Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Z370 בדרך לישראל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.motocar.co.il/article/11885.aspx

 

עוד ידיעה שאני סקפטי לגביה.

הרי קרסו פרסמו שהם מתכוונים לייבא את דגמי הספורט של רנו, אבל ייבאו רק שנתיים וחצי אחרי ההבטחה הראשונית.

לגבי ה-Z, אני עוד זוכר שהיו דיבורים שה-Z350 אוטוטו נוחתת.

 

לפי כל הידיעות באתרים 2010 הולכת להיות חגיגה (פרארי, מזראטי, SLS, קאדילק CTS-V)...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דובר על זה דיי הרבה בנוסף לGTR, וכמו שאמרת עכשיו שאתה זוכר שהיו דיבורים על ה350Z היא אכן הגיעה לסוכנויות בארץ, אז עוד יש תקווה לא?

פורסם

אני לא סקפטי לגבי הידיעה עצמה, אלא לגבי המחיר שרשום בידיעה. אם זה יהיה המחיר קניתי. אבל, עד שזה יקרה אנחנו רק יכולים לשמוע סיפורים והבטחות. לפחות זה יותר הגיוני מפרארי ומאזרטי..

פורסם

ההודעה לעתונות יצאה מקרסו, כך שלפחות זו אינה ספוקלציה בנוסח מאזרטי ופרארי לישראל. מישהו בשרשור ההוא העלה השערה שהדבר קשור לאמרגני אוטומוטור - ויש לי הרגשה שהוא יותר מצודק :-(

 

ואם נתייחס לעובדה ש-370Z מציעה יחס פאן/דולר פנטסטי ביחס למתחרותיה, בעודה זולה באופן אבסולוטי, אז מדוע לא, בעצם. במחיר של 250K אני צופה לה הצלחה של כמה עשרות יחידות בשנה(30-50). ב-300K, הרבה פחות. המכונית תתן אפקט הילה מיידי למותג ניסן, הגם שקרסו יאלצו לקצץ בשולי הרווח שלהם על מנת לשמור על רמת מחיר נמוכה. שווה להם? בהחלט!

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שאלתי את מנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של ניסאן לגבי יבוא ה-Z וה-GTR באירוע ההשקה של אינפיניטי לפני כחודש. התשובה שלהם היתה שלילית כך שאיני יודע מה מקור הידיעה הנוכחית. אולי שינו דעתם? הלוואי. מסופקני.

מה שמעורר חשד מסויים לגבי נכונות המידע בכתבה הוא המחיר הלא ממש ריאלי של 250K ש"ח. גם כאן - הלוואי.

כזכור, המחיר הרשמי של ה-Z הקודמת, ה-350, היה כ- 400 אלף ש"ח...

 

מי ייתן ואתבדה. :|

 

נ.ב. הייחוד של הניסמו אינו הכח אלא השלדה, והחיבור שלה (ושל ההגה) עם הנהג. נהגתי על ה-Z בגרסתה הרגילה וכן בגרסת הניסמו על הכביש ועל המסלול, ההבדל מורגש. 8)

פורסם

לא היה מחיר רשמי לZ350...

היא הגיעה לארץ רק בייבוא אישי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא היה מחיר רשמי לZ350...

היא הגיעה לארץ רק בייבוא אישי.

ראיתי פעם איפשהו תמונה של הסוכנות של ניסאן והייתה שם 350Z שחורה, זה לא אומר על יבוא רשמי?

פורסם

דווקא זה לא נשמע מופרך ושאפתני כמו לייבא מזארטי, פרארי ושות'.

מדובר ברכב ספורטיבי של מותג עממי יחסית לא במכונית-על יוקרתית, אין שום סיבה לא לשווק אותו. גם היבואן יהנה מחיזוק המותג, ובתור רכב ספורטיבי בלי הרבה מתחרים בארץ, הוא עשוי להמכר בצורה נאה מאוד.

לגבי המחיר? 300K מלמעלה נשמע יותר הגיוני (ולו מהסיבה שאנחנו בישראל, על כל המשתמע מכך.)

:evilbat:
פורסם

היום שמעתי מגורם בקרסו על הזמנה ראשונה של Z370. המחיר - 350K ש"ח.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני נוטה להאמין שהידיעה מחזיקה מים.

 

הניסן חולקת מיכללים רבים עם האינפיניטי שמטופלת ליפט ליד.

לפיכך, ההשקעה בהשקת הניסן קטנה ביחס להשקת דגם חדש לחלוטין.

 

השאלה היא רק המחיר - נקווה שיהיה עודף מ- 300K דבר שיעשה את הרכישה למעניינת מאוד.

במחיר גבוה יותר, אנחנו מתקרבים למחיר ה- G37 קופה (420K לפני מו"מ), מה שיהפוך את רכישת הניסן לבעייתית משהו.

פורסם

אני תוהה מי היה הגאון בטויוטה שהצמיד תג מחיר של 340K פאונד (על פי טופ גיר, בויקיפדיה טוענים שמדובר על 350K דולר שגם הם סכום לא מבוטל בעליל) לLFA.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
החגיגה האמיתית היא הלקסוס LF-A שתג המחיר שלה צפוי לעמוד על 3.7 מיליון שקלים...

 

ברגע שאני אראה LF-A על כבישי ישראל, אני אלך לחנות הכובעים הקרובה, אקנה כובע, ואוכל אותו. כל המספרים המפוצצים הללו הם כקליפת השום.


×
×
  • תוכן חדש...