Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מה דעתכם על השמן הזה לטנדר דימקס 2004 שנוסע הרבה,

השמן הוא 10/40 ACDELCO והגלון בצבע אדום.

האם השמן הזה טוב למנוע?

יש יותר טוב ממנו לדיזל?

אני עושה טיפול כל 15000 זה בריא?

הטנדר נוסע הרבה יחסית ונסיעות ארוכות לכן חשוב לי שיהיה לי שמן וחלפים טובים, מה דעתכם?

תודה

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

על איזה רכב מדובר? כעיקרון AC DELCO נחשב לשמן בינוני ומטה...

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

אני ממליץ לך לוודא את דרישת היצרן לסוג השמן בספר רכב.(10W40, 15W50, וכו'...)

אחרי זה, תמצא שמן סינטטי מלא איכותי שמותאם לדיזלים(דירוג האיכות מתחיל ב S לבנזין וב C לדיזל).

שמן סינטטי מלא שומר על תכונות שימון וסיכוך גבוהות לאורך זמן וק"מ, ורצוי דירוג CI-4 או CJ-4, מה שמתאים למנועי דיזל מודרניים.

חפש לך שמן שכזה שמתאים לדרישות מחברה בעלת שם כמו TOTAL, ELF, LIQUIMOLY, CASTROL, MOBIL....

ישנם גם שמנים מתוצרת מקומית סגנון פז או דלק, אבל אני לא מתלהב מהם כ"כ...

שיהיה בהצלחה!

פורסם

אולי בגלל שאני מתעסק עם צרפתיות... אבל בתחילת הדרך בפה אחד נאמר לא להתקרב ל-AC DELCO.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

מאז שקניתי את הטנדר הזה, עשיתי כמה טיפולים בחברה והם שמים אותו שמן בדיוק תמיד, לכן אני התחלתי לקנות כזה.

אז על איזה שמן אתם הכי ממליצים ללכת?

 

ולגבי סובארו אימפרזה 2.0R 4X4 2006 איזה שמן הכי מומלץ?

ואיזה שמן הכי מומלץ לרכב זה לגיר האוטומתי שלה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...