Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בלי להשמיץ, להגיד על הוואקס של קארפלאן שהוא מדהים זה פשוט לא במקום. אולי הוא זול ונותן תמורה טובה, אבל מדהים? ממש לא. מה שכן אני אתן לו הוא שהוא מגן על הצבע בצורה טובה מאד, וזהו. הוא לא מחמיא יותר מדי למראה.

 

לפותח השרשור - במקומך הייתי לוקח את המכונית לדיטיילר פעם אחת לעשות יישור קו לצבע, שיעשה פוליש של מקצוען ואז כל מה שתצטרך זה לנקות את המכונית ו- וואקס פעם ב-. נראה לי חבל לקנות מכונת פוליש, בייחוד שיש פוטנציאל נזק בשימוש בה.

 

שוב, קח הכול בפרופורצייה, אני מדבר על איכות הווקס בטווח המחיר הזה.

אני ישמח לדעת על ווקס יותר טוב מקארפלן באותו מחיר.

פורסם

ertgil - תודה על הטיפ של להוסיף ווקס נוזלי לשטיפה. נוסה ועושה עבודה טובה מאד. :wink:

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
לגבי הווקס, הטוב ביותר שאתה יכול להשיג

בטווח המחירים שלו הוא הקארפלן.

ווקס מדהים עם תוצאות לא פחות ממדהימות.

 

http://www.carplan.co.il/sg_product~ARP500~2~0.htm

 

חברה מומלצת.

 

 

ראיתי באתר הזה גם ווקס עם קרנובה

http://www.carplan.co.il/sg_product~ECP500~2~0.htm

 

מה ההבדל בינהם?

מה יותר טוב?

ומה נותן הקרנובה הזה?

 

אין לי בעיה להשקיע גם עד 100 ש"ח לווקס עם יש משהו יותר איכותי\טוב.

אשמח להצעות

תודה מראש

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

אין לי ניסיון עם קארפלן, אבל ככל שהווקס יותר סמיך כך הוא ישאר יותר זמן על הרכב (וגם יהיה יותר קשה לעבודה), אני אישית משתמש בטרטל מטאלי כי הוא מחזיק המון זמן וכל שטיפה מתגבר אותו עם טיפה דופונט טפלון במי השטיפה.

 

oferh שמחתי לעזור, הטיפ הזה חוסך המון עבודה.

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

שלום לכולם אני חדש כאן בפורום..

יש לי שאלה קניתי לפני יומיים פוליש עם טפלון בבקבוק של טרטל וקס

השאלה שלי ככה:

כמובן קודם לנקות את האוטו טוב, לייבש.. ואז, לקחת מטלית כותנה לשים על הפח כמה טיפות באותו חלק שאני עובד עליו נאמר מכסה מנוע.. למרוח.. ואז כמה זמן לחכות? ואחרי זה עם מה מנגבים?

פורסם
שוב, קח הכול בפרופורצייה, אני מדבר על איכות הווקס בטווח המחיר הזה.

אני ישמח לדעת על ווקס יותר טוב מקארפלן באותו מחיר.

 

טוב, אז לפני המחיר וההמלצות, ברור לי שאסור לי לעבוד עם פוליש כי אני לא מקצוען ולכן כל שאלותי מתיחסות לווקס:

 

האם מותר לשים ווקס לרכב מטאלי? הבנתי מהכיתוב שכן.

אם כן, איזה חומרים מומלצים ומה היישום הכי טוב עבורם (נוזל, משחה? ...

 

בתודה, יהודה

פורסם

יש ואקסים שמיועדים ספציפית לצבע מטאלי (טרטל, קארפלן, אני בטוח שיש עוד). העבודה איתם מאד קלה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
לאחר מריחת הוואקס כמה זמן לחכות???

 

מצטרף לשאלה ומוסיף: וכיצד הייתם ממליצים להבריק? עם מכני מסתובב או סמרטוט? ומתי לנקות את הספוג/סמרטו?

 

תודה על כל עיצה ועזרה !!

 

יהודה

פורסם

אני באמת חושב שאפשר קצת להרחיב פה את הידע על הקטע של הפוליש והוקס.

יש לי מאזדה 3 צבע כחול כהה, זה מטאלי או לא?

ואיך לעשות לה פוליש אם היא מטאלית?

פורסם

להוריד את הווקס עדיף עם מכונה, הברקה טובה יותר אבל יותר עבודה.

עם אין מכונה אפשר להתספק בסמרטוט סופנג'ה.

 

לגבי המאזדה, האם באור (כאשר הרכב נקי) ישנם ניצוצות קטנים? עם כן אז הצבע הוא מטאלי

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

×
×
  • תוכן חדש...