Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא רוצה לשבור את הראש אז לך על הK03S אחלה טורבו

ההצעה שקיבלת מאוד אטרקטיבית טורבו חדש מקורי בחברה עולה 7000 שח לפני מעמ

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקיצר להוציא את המקסימום אתה צריך צנרת+דאון פייפ, אינטרקולר, סעפת פליטה, בוסט דיגיטלי סעפת פליטה משופרת ועוד קצת "שטויות בקטנה" כגון פלאגים וכו'.

פורסם

וכבר אתה רץ להחליף טורבו ?

צנרת, קולר חזית ,בוסט קונטרול ואם בא לך אז גם WOT BOX (חצי אוטו קדימה בלחיצה:-P)

ואם עוד יותר בא לך, לך על הסעפת שאביחי מציע (תתאים גם לK03S ) תסחט את הטורבו עד הסוף

ואז תחליף לטורבו אחר

פורסם

ואז תחליף גם טורבו,סעפת,צינורות שמן מים,עוד צ'יפ(גם עכשיו עם הטורבו שאתה מתכנן להשים אתה צריך להחליף צ'יפ)

ודאון פייפ,ותעשה שינויים בצנרת גדישה ועוד כמה דברים קטנים...ולזה היתכוונתי שאם אתה תרצה לשדרג בעתיד אז אתה תשלם פעמיים...

אז קח גם את זה בחשבון

פורסם
יש לי לקנות K03S ב-3000 שקל, שנסע 14,000 קילומטר.

שווה לבדוק? או שעדיף חדש?

2000 שקל זה הרבה כסף בכל זאת.

אז מה אתם אומרים? כמה בעיקרון אמור להחזיק טורבו ברכב?

14,000 קילומטר זה הרבה לטורבו?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

BIG Y לא הבנת אותי

הכוונה שלי בהמשך למשפט של ADRENALIN JUNK

שרשם "ואז תחליף לטורבו אחר"

ואני רשמתי ואז יחליף את כל מה שרשמתי...

 

ו14,000 זה נחשב כמעט חדש,השאלה באיזה מצב הוא כי גם אחרי 5000 אפשר לגמור טורבו

עם יש לו 14K אז תבדוק שאין לו חופשים,יותר מיזה לא נראה לי שיש לך מה לדאוג

היה לי K03 עם 150000 ושהורדתי אותו הוא היה בלי חופש בכלל ובמצב טוב מאוד...

פורסם

עזוב אותך שטויות תחסוך לטורבו גדול יותר (GT28RS) הטורבו הגוזל הזה מקרה אבוד מה שלא תעשה תמיד תרצה עוד כוח והטורבו הזה לא מספק את הסחורה , לא משנה מה תעשה ותוסיף לו.

 

זו רק דעתי.

פורסם

14K לטורבו זה לא כמעט חדש, זה חדש!

הטורבואים האלה עושים מעל 150K בלי שום בעיה

 

שדרוג לטורואים גדולים זה עולם אחר לגמריי מאיפה שאתה נמצא היום,

המעבר לS הוא פשוט ונותן יחסית תוצאה יפה למחיר שאתה משקיע

במעבר לטורבואים גדולים אתה נכנס לסיפור של לבנות/לחזק מנוע ועוד מיליון דברים מסביב שצריך להחליף

 

 

קיצר, לך על ה-S לא תהיה מאוכזב

 

ובהקשר למה שכתב BILABONG - הטעות תהיה לשים K04 מהסדרה של הTT כי אז זה באמת לשלם פעמיים על הכל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...