Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול, יש לי phoenix gold xenon דגם 12D2 משהו כזה, גודל 12 אינץ' הספק של 500 RMS

בגלל הגודל של הסאב אני צריך לפתוח טיפה את המושב האחורי בקולט כדי להצליח לסגור את הבגאז'.

ההבדל הוא נניח והתיבה תתקצר באיזה 6-7 ס"מ, הבגאז' וגם התיבה יסגור כמו שצריך.

שמתי לב שבכל צד בתיבה יש ס"מ אחד שהוא בולט ומחוץ לתיבה, כלומר בכל צד יש שקע בעומד 1 ס"מ בגלל הקורות והבסיסים שארוכים ב 1 ס"מ מהפלטה שסוגרת את התיבה בצד.

 

מכאן אני יכול לקצץ 2 ס"מ בלי שום בעיה או שינוי בסאונד. עכשיו אני צריך עוד כמה ס"מ לקצץ.

מה יקרה אם במידה אני יפרק את התיבה, יקצץ את הפלטות באורך, לא ברוחב, באיזה 4 ס"מ וידביק אותו אצל נגר שתהיה אטומה שוב.

 

חשוב לציין שבקולט אין שום קירות או בגאז' אטום שיש לי בעיית אקוסטיקה, בואו נגיד שהסאב יושב מטר מאחורי הגב שלי, ואין שום משהו שבולם את הסאונד.

 

מה ההבדלים שיכולים להיות?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

עדיף כבר שתבנה תיבה חדשה בהתאם למידות שמאפשר תא המטען שלך.

חיתוך גרוע של פלטה יכול להוביל לאטימה לא מושלמת בקו חיבור, מה שיגרום לבריחת אויר והסאב ישמע על הפרצוף.

מתחדשת*

פורסם

רגע, אז אפשרי להביא תיבה אחרת בנויה, בגודל יותר קטן!?

 

הסאב הוא 12D2 משהו כזה, של פיניקס גולד קסנון.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לפי התאור שלך. יש לך תיבה סטנדרטית. (ג'נרית)

שהיא עשויה לרוב מיסיבית. (שזה עץ רע)

אני היית ימחפש בפורום מידות לסאב הזה. (ויש מידות והמלצות)

ובונה תיבה חדשה. מעץ מסוג MDF. בעובי 17 מ"מ (לא צריך יותר)

ומתכנן אותה שתתאים לרכב שלך. ולא על ידי קומבינות.

 

תתחדש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

התיבה לא מקורית ולא פשוטה, התיבה איכותית מאוד, עץ לא זול בכלל, עם פורט בצד, לכל גובה התיבה, בקיצור התיבה ממש איכותית, פתחתי אותה בפנים, הכל אטום בצורה מטורפת. היא גם מאוד כבדה בגלל זה.

 

רציתי פשוט להוציא ממנה באורך איזה 7 ס"מ ככה, השאלה איך תהיה ההשפעה?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לתיבה יש פורט = תהיה השפעה גדולה, כל עוד בנו אותה נכון.

האפשרות היה לסתום את הפורט, ואז לא תהיה השפעה גדולה מהקטנת נפח, אך יהיה הבדל רציני בין תיבה סגורה לבין עם פורט.

 

תסתום את הפורט עם גרביים אקוסטיים (תמצא כמה בארון), ותבדוק.

 

בנוסף, תחשב כמה נפח אתה הולך לחתוך, תמצא משהוא באותו נפח (בקבוק 1.5L ו0.5L מלא במים עובד ככלי מידה, כלומר אם תחתוך 3.5L, אז זה שווה הכנסת 2 בקבוקים 1.5L ובקבוק אחד של 0.5L) ותשים לתוך התיבה.

[under construction]

פורסם

הבנתי, בכל אופן זאת קולט, הסאב אשכרה יושב מטר מאחוריי, ההבדלים עדיין יהיו שוליים ולא מורגשים בצורה של איכות גרועה או טובה.

