Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא אלאה במשפטים ושאלות מיותרות.

אבל מניין לך שהוא לא בתפקיד ? שהוא לא מבצע משימה כלשהי ?

לא אומר שאיני חושב שאכן קיימים שוטרים המנצלים את אי הודאות לגבי נסיבות הנסיעה ודוהרים גם כשאין סיבה.

אבל לצערך לא תוכל לדעת במה הוא עסק...

 

שבת שלום ,

 

אם השוטר היה בתפקיד, הוא היה צריך להדליק את האורות המשטרתיים לכל הפחות. אני חושב שהוא נסע במהירות גבוהה מספיק כדי להצדיק אותם. זה גם לא היה מקרה של כיבוי האורות לקראת ההגעה ליעד - הוא היה על כביש 5 והוא לא הראה סימנים שהוא יורד ממנו.

 

אני לא מנסה לשכנע, פשוט הכרתי את המערכת מבפנים כך שכאשר ניידת סמוייה מגיעה אלי מאחור בכביש 4 על מהירות גבוהה ומפעילה סירנה על מנת שאזוז ואפנה לה מקום הדבר לא מרגש אותי כמו כל אחד שפותח כאן שירשור על כך, כי אני יודעת שברגע שהוא יחלוף אותי הסירנה תכבה ותופעל שוב כאשר הוא יתקרב לרכב, עד אשר הוא יגיע למקום הארוע.

 

 

 

 

ל'

 

אם זה מה שהיה קורה, לא הייתי פותח אשכול כאן. הנקודה היא שהשוטר נסע עם אורות משטרתיים כבויים וללא סירנה, גם כשהוא התקרב למכונית בנתיב השמאלי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור, להבא אני מציע לך לא לנסוע אחריו על 140 קמ"ש.

הוא יכול למדוד אותך גם אם אתה נוסע מאחוריו אם אני לא טועה, חבל לקבל על זה שלילה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

Vw GTI שוטר לא יכל למדוד מהירות על פי הספידומטר האישי שלו ברכב (בארה"ב כן).

חייבים למדוד על פי מצלמת מהירות או ממל"ז אמצעי שאושר על ידי המדינה.

גם אם שוטר ינהג לצד רכב אחר ויצליח לראות את המהירות שהספידומטר של אותו נהג ברכב מראה האמצעי לא כשיר.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ומאיפה לך שהסקודה היא לא רכב סמוי שממהר להגיע לאנשהו?

 

אגב,זה לא מחויבות אזרחית לבדוק לכמה הסקודה הגיעה... עדיף תעקוב אחריי עצמך.

פורסם
Vw GTI שוטר לא יכל למדוד מהירות על פי הספידומטר האישי שלו ברכב (בארה"ב כן).

חייבים למדוד על פי מצלמת מהירות או ממל"ז אמצעי שאושר על ידי המדינה.

גם אם שוטר ינהג לצד רכב אחר ויצליח לראות את המהירות שהספידומטר של אותו נהג ברכב מראה האמצעי לא כשיר.

 

 

 

 

 

ל'

 

ואם יש לו דבורה?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

דבורה היא אמצעי רשמי שאושר למדידה.

לא מסתמכים על מבט בספידומטר של הנהג או של השוטר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא הבנת.

האנטי רדאר שלי מזהה שהדבורה פעילה ונמצאת בניידת לפני אבל אני לא יודע אם הוא מודד אותי או לא.

אני נוסע 200 קמ"ש אחרי ניידת שנוסעת באותה מהירות.. יש בניידת דבורה.. הוא יכול למדוד את המהירות שלי

למרות שאני מאחוריו?! אני חושב שכן.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זה עוד "שטויות",אני ראיתי שוטר בכביש שהנסיעה מותרת בו 80 קמ"ש,שמופרד על ידי מדרכה,שוטר עולה על המדרכה ומתפרסס בכביש שהרבה נוסעים בו 120,סתם מדינת משטרה.

פורסם
ומאיפה לך שהסקודה היא לא רכב סמוי שממהר להגיע לאנשהו?

 

אגב,זה לא מחויבות אזרחית לבדוק לכמה הסקודה הגיעה... עדיף תעקוב אחריי עצמך.

 

אם הוא היה סמוי לא היתה לו "צ'קלקה". למה שלא ישתמש בה אם הוא ממהר להגיע לאירוע?

 

בשום רגע לא סיכנתי את התנועה. זה שהשוטר נסע במהירות הזאת לא אומר שתנאי הדרך לא מאפשרים אותה :roll: מדובר בכביש רחב עם ארבעה נתיבים, ריק ברובו בשעות האלה.

 

ואם יש לו דבורה?

 

זאת לא היתה ניידת של מתנ"א. האם נהוג להשתמש בדבורה בניידות רגילות?

פורסם
אם השוטר היה בתפקיד, הוא היה צריך להדליק את האורות המשטרתיים לכל הפחות. אני חושב שהוא נסע במהירות גבוהה מספיק כדי להצדיק אותם. זה גם לא היה מקרה של כיבוי האורות לקראת ההגעה ליעד - הוא היה על כביש 5 והוא לא הראה סימנים שהוא יורד ממנו.

 

 

 

אם זה מה שהיה קורה, לא הייתי פותח אשכול כאן. הנקודה היא שהשוטר נסע עם אורות משטרתיים כבויים וללא סירנה, גם כשהוא התקרב למכונית בנתיב השמאלי.

 

ואם הדלקת האורות\כריזה היה עלול לסכל את המטרה?

