Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השיפור הטוב ביותר שתוכל להשיג ויהיה קרוב למסגרת התקציב שלך ,יהיה כאמור שילוב של K-03S עם סעפת פליטה.

בכדי שתוכל למצות את הפוטנציאל שטמון בטורבו ,תצטרך להשקיע גם בצנרת פליטה.

קיט המתנול שהתקנת,יפצה על היעדר אינטרקולר חזית.

הסכום המשוער אליו תגיע יהיה 9700 ש"ח וההספק ישק ל 270 כ"ס.

צירפתי הצעה שפירסמנו לפני מספר חודשים, המחיר גבוה משמעותית מתקציבך,אבל גם התמורה....

אני מצטט:

 

לאור הביקוש ,החלטנו להציע לכם את הדיל הבא:350 כ"ס, ב 15900 ש"ח בלבד וכוללת:

 

1.מגדש טורבו GT 28-RS

2.סעפת פליטה משופרת.

3.סט מזרקים 440CC

4.משאבת דלק 255 ליטר/שעה

5.דאון פייפ

6.אינלט.

7.תוכנת ניהול מנוע וכיוונים.

8.בית מאפ 3"

9.פילטר 3"

10.צינורות שמן ומים

11.התקנה.

 

כל המוצרים חדשים באריזה !

נראה אתכם אומרים לא......

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלי תאכלס באמת קשה להגיד לא להצעה הזו,מחיר מעולה לרשימת החמוצים הזו שכוללת התקנה!!

 

דור אני בדילמה הזו גם,כרגע אני קצת חנוק בכסף אבל איך שאני משתחרר מהעומס ,אני חושב בגדול כמוך,אני בדיעה של יריב ,אם כבר אתה מעיף את השבלול הפיצפון שלנו,אז תביא כבר סטאפ עם שינוי מהותי,שבאמת תיסע ויעבור לך בלב המשפט "וואלה,היה שווה".

גם אני בזמן האחרון חשבתי לשדרג בקטנה לK03S,אבל שאני מתחיל להבין את הפוטנציאל של המנועים אצלינו,ומה אפשר לעשות אצלינו,אני כבר מתחיל לפזול לכיוון GT28.

ואני בדיוק כמוך בדילמה,אני מציע לך לשבת עם עצמיך טוב טוב לפני שאתה סתם משדרג לK03S,כי אני מכיר אותך ,יש מצב שהשידרוג הזה לא ידגדג לך את הביצה להרבה זמן.[אבל אני לא שולל את השידרוג הזה שכן מבורך הוא,אתה מכיר הכי טוב את עצמיך ,בלדעת אם אתה תסתפק לתקופה ארוכה עם K03S ולא מיד תשתגע ותעבור בכל זאת לGT28]

אבל אם בכל זאת אתה לא רואה את עצמיך ניכנס לפרוייקט של GT28.

ואתה כן רואה אותך בזמן הקרוב עושה צנרת פליטה ,אז בהחלט אני חושב כמו רוב האנשים פה שבמצב כזה הK03S ישתלב לך הכי טוב על הסטאפ ויתן לך לסחוט ממנו עוד טיפה [איפה שאחיו הצעיר K03 כבר נעצר]והמתאנול אצליך כמו שכבר אמרו לך,יפצה על העדר אינטרקולר חזית.:wink:

 

בכ"א שיהיה בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מה נסגר איתכם?

 

אתם באמת מנסים להשוות בין פרוייקט GT28RS ל-K03S?

 

K03S נכנס כמו כפפה, טורבו וזהו, בלי שום שינוי למעט אולי קולר חזית או מתנול שיעזורו מאד אבל לא מחוייבים.

 

GT28RS זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

תוכנה, צינורות שמן ומים, מזרקים, סעפת פליטה, דאון פייפ, קולר חזית וברכב מיושן אני גם הייתי עושה טלטלים.

 

אין שום קשר בין האחד לשני וכמה ש-E&A עושים מדהים לפרוייקט GT28RS העלויות הן שונות לגמרי.

 

אם אתה שואל אותי, K03S וסעפת יעשה פה את העבודה ואם אתה משיג את זה ב-5000 ש"ח אל תחשוב אפילו פעם אחת.

 

בהצלחה בכל מה שתבחר.

***Skodillac***

פורסם
רק לי מספיק איביזה FR סטנדרטית?..

 

תעזבו את הבחור בשקט.

חברה שלו לא מסכימה לו ללחוץ אז הוא לא משפר.

החברה של האחיו הקטן יותר ליבראלית אז אחיו משופר :wink:

פורסם

חנזיר? פחחחח. :roflmao:

 

כנראה שלא נסעת על אוטו חזק בחייך.

 

כל מאזדה 3 2000 סמ"ק נוסעת כמוך, צא מהסרט.

 

בסופו של דבר פותח הט'רד שאל על טורב ב-5000 שקלים, במקרה הזו יש לו אופציה אחת K03S חדש או אחד משומש ובכסף שנשאר סעפת פליטה משופרת שיחד יתנו לו פתרון יפה מאד ועם תוכנה מתאימה הוא יוכל להוציא 260 כ"ס +-

 

כל פרוייקט אחר יעלה 10 אלף ומעלה.

***Skodillac***

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...