 

בכל אופן אני אסתום את הפורט, ישמע את הסאב, ואז אדחוף איזה 2 בקבוקים של 1.5L כלומר 3 ליטרים, נראה לי זה מספיק ל 5 ס"מ חיתוך באורך, ואז נשמע, אם באמת זה ישמע כלכך גרוע, אז אין ברירה נצטרך להסתדר עם הסאב ככה, אם לא, נחפש אולי תיבה אחרת ברוחב יותר קטן.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

אני מאוד מצטער על הדאבל, אין אפשרות עריכה.

 

יש לי ברדיו דיסק 3 יציאות ל RCA, אחד FRONT אחד REAR ואחד SUBWOOFER.

המונובלוק שלי מחובר ל REAR וה 4 ערוצים מחובר ל FRONT, כדי לנצל את הסאב לחבר את ה RCA שלו ל SUBWOOFER או שאני צריך לקנות עוד RCA לחבר למונו ומהמונו ליציאה של הסאב?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

כן, אתה צריך להעביר מהיצאת RCA שכתוב עליה SW למונו ולקחת את הכבל של הREAR ולחבר אותו ל4ערוצים.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

למה של ה REAR ל4ערוצים?

חשבתי על זה בצורה כזו שה4 ערוצים מגביר לי רק קומפוננט שנמצא מקדימה ולכן חשבתי על פרונט.

אממ טוב אני אנסה עכשיו להעביר, מקווה שזה יתן משהו! :]

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

הבחור מעליך התכוון שפשוט הREAR אמור להיות מחובר ל4 ערוצים כי התפקיד שלו

להוציא לרמקולים האחוריים דרך המגבר. (אני מבין שאין לך רמקולים אחוריים, אז לא חשוב)

וכמו שאמרו תוסיף כבל RCA למונו בלוק מהיציאה SW אצלך בHU.

אגב על איזה HU מדובר?

 

ולגבי הסאב.. נסה לעבוד על התיבה, תחתוך אותה אותה מאיפה שנראה לך ותנסה להשאיר את הפורט

או לבנות פורט חדש, מה שבטוח, לא עם הבקבוק. הכי טוב לעשות בעצמך ולהרגיש שהצלחת.

אם לא תצליח, פשוט תחפש בעל מקצוע או תיבה מוכנה ותשים את הסאב בפנים וגמרת סיפור.

גם ככה התיבה שלך לא נכנסת לבגאז' ולכן אין לך מה להפסיד. בהצלחה.

פורסם

החיתוכים של התיבה והאטימה החדשה יהיו ע"י נגר כמובן ולא מעשה ידיי משום שאני לא מבין טוב בתחום, למרות שזה חיתוך והדבקה.

 

לגבי המגבר, יש לי 6X9 אבל מוגברים דרך הרדיו דיסק, מדובר על פיוניר דולפינים 6000UB.

לא הבנתי את הנושא, יש לי RCA של המונו מחובר ל REAR וRCA של ה4 ערוצים מחובר ל FRONT.

במקום לשים ב REAR את המונו, לחבר אותו פשוט ל SUBWOOFER ? או שאני צריך שיהיה גם RCA ל SUB וגם RCA למונו?

 

אגב, אני אנסה דבר כזה, אני אחתוך מאורך התיבה 5 ס"מ ובהתאם יחסום חלק מהפורט, עד שאני אגיע לסאונד סביר יחסית, הגיוני? או שהחישוב שלי לא נכון

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

הבנתי, אז זאת אומרת שאת ה RCA שמגיע מהמונו שרק סאב מחובר אליו, פשוט להעביר ל SW וזהו!

 

תודה רבה חבר'ה!

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

סורי על הדאבל.

 

חיברתי את ה RCA ל SW ופתאום יש באס אבל מה באס, האוטו רועד! D: איזה הבדל, אחח

תודה רבה על העזרה.

 

אגב איך הרעיון של הקטנת התיבה באורך כ 5 ס"מ וחסימת חלק מהפורט בהתאם

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...