אולי מרדף סמוי אחר רכב החשוד בשוד? התפרצות? אז אתה טוען שעדיף שאותו רכב ידע על הנסיעה אחריו ואזי יתחיל בנסיעה פראית ויפגע בעוברי הדרך ?

 

תראה, אולי תחשוב שהדברים שאני רושם הינם מגמתיים, אבל אני מראה לך נקודת מבט אחרת, שונה, שיכולה בקלות להסביר את פשר הנסיעה שלו. ושוב אני אסכים איתך שגם לדעתי יש כאלה המנצלים זאת לרעה, אבל להעלות ישירות את המסקנה ש"הנה הוא נוסע לארוחת ערב השמן הזה "... זה לא בהכרח יהיה מוצדק.

זה עוד "שטויות",אני ראיתי שוטר בכביש שהנסיעה מותרת בו 80 קמ"ש,שמופרד על ידי מדרכה,שוטר עולה על המדרכה ומתפרסס בכביש שהרבה נוסעים בו 120,סתם מדינת משטרה.

ודעתך יוסי ? שהוא עשה זאת כי הוא שכח את הסנדביץ שלו במשרד ?

אשאל אותך אחרת, "מדינת משטרה" רשמת, ואני מבין למה התכוונת. במדינה אחרת (ארה"ב אולי?) אם יראו שוטר שמבצע את מה שרשמת, מה עליו יגידו ? (כנראה שאיזה גיבור, ואיזה אומץ וכו'...) אז השאלה האמורה להשאל היא מדוע החלטת לסווג כל פעילות משטרתית בכביש כ"מדינת משטרה" ? בטוח שלא הדבר הספציפי הזה שראית הוא מה שייסד לך את המחשבה הזו.

 

בכל אופן, שמח להשתתף בדיון זה.

:evil:אחינו הנהג:evil:
פורסם

השוטר הספיציפי הזה לא היה במרדף ולא מיהר,כשהוא חצה את המדרכה הוא נסע לאט ורגוע למדי,האורות היו כבויים.

פשוט לא היה לו כוח לנסוע משהו כמו 2 ק"מ בשביל להסתובב,העצלנות שלו הביא לגרימת העבירה שמסוכנת לדעתי בהרבה מנסיעה על 140 קמ"ש(ברוב המקרים).

פורסם

אם אתה עובד בחנות בגדים אתה נהנה מהפריבילגייה של הנחת עובד וקונה בגדים במחיר מוזל,

אם תעבוד בחנות מוצרי חשמל תוכל לאבזר את הבית במחירי עלות,

אם תהיה שוטר כנראה שתוכל להנות מפריבילגיות של שוטר.

אין מה לעשות אלה החיים אי אפשר לתקן את העולם, לא הכל כשר וחוקי.

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם

אני לא חושב שקיימת מדינה בעולם, בה השוטרים ישרים כסרגל, יחד עם זאת הניצול לרעה של כוחם די מובהק בארצנו.

אני בד"כ משתמש בניידות "ממהרות" כמגן מהירות. סתם לא מזמן נסעתי אחרי שוטר ליקנעם מחיפה במהירות ממוצעת של 140.

דוגמא נוספת בכביש 6 : אני נוסע אחרי ניידת על 140 במשך 2-3 דקות (סקודה סמויה), אין צ'קלקה או כל דבר כזה, השוטר היה בנסיעה מנהלתית, אז הוספתי קצת לגז ואמרתי לו שלום.

פורסם
ואם הדלקת האורות\כריזה היה עלול לסכל את המטרה?

אולי מרדף סמוי אחר רכב החשוד בשוד? התפרצות? אז אתה טוען שעדיף שאותו רכב ידע על הנסיעה אחריו ואזי יתחיל בנסיעה פראית ויפגע בעוברי הדרך ?

 

אתה צודק, אין לי דרך בטוחה לדעת לאן הוא באמת מיהר. אלא שכל הסממנים מעידים על זה שהוא פשוט נהג במהירות שמתאימה לכביש הזה. אני לא מאשים אותו - אבל הוא חלק ממערכת החוק ואמור להוות דוגמה.

 

אם אתה עובד בחנות בגדים אתה נהנה מהפריבילגייה של הנחת עובד וקונה בגדים במחיר מוזל,

אם תעבוד בחנות מוצרי חשמל תוכל לאבזר את הבית במחירי עלות,

אם תהיה שוטר כנראה שתוכל להנות מפריבילגיות של שוטר.

אין מה לעשות אלה החיים אי אפשר לתקן את העולם, לא הכל כשר וחוקי.

 

יש בעיה עם התיאוריה שלך: מוכר בחנות מוצרי חשמל הוא לא עובד מדינה. המשטרה ממומנת על ידי המדינה ומשרתת את מערכת המשפט. עצם העובדה ששוטר מקבל פריבילגיות בחוקים סותרת את עקרון הפרדת הרשויות ואת עקרון השוויון.

פורסם

זה לא חדש ששוטרים במדינה שלנו עושים מה שבראש שלהם. זה עובר דרך חניות במקומות אסורים ודרך מהירות נסיעה גבוהה.

יצא לי לא פעם ליסוע לצד שוטרים בעיר (במצבים המאפשרים זאת) במהירות של 100 קמ"ש. אמנם המצב איפשר זאת אבל עדיין זו מהירות גבוהה בהרבה מהמותר

והם עדיין עושים זאת.

נכון, גם אני עובר על החוק, אבל אני אינני מצטייר כשומר על כל החוקים. ובחיים לא אסע בצורה שתסכן אותי או את הסובבים אותי.


×
×
  • תוכן חדש...