - האם צריך לערב ביטוח? אם זה קשור או לא יש לי גם ביטוח שמשות.

 

תודה.

פורסם

רשות המיסים בישראל: http://www.finance.gov.il/taxes/

 

מדריכים > קרן פיצויים > מדריך לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות איבה.

_____________

בסוף המדריך מופיעה רשימת כתובות וטלפונים.

 

מיסוי מקרקעין תל-אביב

כתובת: דרך מנחם בגין 125 מיקוד 67138

טלפון: 03-7633333

 

זה טלפון של מרכזיה, שם נתב השיחות ינחה אותך לגבי ההמשך.

 

למה זה משוייך למיסוי מקרקעין? אני מניח שזה בגלל שבד"כ רוב הנזקים הם למבנים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עזרתם לי מאד, תודה.

רק שהם לא עונים כרגע בתל אביב, מישהו יודע אולי אם צריך לתאם מראש?

אני בעצם צריך ששמאי יראה ת'רכב וישלח אותי לזגג.

 

אגב באתר כתוב באמת שזה בבניין קריית הממשלה החדש במנחם בגין 125.

מישהו יכול להסביר איך אני מגיע ונכנס אליו? איפה אפשר לחנות שם בכלל?

פורסם

למיטב ידיעתי אין לבניין של קריית הממשלה חניון פתוח לציבור. אז, החניון הקרוב ביותר יהיה עזריאלי. האם השמאי בא איתך או כל סידור אחר - תצטרך לבדוק איתם.

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...