Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרכב הראשון שלי שיהיה בבעלותי, התקציב שלי הוא 40k-50k.

אני מחפש רכב ספורטיבי באזור ה 100 כ"ס (חזק אבל לא טורבו או מנועים גדולים מאוד), ידני, מהנה לנהיגה, נוח ומאובזר.

אני מעדיף להתרחק מדגמים עם מחלות ידועות ומשמעותיות ושהרכב יהיה אמין וחסכוני ככל האפשר, במרכב 3 דלתות.

 

הדגמים ששקלתי הם: יאיריס TS, איביזה Sport, פיג'ו 206 XS

 

שנתנוים 2003-2004

 

היאריס יקרה ב 10K בערך, פשוטה ופלסטיקית מבפנים, נדירה! בייחוד עם ק"מ דו ספרתי (לא מצאתי).

הפיג'ו צריכה להיות הכי מהנה, אך אני קצת סקפטי לגבי רמת האמינות שלה (צרפתית).

 

לכן, נשארתי עם האיביזה שלדעתי זה האוטו הכי יפה מבין השלוש, מנוע 1400 חזק והקטן ביותר מבין השלוש.

אפילו ניתן למצוא רכבים שמורים עם קילומטרז באזור ה 70k-80k.

 

שאלות:

האם איביזה היא הבחירה הנכונה?

האם יש לאיביזה מהדגם הזה בעיות ידועות?

האם היא מהנה לנהיגה?

האם היא חסכונית?

עלות תחזוקה, טיפולים?

רכב במצב טוב עם קילומטרז דו ספרתי צריך להמכר מעל המחירון?

איך הדגם הזה מאובזר (ע"פ המפרט המוקרי כמובן)? (מגנזיום,בקרת אקלים,פנסי ערפל,ספויילר..)

נוחות נסיעה? מרווח לנוסעים מאחור?

 

ולסיום מאוד הייתי רוצה לקבל חוות דעת של בעלי רכבים מבין השלושה שציינתי, בדגש על האיביזה.

 

תודה על העזרה!

×
×
  • תוכן חדש...