Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ושבת שלום לכולם.

ברשותי פיאט פונטו ספייס HGT שנת ייצור 2001, מנוע 1800, דגם ספורט.

הייתי במוסך מורשה שבוע שעבר לטיפול 10K,והתגלו מספר תקלות,המחיר שהם דרשו על הזמנת החלקים היה פשוט אטמוספרי.

 

א.מדחס - המזגן לא פועל על קירור, לאחר בדיקת גזים התברר כי המדחס לא תקין.

ב.תושבת מנוע - התושבת מנוע לדברם שחוקה ותיקרע בקרוב להחליף בדחיפות,ולכן זה כל הרעידות שאני מרגיש בהעברת ההילוכים.

ג.וריאטור - הוריאטור בן כמה 3 שנים,עדיף לי להחליף, כל פעם שאני מתניע תאוטו יש רעש של טרקטור.

 

אני מעוניין לרכוש את החלקים האורגינליים של דגם ה HGT,חדש ולא יד שנייה.ואחזור למוסך להרכיבם

אם יש מקום בארץ שמוכר אותם אני מעוד אשמח,וכמובן EBAY גם לא נורא ואופצייה מצויינת,אשמח לראות הצעות מחיר של מקומות אחרים כדי להשוות.

אני פשוט לא יודע לפי מה מתאים לדגם שלי ומה לא.

תודה רבה

שי.

FIAT Punto HGT 2001

פורסם

מחיר אטמוספרי? זה להבדיל ממחיר מוגדש? :lol:

לגבי הווריאטור: אם כל העניין מסתכם רק ברעש דיזל בזמן ההתנעה, אין לך מה להתעסק עם זה. בעצם, יש לך כן מה להתעסק עם זה, אבל זה רק בהנחה שזה כל כך מעצבן אותך עד שאתה מוכן לזרוק על זה כסף.

יש להחליף אותו רק אם הרעש קיים גם תו"כ נסיעה. אם לא - אל תגע.

לגבי המדחס: נסה לקבל הצעה נוספת המתמחה במיזוג אויר לרכב. אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, ננסה למצוא מישהו מומלץ באיזור שלך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מחיר אטמוספרי? זה להבדיל ממחיר מוגדש? :lol:

לגבי הווריאטור: אם כל העניין מסתכם רק ברעש דיזל בזמן ההתנעה, אין לך מה להתעסק עם זה. בעצם, יש לך כן מה להתעסק עם זה, אבל זה רק בהנחה שזה כל כך מעצבן אותך עד שאתה מוכן לזרוק על זה כסף.

יש להחליף אותו רק אם הרעש קיים גם תו"כ נסיעה. אם לא - אל תגע.

לגבי המדחס: נסה לקבל הצעה נוספת המתמחה במיזוג אויר לרכב. אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, ננסה למצוא מישהו מומלץ באיזור שלך.

 

אני מאזור חיפה,עתלית

FIAT Punto HGT 2001

×
×
  • תוכן חדש...