Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

אני רוצה לרכוש C5 דגם חדש שנת 2005/6 ורציתי לדעת מה ההבדל בין רמת גימור SX PK ו- SX

והאם הוא משמעותי ושווה השקעה של עוד כמה אלפים?

 

כמו כן, מה עדיף: מודל 2005 עם 80K ק"מ או 2006 עם 100K ק"מ?

 

תודה מראש למשיבים

פורסם

היי

1.הבדל בן רמת גימור SX לבן SX-PK הם :

גלגלי מגנזיום (עם חישני נפח אויר)

מראות צד מתקפלות חשמלית בעת סגירת רכב

פגושים: קדמי, אחורי ,צדדים - בצבע הרכב

חישני נסיעה לאחור

חישני גשם המנגבים את הטיפות מיים לפי קצב משתנה ותלוי בגשם

חיישני אורות - המדליקים אורות אוטומטית בחושך

לוח שעונים בצבע אגוז (בדגמים 2001-4 )

ועוד...

 

2.מאחר ורכב נמדד לפי ערכו המשמעותי לפי כמות קילומטרים שהינו עבר, אזי אני אישית היתי אולך על דגם 2005 עם 80K

שאלה: הדגם 2005 - הוא צורה חדשה עם מתיחת פנים?

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

מסכים עם קודמי בכל למעט חיישני הנפח אויר שאם אינני טועה נימצאים רק בדגם של ה 3000 סמ"ק וחיישני הגשם/אורות כולם או חלקם שנידמה לי שישנם גם בדגם הזול יותר

פורסם

2.מאחר ורכב נמדד לפי ערכו המשמעותי לפי כמות קילומטרים שהינו עבר, אזי אני אישית היתי אולך על דגם 2005 עם 80K

שאלה: הדגם 2005 - הוא צורה חדשה עם מתיחת פנים?

 

כן, אני מחפש רק את הדגם אחרי מתיחת הפנים ועושה רושם מהתשובות שלכם שאין הבדל משמעותי בין שתי רמות הגימור.

 

מה שעוד הבנתי ממוסכניק של סיטרואן זה שיותר מהקילומטראז' חשוב לבדוק את סוג הנהיגה שהרכב עבר: נסיעה

עירונית למשל שוחקת יותר את המנוע והמכלולים מנסיעה בינעירונית וכדומה.

 

תודה על התשובות

פורסם
מסכים עם קודמי בכל למעט חיישני הנפח אויר שאם אינני טועה נימצאים רק בדגם של ה 3000 סמ"ק וחיישני הגשם/אורות כולם או חלקם שנידמה לי שישנם גם בדגם הזול יותר

 

לא נכון ולא נכון :)

הבדל בין דגם 3000 שגלגלי מגנזיום הינם חלקים יותר ובשני הדגמים גם ב מנוע 2000 ישנם חיישני נפח אויר !!!

כמו כן הבדל ל3000 ריפודי עור , בקרת מהירות CRUSE CONTROL , בקרת יציבות ESP , ווישרים ומים לפנסים קדמיים

זהום ההבדלים לדגמים 2001-4

לדגמים שאחרי ישנם שינויים אך לא משמעותיים

כמו כן ישנם גם דגמים עם מנוע 2000 שבהם יש ריפודי עור בכסאות + חימום מושבים + כיוון חשמלי של כסאות זהו דגם PK-2 !

בדגם פשוט - SX - אין חיישני גשם\אורות.

בברכה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
כן, אני מחפש רק את הדגם אחרי מתיחת הפנים ועושה רושם מהתשובות שלכם שאין הבדל משמעותי בין שתי רמות הגימור.

 

מה שעוד הבנתי ממוסכניק של סיטרואן זה שיותר מהקילומטראז' חשוב לבדוק את סוג הנהיגה שהרכב עבר: נסיעה

עירונית למשל שוחקת יותר את המנוע והמכלולים מנסיעה בינעירונית וכדומה.

 

תודה על התשובות

 

מן סתם ! בו נגיד זהו רכב שהצד החלש שלו זוהי תיבת הילוכים האוטומטית - מאחר והיא נשלטת ע"י מחשב נפרד נוסף + שסתומים אשר כן מתקלקלים בנסיעה עירונית רבה! תיקון עולה בסביבות 2,500 ש"ח

צא לנסיע ברכב תראה איך הוא מעביר הילוכים תגיעה ל - 100 קמ"ש, חשוב , אם אין נקישות מיוחדות ביו הילוכים ואם רכב לא מושך הילוך מעל 4000 סל"ד (אם כן אכן יש בעיה בשסתומי הגיר), אזי הרכב במצב טוב .

