Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

האם יש פלטינות בדייסטו שרייד שנת 93 1300 סמק קרבורטור?

ואם יש כל כמה זמן צריך להחליף ואיך?

תודה

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

פורסם

שלום רב !

אם הוא היה יודע מה זה קונדסטור(קבל), הוא לא היה שואל.

ואכן יש פלטינות ברכבך, ויש להחליף אותם יחד עם הקבל, כל 10000 ק"מ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היה לי בעבר כזה אוטו ונהנתי מהאמינות המופלגת שלו מאוד.

הוא לא היה שיא הנוחות והאחיזה אבל באמינות עלה על כולם.

לשאלתך החשמלאי שלי הציע לי בעבר לשים חלק אלקטרוני,שיבטל את הצורך

להחליף כל הזמן פלטינות,לא שמעתי בעצתו אלא בעצת המוסך ,שטען שאפשר להחליף

כל 20000ק"מ פלטינות וכך עשיתי-לא היתה עליה בצריכת הדלק בעקבות כך ,

או בעיות הנעה.הכל בתנאי שהפלטינה והקבל איכותיים .

יש לקחת בחשבון גם שכבר אין הרבה מוסכים שמתעסקים או יודעים להתעסק עם פלטינות,זה חלק שהולך ונעלם

(אם אני לא טועה מ94 עברו להזרקות ונעלמו הפלטינות)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

לכול מנוע עים פלטינות ניתן להרכיב "מגבר ניצוץ"שלא מבטל את הפלטינות אלה מוריד את הזרם עלהם למיליאמפרים בודדים ובכך מאריך מאוד את חיהם(אצלי בכול מנועי הפלטינות הרכבתי כזה והבלאי היחידי שהיה מאז,זה רק הפלסטי שנוגע באקצנטר שנישחק ופעם ב 20000ק"מ היה צריך כיוון מירוח וזהו)

פורסם
לכול מנוע עים פלטינות ניתן להרכיב "מגבר ניצוץ"שלא מבטל את הפלטינות אלה מוריד את הזרם עלהם למיליאמפרים בודדים ובכך מאריך מאוד את חיהם(אצלי בכול מנועי הפלטינות הרכבתי כזה והבלאי היחידי שהיה מאז,זה רק הפלסטי שנוגע באקצנטר שנישחק ופעם ב 20000ק"מ היה צריך כיוון מירוח וזהו)

 

נכון,כך גם אני הייתי תמיד עושה,השחיקה היא רק בפיבר עם יש לך בוסטר והפלטינות נותנות רק פולסים.

פורסם
condenser

ובעיברית - קבל

 

כמעט נכון,רק צריך להוסיף בסוף שלוש אותיות

קונדנסר זה מעבה

קונדנסטור זה קבל

×
×
  • תוכן חדש...