בנסיעה ערונית בין הילוך 1 ל- 2 אכן ישנה נקישה קטנטנה - לא כל אחד יכול להרגיש זאת

מנועים שלהם פחות בעייתיים - אם בכלל

ניתן לנסוע 220 אלף ק"מ בשקט ,בהנחה שאתה עושה טיפולים בזמן (לגבי מנוע)

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
ניתן לנסוע 220 אלף ק"מ בשקט ,בהנחה שאתה עושה טיפולים בזמן (לגבי מנוע)

 

האמת היא שאני עושה כ- 50K ק"מ בשנה. יש הערכה מתי אצטרך לשפץ/להחליף גיר ומנוע ומה העלות של זה?

פורסם
בדגם SX ישנם חיישני גשם ואורות!! יש לי כזה רכב

חיישן אויר אין בכלל בדגמי ה 2000, רק ב 3000 סמ"ק

 

לי יש דגם 2000 PK ויש לרכב חיישני נפח אויר

בדגם SX אין חיישני גשם \ אורות !!!

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
האמת היא שאני עושה כ- 50K ק"מ בשנה. יש הערכה מתי אצטרך לשפץ/להחליף גיר ומנוע ומה העלות של זה?

 

תשמע אני מכיר מישהו שעבר עם האוטו 270 אלף ק"מ וחוץ מטיפולים לא עשה \ החליף , דבר

כאמור מנועים שלהם טובים

גיר זהו המקום החלש, אבל בהנחה שתשמור עליו ותדע להתנהג עמו בעדינות (בלי קיקים ולא להראות לאנשים מאיפה הדג משתין ) אלא לנסוע נסיעות רגועות - אין בעיה, הרכב ישרת אותך זמן רב

כמו כן אני מבין ש 50K בשנה זוהם נסיעות מחוץ לעיר - אז תשובתי חד משמעית - כן כדאי C5

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

אדון Gavriel PAK, על סמך מה אתה קובע עובדות שאין חיישני גשם ואורות בדגם SX?! אתה כנראה לא בקיא במפרט של הרכב הנ"ל בכלל!

קודם כל אני אומר לך שלי יש את הדגם SX שנת 2002 2.0 סמ"ק ויש לי חיישן אורות וחיישן גשם, וגם אם אתה רוצה חיישני רוורס ישירות מהחברה ולא הרכבה עצמית. אז בנקודה הזאת אין לך על מה להתווכח בבקשה.

 

שנית, איזה שנה האוטו שלך? לפי התמונה זה הדגם הראשון.

פורסם
אדון Gavriel PAK, על סמך מה אתה קובע עובדות שאין חיישני גשם ואורות בדגם SX?! אתה כנראה לא בקיא במפרט של הרכב הנ"ל בכלל!

קודם כל אני אומר לך שלי יש את הדגם SX שנת 2002 2.0 סמ"ק ויש לי חיישן אורות וחיישן גשם, וגם אם אתה רוצה חיישני רוורס ישירות מהחברה ולא הרכבה עצמית. אז בנקודה הזאת אין לך על מה להתווכח בבקשה.

 

שנית, איזה שנה האוטו שלך? לפי התמונה זה הדגם הראשון.

 

זה מוזר אדון ADEL

מה שתגיד, אבל במקורי זה לא קיים, כנראה שהוסיפו לך מהסוכנות בה קנית !

אם תקרא מפרט רכבי סיטרואן שנכון לדגם 2002 , מנוע 2000 , מה שיש לי ולך אז אלו הם ההבדלים, במיוחד גם חיישני נסיעה לאחור - בגימור SX הם לא קיימים ! החל מ PK בלבד, שוב אני מדבר על גימור מקורי ולא שהרכיבו לך כאן בסוכנות OK !!!

בכל מקרה שיהיה לך נסיעה מהנה עם חישנים או בלי

:)

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

מצטרף ל-ADEL, גם לי יש SX 2005 צורה חדשה עם חיישני גשם ואורות. יכול להיות שזה התחיל רק בצורה החדשה

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

חיישן גשם ואורות אי אפשר להתקין מקומית!! זה משולב במחשב הרכב כל החיבורים שלהם. את החיישני רוורס התקינו בחברה כאן. זה נכון!

 

מה שאני כמעט בטוח בו זה שאין לך חיישן אויר גם בדגם PK 2000 סמ"ק!! כי חקרתי את הנושא ממש לעומק וזה קיים רק בדגם 3000 סמ"ק

פורסם

קרוז קונטרול קיים בכל הגרסאות אחרי מתיחת הפנים. ב-PACK ישנם חיישני חניה לפנים ולאחור שאינם קיימים ב-SX הבסיסית. כמו כן, ריפוד המושבים שונה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...